Ką rodo svarstyklės

Svorio metimo svarstyklės

Metate svorį?

Kam mums reikalingos svarstyklės

Šių klaidų nedarykite Sveika mityba. Autorius: Žmonės.

  1. Svorio metimo stovykla fresno
  2. Svarstyklės kelia siaubą?
  3. Ar jie sveria?
  4. Metate svorį? Šių klaidų nedarykite | Žmonėstageman.lt

Svorio metimo svarstyklės užlipę ant svarstyklių suvokiame, kad svoris nėra toks, kokio norime. Neretai svajojame svorio numesti greitai svorio metimo svarstyklės be didelių pastangų.

Nuorodos kopijavimas

Tačiau dažnas, mesdamas svorį, yra linkęs daryti klaidų. Specialistai vis kartoja, kad norinti lieknėti, svarbiausia subalansuoti savo svorio metimo svarstyklės ir parinkti tinkamą fizinį krūvį. Jokiais būdais svorio metimas neturi kenkti jūsų sveikatai, todėl reikėtų atsisakyti būdų, kurie tariamai padės greitai ir efektyviai numesti svorio. Jei nusprendžiate laikytis dietos, bet prieš tai svorio metimo svarstyklės savo veiksmų plano, nieko gero nelaukite.

svorio metimo svarstyklės koks papildas yra naudingas norint numesti svorio

Turėkite planą Jei nusprendžiate laikytis dietos, bet prieš tai nesusikuriate savo veiksmų plano nepasidomite sveikos mitybos principais, nepasikonsultuojate su sporto treneriu, kuris sudaryti jums programą, nenusprendžiate, kokio rezultato norite pasiekti ir pan. Būtina surinkti informaciją ir viską susidėlioti į savo vietas.

Apie svorio metimą

Jei norite numesti svorio, turite tai daryti atsakingai. Nesitikėkite greito rezultato Be abejo, visos nori sulieknėti greitai, tačiau specialistai kaskart kartoja, kad tai nei sveika nei naudinga, o dar ir pavojinga.

ar galite numesti svorio su cukrumi? jokio svorio netekimas

Jei pradėsite greitai mesti svorį, organizmas pradės priešintis šiam procesui, kaups riebalus. Tad vos tik atleisite vadeles, prarastas svoris vėl sugrįš.

Nealinkite savęs treniruotėmis

Kai netenkama daug svorio, organizmas nespėja prisiderinti, todėl galite pakenkti savo sveikatai: kepenims, kraujotakos sistemai ir pan. Gydytojų mano, kad normalus lieknėjimo greitis — ne daugiau kaip 5 proc.

1 savaitės riebalų nuostoliai degindami riebalus nuo mūsų sielų

Fotolia nuotr. Nealinkite savęs treniruotėmis Jei niekada nesportavote ir sumanėte numesti svorio, tik nesiimkite alinančių treniruočių.

lieknėjimo norma

Sportas neturi būti našta ir tai turi vykti iš lėto. Pavyzdžiui, pradėkite nuo ilgesnių pasivaikščiojimų, galbūt pradėkite lankyti baseiną, aerobiką ar jogą. Kai pamatysite, kad svoris pradeda mažėti, galite lėtai didinti tempus.

Metate svorį? Šių klaidų nedarykite

Protingiausia laikytis trenerio nurodymų, rinktis tokį sportą, kuriuo galite užsiimti reguliariai. Nesilaikykite itin populiarių dietų Atminkite, kad kiekvieno žmogaus organizmas unikalus ir tai, svorio metimo svarstyklės tinka jūsų draugei, nereiškia, kad tiks ir jums.

Taip pat venkite laikyti dietų, kurios yra ypač reklamuojamos ir teigiama, kad tokių laikantis svoris krenta neįtikėtinai greitai.

svorio metimo svarstyklės

Tačiau neretai tai tėra tik apgaulingas triukas. Dažnai tokios dietos griežtai riboja mitybos racioną, o dėl jų organizmas negauna būtinų maistinių medžiagų.

Atrodo, kad svoris nekrenta? Visai tikėtina, kad netinkamai sveriatės

Tai, žinoma, trikdo sveikatą. Svarbiausia yra pajusti savo organizmą, įsiklausyti į jį. Suvalgę keturlapį dobilą ar pamoję stebuklinga burtų lazdele, tikrai nesulauksite norimo rezultato. Patys savaime veikiantys treniruokliai, kodavimas, arbatos, kurios padeda numesti svorio per trumpą laiką ir kiti panašūs lieknėjimo metodai tikrai nepadės pasiekti tokio rezultato, kurį pasiektumėte keletą mėnesių sportavę ir motinos svorio metimas maitinęsi.

Net jei pasieksite kokio nors rezultato, jis nebus ilgalaikis. Be svorio metimo svarstyklės, panašūs metodai neretai būna žalingi sveikatai.

Turėkite planą

Geriau išvengti tokios klaidos ir suprasti, kad ilgalaikį ir tikrai džiuginantį rezultatą galima pasiekti tik sunkiu ir nuolatiniu darbu.

Neprisivalgykite po treniruotės Viena didžiausių klaidų yra manyti, kad pasportavus galima prisivalgyti, kiek širdis geidžia. Neva, reikia atgauti jėgas.

svorio metimo svarstyklės

Tačiau pravartu atminti, kad jei po treniruotės leidote sušlamšti sau šokoladinį batonėlį, jūsų sunkus darbas nuėjo perniek — sudegintų kalorijų kiekis vėl grąžintas. Tad po treniruotės nepulkite valgyti visko iš eilės. Kad ir kokie alkani būtumėte, stenkitės vartoti sveiką, subalansuotą maistą.

Tačiau ar žinojote, kad jos neparodo daugybės dalykų, susijusių su kūnu, nors galėtų? Pasirodo, svorį kontroliuoti ir išlaikyti yra lengviau nei kai kuriuos kitus dalykus. Sportas, sveika mityba ir kiti patarimai iš žurnalų, knygų ar konsultantų lūpų padeda numesti vieną kitą kilogramą. Tačiau užlipus ant svarstyklių, rodmenys ne visada džiugina. Nepaisant didžiulių pastangų, skaičius nėra toks įspūdingas, kokio galbūt būtų galima tikėtis.

Negrįžkite prie senų mitybos įpročių Panašūs straipsniai.