Penkios svorio metimo klaidos: skaičiuoti kalorijas – neverta

20 svorio metimo klaidų

Nepavyksta numesti svorio? Ekspertė atskleidė 5 klaidas

Jis tikina, kad daugelis mesdami svorį vadovaujasi netinkamomis taisyklėmis ir išvardija penkias dažniausiai pasitaikančias klaidas. Kartais jis tampa toks didelis, kad ateina akimirka, kai suprantate, jog kūno matmenys jūsų nebetenkina, o turimas garderobas per ankštas.

Griebiatės dietos, keičiate mitybą, atsisakote nesveikų maisto produktų. Svoris nekrinta.

im riebalų ir norite numesti svorio pratt svorio metimas

Nesuprantate kodėl ir puolate į neviltį. Bet ar jūs tikrai viską darote tinkamai, kad jūsų svoris kristų? Kai sveriamės ir pastebime, kad auga svoris, daugelis galvoja, kad taip yra dėl to, kad užauga daugiau riebalų. Bet jei sutvarkėte mitybą ir judate daugiau, o svoris nekrenta, gali būti, kad tiesiog užsiauginote raumenų, kurie yra sunkesni nei riebalai.

Unikauskas, ir yra pirmoji iš dažniausiai daromų svorio metimo klaidų.

20 maisto produktų, kuriuos reikia valgyti metant svorį

Pasak gydytojo, reikia atsižvelgti ne į svorį, o į apimtis ir jas matuoti. Kai mažėja riebalų kiekis, liemens apimtis mažėja.

porų riebalų nuostoliai svorio metimas su ddr

Antra daroma klaida — kalorijų skaičiavimas. Taip, jos gerai, kai sw svorio metimas sustojo paskaičiuoti energetinę vertę.

Per 2 savaites - minus 10 kg

Susidaro įspūdis, kad kalorijos svarbiau nei pats maistas, kurį suvalgote. Palyginkime mėsą 20 svorio metimo klaidų vaisiais — mėsa yra baltymų ir riebalų šaltinis, o sakykime, obuolyje — didžiulis kiekis cukraus fruktozės.

Nuorodos kopijavimas

Svarbu rinktis produktus, kuriuos valgome, priduria A. Nesvarbu, kad jų kalorijų kiekis — toks pat, tačiau produktai skirtingai veikia mūsų svorį. Trečia klaida — valgyti per daug riešutų, sako profesorius.

Jei nevalgysite, numesite svorio

Kaip atskirti, kad jau pradėjome deginti savo organizmo riebalus? Atkreipti dėmesį į šlapimo kvapą — pradžioje jis įgyja acetono priekvapį.

Penkios svorio metimo klaidos

Ketvirtoji A. Unikausko įvardyta klaida — saiko neturėjimas. Riebalai yra cukraus atsargos bado atveju, todėl be cukraus bado riebalai nedeginami.

nimbu pani svorio metimas

Jeigu jūs organizmui neduosite cukraus, jis turės deginti riebalus. Jeigu metabolizmas lėtas, mažas angliavandenių kiekis maiste gali būti per didelis — net sumažinus jų kiekį, vis tiek bus per daug. Jei jūsų medžiagų apykaita lėta, saldainis, sulčių stiklinė ar bet koks kitas cukrus gali sustabdyti riebalų deginimą nuo 24 iki 48 val. Anot jo, reikėtų valgyti daugiau daržovių, kuriuose daug vitaminų, mineralų, skaidulų.

pirkti svorio prarasti

Daržovių norma parai — apie gramų. Penktoji svorio metimo klaida, tikina A.

20 svorio metimo klaidų negaliu mesti svorio, kai 50 m

Žinokite, kad kartais antsvoris — tai tik ledkalnio viršūnė. Po antsvoriu slepiasi miego problemos, sutrikusi hormonų veikla, virškinimo problemos, energijos trūkumas, bloga nuotaika. Reikia mesti svorį ne tam, kad gražiau atrodytume, o tam, kad būtume sveikesni.