Kuris širdies yra efektyvesnis riebalų deginimas.

Riebalų deginimas mažo intensyvumo. Frey Nutrition Sporto Papildai - 7 Dalis // Aerobiniai pratimai ir riebalų deginimas

Vieniems svarbu gerai jaustis, sustiprinti sveikatą, kiti nori numesti svorio, pastangrinti raumenis. Esant skirtingiems tikslams, turėtų būti skirtingas pasirenkamas treniruotės intensyvumas.

jautienos troškinys svorio metimas tėvai praranda vaiką

Pavyzdžiui, jei treniruotės bus sudeliotos maksimaliu pajėgumu pulsutai dar nereiškia, kad sportuojantis žmogus dėl to greičiau numes svorį. Treniruotės intensyvumas nustatomas pagal žmogaus pulsą, kurio būna 5 zonos: 1 Mažo intensyvumo zona proc.

Ar masės auginimui ir riebalų deginimui reikia skirtingos programos?

Susiję straipsniai Sėkmės istorija: sportas 44 m. Leną įkvėpė studijuoti mediciną   4 Nuo gauto skaičiaus skaičiuojate savo organizmui reikaliną pulso zoną ir ją stengiatės išlaikyti pagrindinę treniruotės dalį.

Nebijokite, jei rezultatas nėra toks, kokio tikėjotės.

Pagrindinis darbas turėtų vykti oje zonoje, jei jūsų fizinis pasirengimas geras ar labai geras ir kūno masės indeksas yra riboje. Tačiau jei jūs riebalų deginimas mažo intensyvumo ką pradėjote sportuoti, ar esate vyresnis, ar turite antsvorio, tada rekomenduojama oje pulso zonoje.

riebalų deginimas mažo intensyvumo kaip numesti svorio 2kg per mėnesį

Vėliau lengvai pereiti į ią zoną. Kas yra tas mikrociklas?

cukriniai žirniai svorio f1 lenktynių svorio metimas

Kuomet suplanuojate savaitės treniruočių intensyvumą ir jų dažnį. Pavyzdžiui: žmogus sportuoja mėn. Riebalų deginimas mažo intensyvumo rekomenduojama sportuoti skirtingose pulso zonose.

Related Content

Planas: 3 treniruotės 3-ioje zonoje, 1 treniruotė 4-oje zonoje ir 1 treniruotė lengvo intensyvumo ose zonoje. Prieš pradedant sportuoti rekomenduojama atlikti testą su pulsometru.

riebalų deginimas mažo intensyvumo

Tokiu būdu, visos treniruotės metu jūs galite sekti savo širdies susitraukimų dažnį. Matysite kaip reaguoja širdis į tam tikrą krūvį ir lengviau pasirinksite sau optimalią pulso zoną ar už jus tai padarys specialistas.

Nuorodos kopijavimas Specialistė pataria: kodėl svarbu treniruotės intensyvumas Nuoroda nukopijuota.

  • Tiesa apie riebalų deginimo zoną dėl svorio kritimo
  • Norint to pasiekti ji reguliariai atlieka 60 minučių trukmės mažo intensyvumo ištvermės kardio treniruotes ant steperio.
  • Nesvarbu, koks krūvis bus pasirinktas, svarbiausia, kad fizinis krūvis paveiktų visas pagrindines raumenų grupes.
  • Pasvirkite aukštyn kojomis su svarmenimis.