Diena be dietų: svorio metimo programa metams Lietuvoje gali kainuoti ir eurų - LRT

Numesti svorio virš 35, Nuorodos kopijavimas

Moteris, mėsą iškeitusi į supermaistą, dalinasi svorio metimo patarimais, tačiau teigia, jog universalaus būdo antsvoriui numesti nėra — kiekvienas turi atrasti tai, kas tinka jam pačiam.

Patarė, kaip atsikratyti besaikio valgymo ir nesportuojant numesti svorio

Kas Jus paskatino atsikratyti nepageidaujamų kilogramų? Svorio priaugau dėl skydliaukės veiklos sutrikimų. Tai nutiko labai staiga po gimdymo — kartu su kitais negalavimais, tokiais kaip depresija, bendras silpnumas man pradėjo augti svoris.

Vieną dieną pasisvėrus pamačiau, jog sveriu 95 kilogramus.

Diena be dietų: svorio metimo programa metams Lietuvoje gali kainuoti ir 800 eurų

Supratusi, jog trūksta tik penkių kilogramų iki šimto, suvokiau, jog reikia susiimti ir pradėti rūpintis savimi. Kas metant svorį buvo sunkiausia?

numesti svorio virš 35

Niekada nemėgau gaminti valgyti, neturėdavau tam numesti svorio virš 35 laiko, nei noro. Dažnai tiesiog nusipirkdavau jau pagamintų produktų iš prekybos centro.

Dėl to sunkiausia buvo pradėti gaminti sveiką maistą namuose pačiai.

Pagaliau mokslininkai šią paslaptį ištyrė — vyrams mesti svorį iš tiesų yra lengviau.

Sudėtingiausia buvo pati pradžia, kadangi savo valgymo įpročius teko keisti iš esmės. Visiškai nebesilankau greito maisto užkandinėse, nors seniau ten buvau dažnas svečias.

35 kg netekusi Jolanta: ne sportas svarbiausia

Kokiu būdu Jums pavyko sulieknėti? Per vienerius metus numečiau 35 kilogramus. Visiškai atsisakiau mėsos, ir tai man labai padėjo. Vietoj jos ėmiau maitintis sveikesniais produktais, į savo racioną įtraukiau supermaistą - tai yra, tokius produktus, kurie turi labai mažai kalorijų, bet yra labai maistingi: avokadai, lašiša, brokoliai, greipfrutai, lęšiai, rudieji ryžiai, įvairūs riešutai, tokie kaip migdolai, pistacijos numesti svorio virš 35 graikiškieji Pradėjau valgyti labai daug sėklų, grūdų ir kruopų, kavą iškeičiau į žalią arbatą.

Kavos atsisakyti buvo sunkiausia, kadangi labai ją mėgstu.

ppi svorio metimas

Labai pamėgau sveikuoliškus kokteilius. Juos gamindavau vien tik iš žalumynų, vaisių ir daržovių, nenaudojant pieno produktų. Tarkime, suplakdavau bananą, tarkuotą imbierą ir persiką su šiek tiek natūralaus medaus ir vandens.

Atsakymai į tai kaip numesti svorio? Kaip sudeginti daugiau riebalų?

Šis būdavo mano mėgiamiausias. Tokius kokteilius gerdavau ryte, jie labai sotūs ir skanūs.

4 priežastys, kodėl jums nesiseka numesti svorio

Tik labai gaila, jog Lietuvoje dėl klimato negalime pasidžiaugti ilgu ir gausiu šviežių uogų, vaisių ir daržovių derliumi. Dėl to pastebėjau, jog sveikai maitintis pas mus nėra labai pigu. Bandžiau sportuoti, numesti svorio virš 35 padėjo joga, o šiltuoju metų laiku — dviratis.

Bet visgi manau, jog svarbiausia — mityba, labai daug sportuoti nereikia.

Sekite mus:

Ką dedi į save, taip ir atrodai. Paminėsiu: ypač svarbu yra gerai išsimiegoti, žinoma, likus 3—4 valandoms iki miego nieko nevalgyti, neapkrauti numesti svorio virš 35, bei per dieną išgerti daug skysčių, geriausia — vandens su citrina.

vyrų kūno riebalų nuostoliai

Vasarą aš vandenį paskanindavau įvairiomis uogomis — braškėmis, mėlynėmis, avietėmis. Valgant stengdavausi neskubėti, gerai sukramtyti kiekvieną kąsnį. Susireguliavau savo dienotvarkę - prieš miegą mėgdavau išeiti į lauką ramiai pasivaikščioti lėtai kvėpuojant, tuomet užmigdavau lengvai ir nesunkiai.

svorio metimo pokytis laikotarpyje

Pastebėjau, jog daugelis galvoja, kad laikytis dietos ir sveikai maitintis yra nuobodu, bet tai nėra tiesa. Sveika mityba nereiškia, kad valgai vien salotų lapus. Tai yra kur kas daugiau. Sveiką mitybą susieju su žvaliu protu, gera savijauta ir puikia nuotaika. Ar anksčiau mėginote mesti svorį?

Ne, anksčiau niekada neturėjau problemų, dėl to nebuvo lengva.

Mityba pagal amžių

Labai daug skaičiau apie sveiką gyvenimo būdą, surinkau daug informacijos ir mėginau atrasti tai, kas labiausiai padėtų man. Ką patartumėte moterims, kurios svajoja atsikratyti viršsvorio?

poilsio laikotarpiai tarp riebalų nuostolių rinkinių svorio metimas su vr

Iš savo patirties galiu pasakyti, jog svarbiausia — tinkamai maitintis. Pradėjus sveikai valgyti nesijauti apsunkusi, jautiesi ir atrodai žvalesnė, geresnės nuotaikos, atsiranda daugiau motyvacijos daryti kažką, sumažėja įvairių ligų, susijusių su antsvoriu, rizika.

Skubantiems

Bet galbūt kažkam kitam labiausiai padėtų sportas, o dar kitam - žaliavalgystė? Todėl svarbu labai daug domėtis ir atrasti tai, kas labiausiai tinka pačiam. Svoris turi kristi iš lėto, mitybos įpročius reikia keisti labai apgalvotai, kad spėtų prisitaikyti tiek kūnas, tiek organizmas. Svarbiausia — nebijoti gyvenime kažką keisti, o moterims, kurios nori numesti svorio, palinkėčiau būti kantrioms.