#95 (23) (06/08//14/) by Geras Lithuanian newspaper - Issuu

Smita naram svorio metimas. Paimti kiaušinių baltymų, kad prarasti svorį

Šiemet vykusiose varžybose naujus nugalėtojo titulus susižėręs sportininkas DELFI papasakojo, kaip reikėtų treniruotis, ko ir kiek kartų per dieną valgyti bei ko vengti norintiems numesti svorio smita naram svorio metimas sustiprėti. Kas turėtų paskatinti žmogų po darbo kankinti save laisvaisiais svoriais salėje, užuot tiesiog atsipalaidavus arba pasirinkus kitokį fizinį krūvį — bėgiojimą, dviratį, pilatesą, jogą?

Tačiau sporto salė turi savų privalumų. Čia galima tobulinti kūno formas aiškiau sudedant akcentus į tam tikras problemines vietas ar norimas geriau išlavinti raumenų grupes.

Kai kurie žmonės mano, jog negali sportuoti, nes turi traumų, sveikatos bėdų, tokių, kaip išvarža. Tačiau daugelis žmonių turi išvaržas ir gyvena visaverti gyvenimą, o sportuoti, stiprinti nugaros ir pilvo preso raumenis jiems ne tik galima, bet ir būtina.

Jokiu būdu savęs nenurašykite nusprendę, kad dėl išvaržos nevalia sportuoti. Rinkdamiesi trenerį, būtinai pasidomėkite jo kompetencija, išsiaiškinkite, kokius jis baigė mokslus, išklausė seminarus. Atkreipkite dėmesį į klientų rekomendacijas, o ne gražias nuotraukas socialiniuose tinkluose. Negaliu nepaminėti smita naram svorio metimas vieno šįmet smita naram svorio metimas aktualaus sporto salės pliuso: joje vėsu. O atsakant į jūsų klausimą apie pratimus su svoriais — galima dirbti ir su nuosavo kūno svoriu, ir su TRX diržais.

Apskritai idealiausia — visko po truputį: pakilnoti svorius sporto salėje, nueiti į pilatesą, atlikti kardio treniruotę. Juk vieno karto per savaitę sporto salėje nepakanka? Rekomenduočiau sportuoti bent du tris kartus per savaitę.

G rupė mokslininkų sukūrė algoritmą, gebantį analizuoti ir įvardinti, ką mato paveikslėliuose. Kartu buvo sukurtas kitas analogiškas algoritmas, kuriam mokyti panaudoti normalūs kačių, paukščių, žmonių atvaizdai. Vėliau abiem algoritmams buvo rodomi psichoterapijoje naudojami abstraktūs paveikslėliai, populiariai vadinami rašalo dėmėmis, ir prašoma apsakyti, kas tuose paveikslėliuose pavaizduota. Tuo metu algoritmas, kuris mokėsi iš normalaus turinio, tuos pačius Pasirodo, kiekvienoje stiklinėje esama dviejų rūšių smita naram svorio metimas K iekvienoje jūsų išgeriamo vandens stiklinėje esama dviejų rūšių H2O molekulių.

Du kartai — minimumas. Svoris sportuojantiems žmonėms smita naram svorio metimas skirtingai — vieniems — greičiau, kitiems — lėčiau. Tai priklauso ir nuo amžiaus, genetikos, medžiagų apykaitos, dirbamo darbo, kitų veiksnių. Vyrams galbūt šiek tiek lengviau mesti svorį nei moterims, mes vyrai vidutiniškai turi smita naram svorio metimas 40 proc. Vadinasi, vyrai greičiau degins kalorijas, ir jų svoris kris greičiau. Ir vyrams, ir moterims du kartai per savaitę sporto salėje — visiškas minimumas.

Tiesiog tai geriau nei nieko. Sporto salėje, kaip sakiau, galima dirbti ir su savo svoriu. Tiesiog vyrai dažnai skiria daugiau dėmesio vienoms kūno vietoms, moterys — kitoms. Vyrams labiau rūpi viršutinė kūno dalis, pratimų kojoms jie kažkodėl vengia.

Moterys apskritai kur kas mieliau daro pratimus apatinei kūno daliai. Kai vyrai treniruoja viršų ir pamiršta apie kojas, tai, be abejo, blogai. Nugara taip pat labai svarbi. Galbūt tai baziniai pratimai kojoms ir nugarai? Jie apima daug raumenų grupių ir todėl Sara Khan svorio netekimas darant sudeginama daug kalorijų.

Tai tikrai efektyvu. Tačiau reikia ir kardio pobūdžio pratimų su dideliu kiekiu pakartojimų, kurie paprastai atliekami treniruokliuose. Sunku taisyklingai atlikti daugiau kaip 15 pakartojimų darant bazinius pratimus, o treniruokliuose tai įmanoma. Dažniausiai norima sutvarkyti sėdmenų, pilvo formas. Kad ir kokie būtų individualūs poreikiai, yra pratimų, kuriuos turi atlikti visi. Vienas svarbiausių — pritūpimai.

Tai nebūtinai turi būti pritūpimai su štanga: galima pritūpimus daryti ir su svarmenimis, atlikti įtūpstus.

juodoji kakota svorio metimas kaip prarasti pilvo riebalų moteris

Moteris dažnai gąsdina vien mintis apie sunkią štangą ant pečių. Bet štanga tikrai neprivaloma — nedideli svarmenys rankose ją atstos. Dainius Dzikevičius © Asmeninio archyvo nuotr. Moterys dažnai nori specifinio krūvio smita naram svorio metimas ir išorinei šlaunų daliai, sėdmenims, vadinasi, joms reikia atlikti daugiau pratimų, ne tik pritūpimus. Tuomet skiriu kokį nors izoliuojantį pratimą. Du arba trys pratimai kojoms — normalu.

Ne tik metant svorį, bet ir apskritai dėl sveikatos, tvirtumo, laikysenos? Smita naram svorio metimas daugelis žmonių, ateinančių į sporto salę, apie nugarą pamiršta ir stengiasi kažką padaryti su savo pilvo presu. Jie negalvoja apie tai, kad kojos ir nugara — pagrindiniai dalykai.

Jie taip pat nepagalvoja, kad pilvo presas ir nugara — susiję, ir negalima daryti vien pilvo preso pratimų. Stiprindami visą juosmenį, apsisaugome nuo tokių traumų, kaip išvarža.

smita naram svorio metimas

Todėl keturis arba penkis kartus per savaitę sportuojančiam žmogui pakanka specialius pratimus pilvo presui atlikti tik du arba tris kartus per savaitę, nebūtina jų daryti kaskart.

Rečiau sportuojančiam žmogui vienas arba du kartai per savaitę pilvo presui — per akis. Šis pratimas, be kita ko, geras tuo, kad labai maža rizika atlikti jį neteisingai. Tiesa, prieš tai reikia išmokti taisyklingo judesio.

Ir nebūtinas papildomas svoris — pakanka savo svorio. Pilvo presui nerekomenduočiau kai kurių treniruoklių — jie pritaikyti tik vienam ūgiui, ne visada tinkamai nukreipia krūvį į reikiamus raumenis, gali traumuoti nugarą.

Norint efektyviai treniruoti presą, labai svarbu perprasti techniką, ir tuomet nereikės smita naram svorio metimas didelių svorių, nei kitus raumenis smarkiai įtraukiančių pratimų.

Netaisyklingai atliekant pratimus, galima labai negreitai pajusti, tarkime, nugarai padarytą žalą. Tai gali įvykti po dešimties metų: lenkiatės užsirišti batų raištelių ir patiriate išvaržą. Žmogui galbūt atrodo, kad viskas įvyko tada, kai jis pasilenkė, o iš tiesų išvarža progresavo penkerius ar dešimt metų, kol jai betrūko tik labai nedidelio postūmio.

Nors mirties trauka — smita naram svorio metimas puikus pratimas nugarai, kai atliekamas taisyklingai. Rekomenduočiau jį visiems — ir vyrams, ir moterims.

Tituluotas treneris pažėrė auksinių patarimų: pravers norintiems sulieknėti

Galbūt pirmas iš jų būtų prisitraukimai su atrama kojoms? Pastarąjį pratimą galima daryti ir su nesunkiais hanteliais. Pratimai nugarai nepasižymi paprastumu. Darydami pratimus netaisyklingai žmonės visai smita naram svorio metimas save žaloja: tiesiog jie įtraukia daug raumenų grupių, o tikslinei smita naram svorio metimas, šiuo atveju — nugarai, lieka tik apie 30—40 proc. Nors jo turėtų būti mažiausiai 70 proc. Prisitraukimai — geras pratimas nugarai. Tačiau horizontali lyno trauka efektyvi dažnai apleistai apatinei nugaros daliai.

Ji stiprina juosmenį ir gerai pasitarnauja metant svorį, nes leidžia dirbti intensyviau nei darant prisitraukimus.

smita naram svorio metimas svorio netekimas etergeno

Tada labiau akcentuojama apatinė numesti svarus per 2 savaites vidurinė nugaros dalys. Galima atlikti pratimą plačiu paėmimu, bet tada įtraukiami kiti — platieji raumenys, kas turbūt aktualiau vyrams. Ar verta moterims daryti pratimus krūtinės raumenims?

Paimti kiaušinių baltymų, kad prarasti svorį

Tačiau tai nepagrįstos baimės. Svoris metamas tolygiai nuo viso kūno. Ir jei moteris atliks hantelių spaudimą gulint kampu, tai tikrai nieko blogo neįvyks. Bus akcentuojama viršutinė krūtinės dalis, atsiras graži forma, ir tiek.

Nuorodos kopijavimas

Žinoma, jei krūtinei bus daroma daug pratimų ir priėjimų, tai ji gali mažėti. Bet šis — vienas — pratimas būtų geriausias pasirinkimas.

Tiems, kuriems per 40, rekomenduočiau išvis atsisakyti smita naram svorio metimas spaudimo ir daryti šį pratimą. Ne tik dėl galimų traumų spaudžiant štangą, bet ir todėl, kad svarbiausia akcentuoti viršutinę ir apatinę krūtinės dalis.

Tad puikiai tinka svarmenų spaudimas kampu, svarmenų suvedimas arba spaudimas gulint lygiagrečiai grindims, rankų suvedimas su lynu stovint. Probleminės vietos: pečių galinė dalis, tricepsas. Kas tinka pečių galinei daliai?

Naujienų archyvas

Tai — techniškai sunkūs pratimai. Treniruoklyje — paprasčiau. Kai žmogus įpranta atlikti šį pratimą treniruoklyje, pajunta reikiamo raumens darbą, tada galima pereiti ir prie hantelių. Dar vienas labai geras pratimas galinei pečių daliai — horizontali lyno trauka prie smakro. Dainius Dzikevičius — Ar verta numesti svorio atliekant svorius daryti pratimus priekinei pečių daliai?

Priekinė pečių dalis bus padirbėjusi atliekant pratimą krūtinei — svarmenų spaudimą gulint kampu. Kai žmogus šiek tiek apsipranta, galima dar pridėti rankos lenkimus už galvos su hanteliais gulint. Bet jei treniruotei skiriama tiek laiko, reikėtų treniruotis bent tris keturis kartus per savaitę. Jei tikslas — numesti svorio, treniruotė turi būti intensyvi: pertraukos tarp pratimų ir priėjimų — trumpos.

Į treniruotės laiką neįskaičiuoju būtino apšilimo ir kardio pratimų, daromų po treniruotės. Metantis svorį žmogus neretai nusiteikęs mažai valgyti ir kone badauti.

A tai teisinga ir suderinama su sportu? Galbūt smita naram svorio metimas šalininkai tiesiog nesportuoja? Nepavalgęs žmogus atėjęs į salę ne kažin ką nuveiks, nes neturės jėgų. Maža to, organizmas, negaunantis visų reikalingų mikroelementų ir vitaminų, yra tiesiog smita naram svorio metimas.

Į mane kreipėsi nemažai moterų ir merginų, norėjusių mesti svorį, aiškinusių, kad beveik nieko nevalgo ir prašiusių mitybos plano. Tačiau kelias savaites pasportavusios pripažindavo, kad viską suvalgo ir jaučiasi alkanos.

Paimti kiaušinių baltymų, kad prarasti svorį

Dažniau valgant pagreitėja ir medžiagų apykaita. Svarbu maistą teisingai subalansuoti. Aš asmeniškai niekad neskelbiu bendrų mitybos planų internetu: manau, svarbu atsižvelgti į kiekvieno žmogaus individualias savybes. Turiu pamatyti žmogų, pakalbėti su juo ar ja. Ar galioja kūdintis pasiryžusias moteris galinti gąsdinti bendra taisyklė, kad sportuojant reikėtų valgyti ne mažiau kaip keturis ar net penkis kartus per dieną?

Daugelis išsigąs išgirdę apie būtinybę pavalgyti keturis ar penkis kartus per dieną. Tačiau iš tų keturių ar penkių kartų du gali būti tiesiog lengvi užkandžiai.

Galima juk suvalgyti, tarkime, dešimt riešutų. Vieni sumuštiniu pavadins lašišos gabalėlį su ryžių paplotėlių, kiti — XL dydžio burgerį.

numesti šakutes virš peilių

Dažnai nevalgantys pusryčių žmonės per pietų pertrauką užkanda kur nors kavinėje prie darbo, o vakare prisivalgo. Ši piramidė turėtų būti apversta. Jei, tarkime, žmogus eina miegoti tai kodėl jis turėtų po 18 val.

Galima pavalgyti likus trim valandoms iki miego, o baltyminio maisto galima valgyti ir dvi valandos prieš miegą. Ji — geras ilgai pasisavinamų baltymų — kazeino — šaltinis, tinka žiūrintiems raumenų masės. Gali būti pasukos. Labai rekomenduočiau žuvį. Moterims žuvies reikėtų valgyti bent tris ar keturis kartus per savaitę. Kaip sako japonai, įdėjai cukraus — sugadinai arbatą.

Juk net ir nevalgydami saldumynų, nesisaldindami gėrimų, vis tiek per dieną prisirenkame iš visur to cukraus, nes jo deda į maistą. O picų, dešrainių truputį galima? Jų neturi būti kasdieniame racione.

ką galiu valgyti norėdamas numesti svorio

Jei turime subalansuotos mitybos planą, smita naram svorio metimas sveikus produktus, tai retsykiais, nuėję į piceriją, galime suvalgyti picą — tikrai nieko blogo neatsitiks. Bet tai neturi būti kasdienybė, atsirasti kas antrą dieną valgiaraštyje kaip norma.

Vamzdeliai

Vieną kartą per savaitę — nieko baisaus. Yra tekę girdėti per vieną iš seminarų, kad vyrui net reikėtų kartą per porą savaičių suvalgyti kokią nors nesąmonę. Ką nors panašaus į dešrainį. Tai padeda gamintis testosteronui.