Nuorodos kopijavimas

Numesti svorio ir valgyti desertą

Ką valgyti vakarienei, kad sulieknėtum? Paskelbta autorius Asta Sveika vakarienė Amžinu galvos skausmu daugeliui žmonių yra tapęs klausimas: ką gi valgyti vakarienei? Po sunkios darbo dienos vakare norisi pavalgyti sočiai ir skaniai, tačiau neapsunkinant savo organizmo.

Naujausi įrašai

O norint numesti svorio vakarienės racionas tampa dar svarbesnis, tad privalu žinoti kelias taisykles ir jų laikytis. Vakarienė — ne mažiau svarbi nei pusryčiai, tad dalijamės keliais patarimais apie sveiką  ir sočią vakarienę.

Kas turi sudaryti vakarienės racioną?

  • Snieguolė Dovidavičienė Alfa.
  • Ką valgyti vakarienei, kad sulieknėtum? – stageman.lt
  • 15 gudrybių nurinčioms numesti svorio | stageman.lt
  • Max 30 be svorio
  • Svorio metimo tikslų apdovanojimai
  • Metant svorį patariama valgyti šiuos 20 produktų - LRT
  • Dietologų patarimai: ką valgyti, norint numesti svorio - DELFI Gyvenimas
  • Prarasti 1 kūno riebalai per savaitę

Vakarienė turi sudaryti ne daugiau nei 15 — 20 procentų visos dienos maisto. Idealiausias vakarienės racionas yra lengvų baltymų patiekalai.

Mitybos specialistė V. Kurpienė: norint sulieknėti reikia valgyti 5 kartus per dieną

Tinkamiausi būtų žuvis, varškė, neriebūs sūriai ar kiti rauginto pieno produktai, taip pat papildyti vakarienę gali šviežios ar troškintos daržovės ir labai nedaug riebalų. Variantų — daugybė, tačiau svarbu ir nesumaišyti netinkamų produktų. Tinkamas variantas galėtų būti varškė su trupučiu džiovintų vaisių, ar su keptu obuoliu. Puikus pasirinkimas vakarienei būtų ir įvairios salotos — žaliosios su tunu, kalmarais ar numesti svorio ir valgyti desertą.

geriausias būdas virėjas numesti svorio

Puikiai tiktų ir paprasta kiaušinienė su daržovėmis. Žalios salotos Pravartu vakarienę pradėti žaliomis salotomis — netgi moksliškai įrodyta, kad valgant salotas kaip pirmąjį valgį, gali sumažinti suvalgomų kalorijų skaičių net numesti svorio ir valgyti desertą 12 procentų. Taip pat žalios salotos turi daug skaidulų, kurios yra labai reikalingos metant svorį.

numesti svorio ir valgyti desertą riebalų ląstelių degiklis

Skaidulos padeda ilgiau išlikti sočiam ir netgi skatina medžiagų apykaitą, padeda svoriui kristi greičiau. Tad norint per vakarienę ne tik pasisotinti, bet ir padailinti figūrą žalios salotos yra puikus pasirinkimas.

Mitybos specialistė V. Kurpienė: norint sulieknėti reikia valgyti 5 kartus per dieną

Liesas proteinas Pilni proteino produktai yra vienas tinkamiausių pasirinkimų vakarieniaujant. Nesvarbu, ką pasirinksi — jautieną, vištieną, kalakutieną, pupeles, tofu ar varškės sūrį.

  1. Dietos 15 gudrybių nurinčioms numesti svorio Kaip numesti svorio, žino tikriausiai kiekviena, tačiau tiesa ta, kad visada lengviau pasakyti, negu padaryti
  2. Liekni sveiki

Visi šie produktai itin numesti svorio ir valgyti desertą proteinu. Kąsnis po kąsnio greitai imsite jaustis sotus žymiai greičiau nei valgant angliavandenius ar riebalus.

10 užkandžių smaližiams, norintiems numesti svorio

Todėl lieso proteino produktai vakarienei geras variantas. Papildant savo vakarienės racioną rudaisiais ryžiais, bolivine balanda, ar pilno grūdo bemiele duona galima greičiau atsikratyti svorio. Mokslininkai palyginę svorį metančiųjų, kurie valgė vakarienei pilno grūdo produktus ir valgančiųjų vien skaidulas ir proteiną, pastebėjo, kad grūdus valgantieji svorį meta efektyviau, nei jų atsisakę.

numesti svorio ir valgyti desertą

Taip atsitinka dėl to, kad grūdiniai produktai turi magnio padedančio sureguliuoti medžiagų apykaitos procesus. Desertas Taip, perskaitėte teisingai.

Metant svorį patariama valgyti šiuos 20 produktų

Vakarienę galima papildyti ir lengvu desertu! Dažnai besilaikantiesiems dietos būna sunku, nes reikia atsisakyti visko, ką jie mėgsta labiausiai, o apie desertus nėra net kalbos.

AR ĮMANOMA NUMESTI SVORIO VALGANT JUNK FOOD'Ą?

Tačiau toks griežtas draudimas gali dar labiau apsunkinti lieknėjimą. Argi nebūtų lengviau mesti svorį, jei žinotum, kad galėsi valgyti desertą? Taigi vakare galima sau leisti pasilepinti jogurtu su keliais džiovintais vaisiais ar keliomis obuolio skiltelėmis, ar namine granola.

svorio mpa maksimalus svorio netekimas per tris mėnesius

Net moksliškai yra įrodyta, kad staigus visų skanumynų atsisakymas sukelia didelė stresą, kurį gali būti sunku suvalgyti.