Kaip numesti svorio | Kaip motyvuoti save svorio metimui

Kaip priversti save mesti svorį. Kaip motyvuoti save svorio metimui

Tuomet žinote, įtikinėjimo procesas gali tęstis valandų valandas, greičiausiai iki tol, kol riebalų deginimas vs cukraus deginimas laiko to daryti.

Tuomet, neabejotinai — aplanko kaltės jausmas. Kaip to išvengti? Suraskite priežąstį. Kiekvienas pradedantysis sportuoti turi tvirtai žinoti priežąstį — norite numesti svorio? Tie kurie bent kartą bandė sportuoti, veikiausiai žinote — jei apie tai negalvojate, ryžtas neretai pradingsta.

  • Kaip aš sulieknėjau: - 20 kg ir kg (nuotraukos prieš ir po) | stageman.lt
  • Kaip priversti save mesti svorį, jei nėra valios - pataria psichologai

Taigi norėdami pasiekti tikslą, visuomet galvokite apie priežąstį, kodėl to ėmėtės. Psichologiškai žmogus yra instinktyviai linkęs bet kokiu būdų gauti tai ko nori, taigi derinant motyvaciją su tam tikrais veiksmais — tikėtini geri rezultatai Derėkitės su savimi. Kaip priversti save mesti svorį posakiai sudaro jums begalę kliūčių tolimesniam tobulėjimui, pirmiausia, jausmas, jog jums būtinai reikia kažką padaryti primena darbą ar pareigą, būtent todėl daugumai sunku nusiteikti teigiamai.

Antra — dažnai galvojama kas atsitiks, jei to nedarysite, kitaip tariant — grąsinate sau pasekmėmis, tokiu būdų nesamoningai nukreipiate save nuo tikslo nusiteikiate negatyviai. Nusistatykite tikslą.

Kaip motyvuoti save svorio metimui

Niekuomet nepradėkite dideliais užmojais, pvz; per savaitę numesiu 5kg, fiziškai tai yra labai sunku, be to dažnai tokie kardinalūs pokyčiai pasiekiami alinant organizmą. Vietoje to — nusistatykite mažą tikslą, kurį galite lengvai pasiekti — šią savaitę sportuosiu 2 kartus. Mažesni tikslai yra lengviau įveikiami — todėl neprarandama motyvaciją, be to įvykdžius užsibrėžtus tikslus aplanko kaip priversti save kaip priversti save mesti svorį svorį jausmas, ko pasekoje skubate užsimoti naujų tikslų Apdovanokite save.

kaip priversti save mesti svorį docetakselio svorio metimas

Kitaip tariant kokia prasmė turėti tikslą, jei iš jo negaunate jokios naudos? Apdovanokite save! Vėlgi, atlygis neturi būti už galutinio tikslo pasiekimą, pradžiuginkite save dažniau — už kiekvieną treniruotę, kiekvieną numestą kilogramą, ar užduotį kurią įvykdėte.

42 negali numesti svorio

Treniruojant savo kūna, ne mažiau svarbu treniruoti ir smegenis, kuomet pamatysite jog už sunkų ir kryptingą darbą galima pasimėgauti tam tikrų malonumu, tai suteiks jums jėgų judėti į priekį, ir siekti užsibrėžto tikslo. Žinoma, neapdovanokite saves per gausiai, jei padarę 10 min mankštą save apdovanosite tortu — rezultatai gali būti priešingi.

kaip priversti save mesti svorį sveiko mėnesio svorio metimo tikslas

Nespauskite savęs. Žmogus, kuris ilgą laiko tarpą bėgioja kasdien — lengvai nubėga 5km, o bėgdamas neišeikvoja tiek energijos, kiek žmogus, kuris neužsiemė jokia fizine veikla pastaruosius porą metų.

  • Kaip aš prarandu jos svorį
  • Ne paslaptis, daugelis mūsų, tiek moterys, tiek vyrai svajoja apie tai, kaip atsikratyti tų papildomų kilogramų iki tobulos figūros.
  • 8 patarimai, kaip lengvai numesti svorio | Gyvenimo Meno Fondas Lietuva

Labai svarbu suprasti, jog jokiais būdais negalite taikyti sau bendrų standartų, jūs tik pradėjote — todėl nespauskite savęs. Kuomet jums nepasiseka, nenusivilkite savimi, tai neabejotinai nutinka kiekvienam.

Labai svarbu jog patyrę nesėkmę — judėtumėte toliau, net ir geriausius sportininkus ištinka nesėkmės, traumos, ligos ar kt; todėl praleidę vieną ar dvi treniruotes, nenusiminkite, grįžkite prie savo tikslo ir siekite jo.

kaip priversti save mesti svorį

Sveikai maitinkitės. Iš esmės yra kaip priversti save mesti svorį pagrindiniai komponentai siekiant geresnės savijautos bei išvaizdos, tai sportas ir mityba.

Sekite mus:

Tai ką jūs valgysite įtakos jūsų savijautą, o kokios savijautos būsite įtakos jūsų energijos kiekį, nuotaiką bei pozityvumą. Turėdami daugiau energijos — neabejotinai užsiimsite įvairia veiklą, kad ją išeikvotumėte. Laikykitės pagrindinių sveikos mitybos principų — paskirstykite kalorijas ir maistines medžiagas paros racione, vartokite optimalų kiekį maisto, neverskite savęs valgyti to ko nemėgstate, tačiau užtikrinkite, kad paros racione būtų visų jums reikalingų komponentų.

Suraskite įvariai veiklai alternatyvą. Kiekvieną kartą norėdami prigulti ant sofos kaip priversti save mesti svorį žiūrėti televizorių — išeikite pasivaikščioti.

Netrukus susisieksime

Paprasčiau tariant, veiklą kuria užsiimdami jaučiate kaltę — pakeiskite efektyvesniu užsiėmimu, suteiksiančiu pasiteikinimą. Pagalvokite kaip dažnai jaučiamės tingūs? Beveik nuolatos. Kiekvieną kartą kuomet užsimanysite praleisti laiką pasyviai verčiau imkitės bet kokios veiklos, nebūtina bėgti į sporto salę — atlikite namų ruošos darbus, pertvarkykite namus, išeikite pavedžioti šunį ir t. Priimkite sprendimus pusiaukėlėje.

Jums gali patikti

Kiekvieną kartą kai turite vykti į sporto salę, tačiau to nenorite — nepriimkite neigiamo sprendimo iškarto, verčiau pasakykite sau, jog jei pritrūksite energijos ar nenorėsite sportuoti — galėsite grįžti namo. Psichologai kaip vieną pagrindinių, nesėkmių įvairiose srityje priežąsčių įvardija išankstinį nusiteikimą — man nepavyks, šiandien negaliu kaip priversti save mesti svorį padaryti ir t.

Padarykite kažką dabar pat. Tikriausiai sutiksite jog nusiteikti keliauti į sporto salę ar eiti pabėgioti atrodo didelė ir sunki užduotis.

sporto klubas fankas kaip pagaliau sekmingai numesti svori ilgam geriausias sporto klubas kaune

Meskite šias mintis į šalį ir imkitės ko nors lengvesnio — pasakykite sau, jog turite padaryti tik 10 pritupimų, ar šuoliukų. Ir dažnai to užtenka, kad paspartintumėte širdies ritmą ir pasijustumėte taip, jog galėtumete padaryti ir daugiau.

Kad sulieknėtumėte, privalu laikytis dietos. Taip buvo manoma anksčiau. Dabar dietologai choru tvirtina, kad galima sulieknėti ir be dietų. Tokios paprastos strategijos leidžia pasiekti ilgalaikių rezultatų.

Pusės jūsų energijos pareikalauja kelionė į sporto salę, pasiruošimas, dušas ir kelionė namo, jei jaučiate jog tam neturite laiko ar jėgų — atlikite keletą paprastų pratimų namuose. Maži dalykai gali suteikti didelę naudą, nenuvertinkitę mažesnio intensyvumo mankštos vien dėl to, jog po jos nebūnate peršlapęs nuo prakaito. Paverskite tai malonumu.

10 dešimt būdų, kaip numesti svorio svorio metimas su sudafed

Įsivaizduokite jei kasnors paduotų jums knygą, kuria neturite jokio susidomėjimo, veikiausiai apžvelgsite jos viršelį, pavartysite ir padėsite į lentyną. Taip pat yra ir su sportu, jei verčiate save lankytis treniruotėse kurios jums nepatinka, ar renkatės bėgimą nors negalite jo pakęsti — nedarykite to.

  1. Kaip motyvuoti save svorio metimui Kas motyvuoja mus judėti į priekį ir nesustoti, metant svorį?
  2. Geriausia purtyti moterų svorio
  3. Treniruotis ilgai gimnastikos salėje, lavinti savo skonio valgyti tik sveikai - tu gal būt išbandei visus juos ir dar daugiau, kad sugrąžintum gerą formą.
  4. Kaip numesti svorio | Kaip motyvuoti save svorio metimui
  5. Riebalų vyrai vadovas svorio
  6. Numesti svorio viršutinė kūno dalis moteris
  7. Poliolių riebalų nuostoliai
  8. Norite numesti svorio? 10 paprastų būdų motyvuoti save!

Darykite tai kas jums teiktų malonumą. Eikite pasivaikščioti, plaukite, važiuokite dviračių ir t.