Paspartinkime medžiagų apykaitą - būsime lieknesnės

Medžiagų apykaitos greitis riebalų deginimas. Papildai pagreitinantys medžiagų apykaitą ir riebalų deginimą

Medžiagų apykaitos greitis riebalų deginimas žinia, papildai sportui gali padėti jums deginti riebalus, auginti raumenis, ir pasiekti savo tikslų, belieka iš gausybės šiuo metu rinkoje esančių papildų išsirinkti tinkamus.

Vienas iš labiausiai užtvindytų nišų pasaulyje yra riebalų deginimo papildų kategorija. Galų gale, daugelis iš šių papildų tiesiog suteikia vartotojui trumpalaikį energijos antplūdį greičiausiai nuo kofeinotačiau tik šiek tiek padeda riebalų deginimo procesui. Geras dalykas apie šias sudedamąsias dalis yra tas, kad jos yra lengvai prieinamos iš įvairių papildų bendrovių ir nekainuoja pernelyg brangiai.

Galiausiai, turėkite omenyje, kad šie papildai riebalų deginimui padeda dėl to, kad jie padidina medžiagų apykaitos greitį. Tai reiškia, kad, jei vartojate šiuos papildus ir dar persivalgote priklausomai nuo kiek kalorijų sudeginatetai Jūs juos vartojate veltui.

Tačiau kai kurie žmonės, kurie nenori numesti riebalų gali turėti naudos iš šių papildų, nes tai duos jiems galimybę padidinti suvartojamo maisto kiekį, nes bus sudeginta daugiau kalorijų per dieną.

medžiagų apykaitos greitis riebalų deginimas venų riebalų nuostoliai

Turint tai galvoje, galime pereiti prie esminės šio vadovo dalies. Greitesnė medžiagų apykaita ar riebalų deginimas? Prieš pradėdami gilintis į sudedamąsias dalis, skatinančias medžiagų apykaitą, būtų naudinga turėti primityvų suvokimą, kas tiksliai yra metabolizmas. Trumpai tariant, visi gyvi organizmai yra sudaryti iš paprasčiausių vienetų — ląstelių. Tarp šių ląstelių cheminės reakcijos vyksta nuolat, energijos naudojimo bei išlaisvinimo procese.

  • Net žiemą ji išvengė papildomų kilogramų, o štai aš esu priversta pirkti vienu dydžiu didesnes kelnes.
  • Šiame straipsnelyje trumpai peržvelgsiu keletą riebalų deginimo klaidų, kurias daro siekiantieji sulieknėti.
  • Riebalų deginimas, ką tai reiškia
  • 11 medžiagų apykaitą spartinančių produktų - DELFI Gyvenimas

Šios reakcijos yra suskirstytos į dvi kategorijas: anabolinės ir katabolinės. Energija naudojama jungiantis molekulėms, o pastarosios skleidžia energiją, kad suskaidytų sudėtingus substratus. Taigi, iš esmės, metabolizmas visų šių fiziologinių ląstelių reakcijų, kurios būtinos siekiant palaikyti gyvybę, visuma.

Kaip ištirpdyti pilvo riebalus?

medžiagų apykaitos greitis riebalų deginimas Daug kintamųjų, tokių kaip hormonai ir energijos būsena, įtakoja šias reakcijas ir kaip jos vyksta.

Tačiau tie kintamieji peržengia mūsų nagrinėjamos temos ribas. Vėlgi, tiesiog žinau, kad medžiagų apykaita yra labai sudėtinga sistema, kuri palaiko gyvenimą, ir yra būdinga energijos eikvojimui iš šių procesų taigi ir mitybos poreikiui. Riebalų medžiagų apykaitos greitis riebalų deginimas atveju, mes iš tikrųjų nenorime būti teigiamame arba subalansuotame energijos statuso būsenoje, kuri neleistų katabolizmo procesų, pavyzdžiui, riebalinio audinio irimo, kuris vyksta medžiagų apykaitos greitis riebalų deginimas, kai ląstelė yra neigiamas energijos balansas tai logiška, nes katabolinės reakcijos teikia energiją ląstelėms.

Papildai medžiagų apykaitos aktyvumui Taigi, dabar apie papildus. Toliau išvardinti medžiagų apykaitos greitis riebalų deginimas yra paprasčiausias žbūdas siekiant natūraliai pagreitinti medžiagų apykaitą.

Teisingai, pagrindinis žodis aptariant sekiančias medžiagas yra natūraliai! Medžiagų apykaitos greitis riebalų deginimas kartą atsiribosime nuo sudėtingesnių junginių ir kompleksų, tai aptarsime sekantį kartą.

Nuorodos kopijavimas

Tiesa,   l-kartinitas ir poveikis jau aptartas išsamiai, tad šiame straipsnyje jo nebus. Dabar smagioji dalis, aptarsime kelis ingredientus, kurie padės pasiekti savo tikslą! Kapsaicinas lot. Tai šiluma, ateinanti iš kapsainoidų junginių, randamų pipiruose, kurie ir suteikia jiems aitrumą. Atlikti tyrimai pritarė išvadai, kad kapsaicinas aktualus, siekiant padidinti medžiagų apykaitos aktyvumą.

12 būdų, kaip paspartinti medžiagų apykaitą

Tačiau, valgyti daug paprikos, norint pasiekti tam tikrą kapsainoidų dozę yra nepraktiška dėl skrandžio dirginimo ir kitų virškinimo sutrikimų.

Tyrimai patvirtina, kad dėl padidėjęs metabolizmas išgėrus kapsaicino yra grindžiamas beta adrenoreceptorių stimuliacija. Manoma, kad šis energijos suvartojimas ir kartu sumažėjęs kvėpavimo koeficientas padidina riebalų oksidaciją. Dozavimas — tyrimuose vidutiniškai veiksminga rekomenduojama 2,56mg norma  kapsaicino buvo naudota su kiekvienu valgiu.

Gali būti, kad veiksminga dozė svyruoja tarp mg, ir gali būti taikoma ne ilgiau kaip 3 kartus per dieną.

11 medžiagų apykaitą spartinančių produktų

Paprastai kapsaicinas  naudojamas valgio metu, nes gali suerzinti skrandį; jei galite toleruoti, nedvejodami vartokite tuščiu skrandžiu. Pagrindinis žaliosios arbatos lapų elementas, atsakingas už šį metabolinį poveikį yra antioksidantas epigallocathechin galatas EGCG. EGCG veikia kaip katechol-O-metiltransferazės fermentas, medžiagų apykaitos greitis riebalų deginimas pagreitina katecholaminų inhibitorių skilimą.

  • Metabolizmą sudaro 2 vienu metu vykstantys procesai: Anabolizmas - tai medžiagų įsisavinimas organizmui augti, atsinaujinti ir vystytis.
  • Išsitraukite iš stalčių akinius
  • Riebalų nuostoliai per vieną savaitę
  • Kai kurių žmonių organizmai riebalus degina greičiau, kai tuo tarpu kitiems net kelis papildomus kilogramus sunaikinti yra itin sudėtinga.
  • 12 būdų, kaip paspartinti medžiagų apykaitą - DELFI Gyvenimas
  • Štai keli paprasti patarimai, kurie padės paspartinti metabolizmą.

Todėl EGCG vartojimas didina neurotransmiterių kaip dopamino ir adrenalino kiekius, kurie teigiamai veikia medžiagų apykaitą. Negana to, EGCG taip pat yra antikancerogenas ir turi stiprų antioksidantinį poveikį. Dozavimas — literatūroje teigiamas metabolinis poveikis yra pasiekiamas su maždaug mg EGCG dozės per parą.

Todėl, žaliosios arbatos ekstrakto kiekis priklauso nuo kiek EGCG koncentracijos yra vartojamame produkte.

Skubantiems

Kofeinas Kofeinas yra labiausiai vartojamas stimuliuojantis narkotikas pasaulyje, gaunamas daugiausia iš kavos pupelių. Kofeinas yra tik centrinės nervų sistemos CNS stimuliatorius, todėl verta apsvarstyti jo naudojimą prieš pradedant vartoti. Kofeinas veikia slopindamas fosfodiesterazės fermentus, kurie apsaugo nuo ciklinio guanozinmonofosfato GMP ir ciklinio adenozinmonofosfato cAMPdviejų svarbių cheminių stimuliatorių, kurie reguliuoja signalų perdavimą ląstelėse. Todėl, kofeinas puikiai padidina medžiagų apykaitą, taip pat, atrodo, turi įtakos substrato panaudojime, ypač riebalų rūgščių oksidacijoje.

Dozavimas — kofeinas yra sudėtingiausias iš junginių, paminėtų šiame vadove, nes tai stimuliatorius. Tyrimai rodo, kad 1 -3 mg kofeino vienam kilogramui kūno svorio yra nominali dozė sveikiems asmenims. Tiesiog įsitikinkite, kad nevartojate numesti svorio riebalų degintojas prieš miegą, nes gaite turėti problemų su nemiga. Taip pat vartokite kofeiną ciklais, siekiant prie jo nepriprasti. Pirolochinolino chinonas PQQ PQQ yra natūralus junginys, esantis quinoproteinuose dažnai aptinkamos bakterijosir visų pirma gaunamas iš fermentuotų sojos pupelių.

Pirolochinolino chinonas yra stiprus antioksidantas. Hipotezė, kad PQQ pakelia medžiagų apykaitą, padidindamas mitochondrijų skaičių ląstelėse, procesas vadinamas mitochondrijų biogenezė.

Be to, Medžiagų apykaitos greitis riebalų deginimas atrodo veikia kaip ląstelių signalizatorius, kuris imituoja kai kuriuos pagrindinius fizinio aktyvumo efektus ir didina organizmo gaminamą hormoną irisiną. Žmonėms, irisinas gali būti laikomas vienu iš svarbiausių fizinio aktyvumo reiškinių, nes cirkuliuojančo irisino lygis neigiamai koreliuoja su amžiumi, insulinu, cholesterolio ir adiponektino kiekiu ir teigiamai koreliuoja su liesa mase ir ghrelinu alkio hormonu.

Tiesa, ši medžiaga dar ieško savo vietos po saule, todėl gana retai sutinkama. O gal tai ir liks tik mokslinių tyrimų pripažinimo sulaukusi medžiaga?

Dozavimas — placebu kontroliuojamų saugumo tyrimų su žmonėmis pagalba atrasta, kad efektyviausias PQQ suvartojimas svyruoja nuo 20mg iki 60mg per.

Vartojimo laikas nėra medžiagų apykaitos greitis riebalų deginimas. Apibendrinkime Taigi, jūs turite 3 pagrindinius ingredientus PQQ pakeitus antioksidantais, visus 4 ingredientuskurie padės padidinti jūsų medžiagų apykaitą ir perkels kūno sudėjimą į naują lygį darant prielaidą, kad jūs valgote ir treniruojatės tinkamai.

m3 svorio metimo šalutinis poveikis

Svarbu suprasti, kad papildai turėtų būti antrame plane, siekiant numesti riebalus ar auginti raumenis, o didžiausią dėmesį reiktų sutelkti dėmesį per kiek laiko numesti svorio mitybą, treniruotes ir gyvenimo būdo veiksnius. Literatūra 1. Janssens, P. Acute effects of capsaicin on energy expenditure and fat oxidation in negative energy balance.

PloS one, 8 7e Yoshioka, M. Effects of red-pepper diet on the energy metabolism in men.

Komentuoti:

Journal of nutritional science and vitaminology, 41 6 Bose, M. The major green tea polyphenol, - -epigallocatechingallate, inhibits obesity, metabolic syndrome, and fatty liver disease in high-fat—fed mice. The Journal of nutrition, 9 Shankar, S. EGCG inhibits growth, invasion, angiogenesis and metastasis of pancreatic cancer.

Frontiers in bioscience: a journal and virtual library, 13, Hill, A. Can EGCG reduce abdominal fat in obese subjects?. Am J PhysiolE Acheson, K. Caffeine and coffee: their influence on metabolic rate and substrate utilization in normal weight and obese individuals.

svorio metimas naudojant uždegimo metodą

The American journal of clinical nutrition, 33 5 Kelly, D. Irisin, light my fire. Science, Papildai pagreitinantys medžiagų apykaitą ir riebalų deginimą was last modified: liepos 17th, by noname This entry was posted in Maisto papildai. Bookmark the permalink. Sužinok daugiau! Parašykite komentarą.