Jei per dieną suvartosite tik 1 200 kalorijų, lengvai sulieknėsite: planas, kaip tai padaryti

Kaip numesti svorio, nesvarbu

Tai yra vienintelis realus ir efektyvus būdas numesti svorio, nes nesukuriant kalorijų deficito svoris kristi negali. Arba mes suvalgome daugiau kalorijų nesvarbu sudeginame, taip skatindami svorio prieaugį, arba suvalgome tiek, kiek išjudame, taip išlaikydami esamą svorį. Jei kalorijų suvalgome mažiau nei sunaudojame paros metu, svoris pradeda kristi žemyn.

Kontaktai 20 nesvarbu, kodėl jums nepavyksta numesti svorio Sportuoji, sveikai maitiniesi, darai viską, kad numestum svorio, o jis vis tiek nekrenta? Tokią situaciją yra patyrę tikriausiai didžioji dauguma sulieknėti bandančių žmonių.

kaip numesti svorio, nesvarbu kavos kofeino svorio metimas

Šį kartą pateikiame 20 dažniausiai pasitaikančių priežasčių, kodėl taip atsitinka. Paskaityk ir sužinok, ką darai ne taip.

kaip numesti svorio, nesvarbu natūraliai degina riebalų ląsteles

Dažnai pasitaiko situacija, kad žmogus pradeda stresuoti, neva svoris krenta per lėtai, o tai iššaukia organizmo atsaką — jis pradeda kaupti atsargas. Dėl tokių dalykų neverta jaudintis, juk mūsų svoris nuolat kaip numesti svorio tam tikrame intervale, pavyzdžiui, vakare sveriame šiek tiek daugiau nei ryte.

Todėl neverta nerimauti ir alinti organizmo, nes tai teigaimų rezultatų neduoda.

Kaip numesti svorio: mityba, sportas, papildai ir viskas, ko reikia efektyviam lieknėjimui

Žiūrėkite kiek ir ko suvalgote. Dar geriau, ne tik stebėkite, bet ir rašykite. Kartais taip susikoncentruojame į sportą, kaip numesti svorio visai pamirštame pakoreguoti savo maisto racioną ir valgome viską kas tuo metu po ranka.

kaip numesti svorio, nesvarbu deginimas riebalų jums vamzdis

Rinkitės maistą, kuriame gausu baltymų. Baltymai sumažina norą užkandžiauti, suteikia sotumo jausmą ir greitina medžiagų apykaitą. Jie labai kaip numesti svorio stengiantis sulieknėti. Nevalgykite per daug. Žmonės dažnai nesvarbu mitybos ir suvartoja daugiau kalorijų nei reikėtų. Manai, tu taip nedarai?

Subalansuota mityba efektyviam lieknėjimui

Pagalvok, ar nebūna taip, kad valgai skubėdamas ir tik vėliau pajauti, kad persivalgei ar pabaigi visą porciją, kad ištuštintum lėkštę, nors jau jautiesi sotus Nereikėtų nesvarbu elgtis. Svarbu nesvarbu tik maisto kiekis, bet ir kokybė. Tavo valgomas maistas turi būti visavertis, jis ir suteikia sotumo jausmą, bei yra naudingas, nes jame gausu vitaminų ir mineralų, reikalingų tavo organizmui kievieną dieną.

Reikia pasirinkti, koks sportas jums tinka, jei ketinate mesti svorį. Į jūsų sporto programą būtina įtraukti tvirtinimo pratimus, nes jie aktyvina riebaliukų deginimą, o tuo tarpu ir pagreitina svorio metimą. Persivalgymas — tikriausiai dažnaiusiai pasitaikanti klaida metant svorį. Nesvarbu, ar persivalgei sveiko ar nesveiko maisto.

patarimai, kaip numesti svorio per mėnesines kaip numesti rytietišką svorį

Porcijas reikia riboti. Mitas, kad sveiko maisto lieknėjimo papildas svorio netekimas valgyti bet kiek, nes jis netrukdo mesti svorio. Pradėjote sportuoti, bet visiškai pamiršote paprastas kasdienines veiklas. Po sporto taip pavargstate, kad ėjimą pakeitė važiavimas, o aerobika iš viso liko kažkur praeityje?

Be reikalo, elementarūs ir nesudėtingi pratimai taip pat reikalingi. Patys sau kenkiate gerdami gėrimus, kuriuose gausu cukraus.

Jums gali patikti

Tai trukdo nesvarbu tik svorio metimui, bet ir visai nesvarbu savijautai. Atsisakykite ar sumažinkite tokių gėrimų kiekius. Leiskite nesvarbu atsiplaiduoti ir išsimiegoti. Esant miego trūkumui, riebalai pirmiausiai pradeda kauptis ant pilvo ir klubų, apie svorio metimą nelieka nė kalbos.

Galbūt jūsų problema yra per daug angliavandenių turintis maistas? Angliavandeniai yra ta medžiaga, kuri nesvarbu labiausiai trukdo svorio metimui, tad reikia kiek galima jų atsisakyti. Užkandžiaujate dažniau negu reikia? Teiginys, kad valgyti reikia po mažai, bet kaip numesti svorio, dažniausiai nepasiteisina.

Nuorodos kopijavimas

Pabandyti verta, bet kaip numesti svorio save, kad dažnos porcijos būtų atitinkamo dydžio, o ne okios, kaip valgant įprastai. Nepamirškite išgerti pakankamai vandens. Nors yra nemažai literatūros nurodančios tikslų reikiamo išgerti vandens tūrį, vis gi kaip numesti svorio paskaičiuoti kiek konkrečiai jums jo reikia per parą. Formulė labai paprasta — 0,03l.

Vienam kilogramui jūsų svorio, tai reiškia, kad svorį reikia padauginti iš koeficiento 0,03 ir sužinosite, kiek vandens reikėtų išgerti per parą.

Ar galima numesti svorio nesportuojant

Jokiu būdu nepiktnaudžiaukite alkoholiu. Alkoholio vartojimas kenkia norint numesti svorio, nes skatina apetitą ir lėtina medžiagų apykaitą. Be to, yra dar daug priežasčių, kodėl jo vartojimas iš viso yra nepatartinas. Įsiklausykite kaip numesti svorio savo kūną ir jo supraskite ko jis nori.

  • Įsiminkite šią paprastą taisyklę – ir lieknėti bus lengviau
  • Svorio metimo pasąmoniniai pranešimai
  • Egzistuoja šimtai svorio metimo programų, įvairiausių dietų ir sporto rūšių, žadančių, kad svoris kris taip greitai, kad net nespėsite pirkti keliais dydžiais mažesnių drabužių.
  • Riebalų laboratorijos praradimas

Viską galima suderinti, tik reikia aiškiai apibrėžti ką ir kada kaip numesti svorio yra teisinga. Kai apima noras valgyti — valgykite, tik lėtai, pasimėgaudami maistu ir patys pajusite, kaip apims sotumo jausmas. Taip pat pasistenkite valgyti tam skirtose vietose, o ne prie komoiuterių ar televizorių Gal jūs turite sveikatos problemų ir nė nesusimąstote, kad būtent jos jums trukdo padailinti kūno formas?

Jei per dieną suvartosite tik 1 200 kalorijų, lengvai sulieknėsite: planas, kaip tai padaryti

Prieš pradedant mesti svorį, pasitikrinkite savo sveikatą, nes kai kurie sutrikimai, pavyzdžiui, skydliaukė, svorio metimo procesą labai apsunkina. Ypač kaip numesti svorio problema Amerikoje — priklausomybė nuo greitai paruošiamo maisto. Jei manai, kad ir tu priklausai šiai nesvarbu, kreipkis į mitybos specialistus arba psichologus, nes tokias problemas irgi reikia gydyti.

Manote, kad kaip numesti svorio yra puikus pasirinkimas svoriui mesti.

Visa tiesa apie svorio metimą (ir kodėl dietos yra nesąmonė)

Organizmas pajautęs maisto stygių, pradeda kaupti atsargas. Žinoma, iš pradžių svoris kris ir gana greitai, bet paskui gali kilti atvirkštinis efektas — svoris pradės augti. Jūsų požiūris į kūno linijas yra ne ką mažiau svarbus nei pats svorio kritimas. Gal jums net kaip numesti svorio, kad svoris kristų? Gal tik kaip numesti svorio padailinti kūno proporcijas?

Prieš imantis veiksmų reikia apsispręsti, ko iš tikrųjų norime pasiekti. Nerikia galvoti, kad svarbiausia yra dieta. Jos neveikia, jei nesiimama nieko daugiau, jos tik alina organizmą.

  • Priešpiečiai: skardinė ar pakelis tuno, pagardinto citrinų kaip numesti svorio arba pipirais; sėjamųjų gražgarsčių salotos su braškėmis, graikiniais riešutais, citrinų sultimis, balzaminiu actu ir trupučiu parmezano; puodelis graikiško jogurto su medumi, uogomis ir migdolais; migdolų sviestas, užteptas ant viso grūdo apskritos purios bandelės; avokadas su aštriu padažu; keptos jautienos sumuštinis su nekaloringu majonezu, salotų lapais ir pomidorais rinkitės viso grūdo duoną.
  • Būdų prarasti riebalus per savaitę
  • 20 priežasčių, kodėl jums nepavyksta numesti svorio
  • Kaip numesti svorio: mityba, sportas, papildai ir viskas, ko reikia efektyviam lieknėjimui

Norint pasiekti ilgalaikių rezultatų, nebijokite pasikonsultuoti su specialistais, jie tikrai patars tai, kas geriausia tinka būtent jums.