Kaip kofeinas sumažina jūsų apetitą ir padeda mažinti svorį?

Kofeinas verčia mesti svorį

Naujiena: Kaip SULIEKNĖTI ir išlaikyti NORIMĄ SVORĮ visam gyvenimui?

Asociatyvi nuotr. Kofeino teigiamos pusės žinomos ir pripažįstamos, tačiau labai lengva persistengti su doze.

5 gėrimai, kurie veikia geriau nei dieta: svoris kris ir negrįš | stageman.lt

Taip kyla pripratimas. Kaip narkotikus smerkianti visuomenė, mes pernelyg priklausomi nuo kofeino. Jis visur — nuo rytinio kavos puodelio iki prieš treniruotes naudojamų papildų, kuriais save stimuliuojasi sportininkai. Kofeinas nėra blogis, mažomis dozėmis jis netgi naudingas.

Tokiu būdu gausite pakankamą kiekį kofeino ir katechinų, kad tai padėtų mesti svorį. Be to, daugelis jų per savaitę numetė daugiau nei trečdalį kilogramo.

Tačiau, deja, rekomenduojamą dozę labai lengva viršyti, ypač, jei esate pratęs save nuolat stimuliuoti. Ar lengva įveikti šią priklausomybę? Supratus kofeino veikimą, ši kofeinas verčia mesti svorį ne tokia jau ir sunki.

Mažomis dozėmis Kofeino pliusai žinomi ir pripažįstami, tačiau svarbiausia — dozė. Protinės veiklos suaktyvinimui pakanka 40 mg standartinėje espresso porcijoje — nuo 40 iki 75 mg kofeino.

Tokia dozė teigiamai veikia dėmesingumą, budrumą ir reakcijos greitį. Didesnė dozė protinį efektyvumą gali paveikti priešingai: viršijus tam tikrą ribą kiekvienam žmogui ji — individualikofeinas sukelia nerimą, nervingumą ir sąmonės sumaištį.

Be to, kofeino suteikiamos energijos perteklius trukdys nusiraminti ir susikaupti. Fizinių rezultatų gerinimui reikia didesnių kofeinas verčia mesti svorį.

Čia irgi viskas individualu. Kai kurie tyrimai rodo, kad sportininkų ištvermė pradeda didėti, pasiekus 3 mg kofeino 1 kg kūno kofeinas verčia mesti svorį dozę.

Aš esu asmuo, dirbantis prie kompiuterio, kuris turi mažai laiko pereiti. Aš tik kartą trumpam pasivaikščioti per dieną. Tai nėra pakankamai, kad pasiektų trokštamą svorį.

Priklausomai nuo svorio nuo 40 kofeinas verčia mesti svorį kg lengvaatlečiui prieš rungtynes ar maratoną gali prisireikti — mg kofeino. Norint didesnės jėgos, kofeino dozės dar didesnės, tačiau tai jau kur kas labiau ginčytinas momentas — kai kuriuose tyrimuose tokiu poveiku abejojama. Pavyzdžiui, metais atliktas metatyrimas parodė, kad 11 iš 17 tyrimų buvo skirti kofeino poveikiui sportininko jėgai. Tyrimai, kuriuose buvo įrodomas kofeino teigiamas poveikis jėgos treniruotėse, nurodo 3—6 miligramų kūno masės kofeinas verčia mesti svorį dozę.

Foxas tvirtina, kad kofeino poveikis kūnui — didžiąja dalimi yra placebo efektas. Šis efektas stiprėja, kuo daugiau kofeino vartojama. Tačiau iš tiesų nėra tikėtino mechanizmo, kuriuo kofeinas galėtų gerinti jėgą ir ištvermę — jo veikimas paremtas motyvacijos stiprinimu.

O tai galima pasiekti ir be kofeino. Visi žino, kad kofeinas veikia miego kokybę, bet tik nedaugelis supranta kaip lengvai jis tai atlieka. Paprastai patariama negerti kavos antroje dienos pusėje, tačiau net saikinga hb numesti svorio dozė ryte gali gerokai sutrumpinti gilaus miego trukmę naktį.

Visiškas jo pasišalinimas iš organizmo trunka 24—36 valandas.

d- limoneno riebalų nuostoliai

Kofeinas dar ir didina nerimą: netgi mg tai laikoma vidutine doze daugumai žmonių gerokai padidina nerimą. Kasdien naudojant net ir mažesnes kofeino dozes, ilgainiui pasekmės gali būti žalingesnės. Reguliariai vartojant po daugiau nei mg kofeino per dieną, kortizolio lygis bus didesnis nuolatos.

O tai — vienas iš patikimiausių blogos sveikatos žymenų. Lėtiškai aukštas kortizolio lygis blogina organizmo atsistatymą po treniruočių ir bendrai artina mirtį. Gi pagrindinis kofeino keliamas pavojus — organizmas pernelyg lengvai prie jo pripranta.

WOW! Kaip numesti svorio? > Taip Taip Taip! Greitas lieknejimui

Ar tai labai blogai? Kaip atsikratyti pripratimo Paskaičiuota, kad jautrumo kofeinui mažėjimas pradeda reikštis, vartojant 1,5 mg kofeino 1 kūno masės kilogramui, tai yra 70— mg kasdien. Tai yra, pakanka 1—2 espresso porcijos arba vieno puodelio amerikana. Dėl pripratimo, tam, kad žmogus normaliai funkcionuotų, jam reikės vis didesnių kofeino dozių. Kai kofeino suvartojimas išauga iki mg per dieną 5—8 kavos puodeliai, arba 15—20 arbatosgalima laikyti, kad atsparumas kofeinas verčia mesti svorį susiformavo.

kofeinas verčia mesti svorį

Tai reiškia, kad kofeinas jūsų nebeveiks — netgi padidinus dozę. O štai abstinencijos sindromas nutraukimo sindromas bus ganėtinai nemalonus nors sveikatai grėsmės ir nekeliantis.

NAUJAUSI KOMENTARAI

Yra ir gerų naujienų. Visų pirma, kavos atsisakyti ne tai jau sunku. Kofeinas verčia mesti svorį, visiškai nebūtina mesti ją visam laikui — tinka ir savaičių detoksikacijos ar reikėtų sakyti dekofeinizacijos?

Kofeino atsisakymo simptomai nuo pulso padažnėjimo, galūnių tremoro, raumenų skausmo ir sumažėjusio judėjimo aktyvumo iki peršalimo požymių gali reikštis 12—24 valandų. Norint įveikti savo pripratimą prie kofeino ir atnaujinti jautrumą, tereikės 7—9 dienų. Blogiausios pirmos 2—3 dienos.

5 mitai apie sveiką mitybą, kurie trukdo mesti svorį

Palengvinti gyvenimą ir padėti organizmui Foxas rekomenduoja aminorūgščių papildais. Kaip jie veikia? Norint rasti atsakymą, reikėtų išsiaiškinti, kodėl kava žvalina. Visų pirma, kofeinas blokuoja adenozino receptorius adenozinas — DNR, RNR ir adenozintrifosfato ATP komponentas; kai adenozino atsiranda audiniuose ir ląstelėse, tai reiškia, kad organizmas gerokai nuvargo.

didelis svorio metimas nepabandžius romanas numesti svorio