VšĮ Lieknėjimo ir sveikatingumo centras

Lieknėjimas į madą

Jus taip pat gali sudominti

Lieknėjimas — tai mados tendencija ar neatidėliotinas poreikis? Į visa tai atkreipiamas mūsų dėmėsis populiariuose žurnalų antraštėse. Galbūt tai nebūtų taip blogai, jeigu tokiu judėjimu vadovautų gydytojai, skatinantys sveiką gyvenimo būdą, sveiką mitybą ir pakankamą fizinę apkrovą, kaip pagrindinius žmogaus sveikatos principus.

Bet troškimo pagrindas estetiniai reikalavimai ir mados verslo idealai.

Natūralų ar dirbtiną, trapų ir agresyvų, subtilų ir arogantišką. Kas yra grožio etalonas yra tik sociumo arba kitaip visuomenės tam tikros kartos daugumos pripažinti kriterijai. Taigi, norime pirmiausia patikti aplinkiniams ir gauti jų įvertinimą bei pripažinimą ar visgi siekiame patikti pačiam sau? Bet kokiu atveju pavasaris tai tas metas, kai dažniau sveriames, žvelgiame į veidrodį ir norime atrodyti gražiai. Griebiamės įvairių lieknėjimo priemonių, siekdami greito rezultato.

Bet mokslas turi ką pasakyti — apie alkio ir sotumo hormonus, apie sudėtingus santykius ir dialogą tarp riebalinių ląstelių ir smegenų, kaip šie mechanizmai sutrinka, kai bandoma atsikratyti viršsvorio dažnais ir neteisingais bandymais.

Ar daug gydytojų mano, kad jų pareiga, prieš siunčiant su receptų krūva į vaistinę, pradėti dialogą su pacientu apie dienos racioną, fizinį aktyvumą? Todėl visi, manantys, kad sveikata yra vienas iš prioritetų, priversti apie savo ir artimųjų sveikatą pasirūpinti patys ir vykdyti paieškas šiame sudėtingame labirinte, kur yra mišinys diletantizmo, šundaktaravimo, šarlatanizmo, lengvai pagardintu lieknėjimas į madą, mokslo žiniomis, smalsumu, savęs pažinimu ir noru grįžti į gamtą.

Žmogaus egzistenciją šiuolaikiniame pasaulyje padaryti darnesnę. Apskritai lieka daug nežinomo gamtoje ir ypatingai žmogaus organizme.

Dovanų kortelė

Norint išsaugoti savo fizinę sveikatą, reikia pabandyti bent mažiau kenkti jai. Šiek tiek pagelbėti. Girdėti ją. Kadangi bet koks sveikatos būklės nukrypimas, bet kokia reakcija — tai organizmo atsakas, signalas, kad kažkas vyksta ne taip. Radus papildomas klostes pilvo zonoje, bandome apriboti save ir kažką keisti, tačiau lieknėjimas į madą nesėkmingi bandymai palaipsniui atbaido mūsų norus.

  1. Lieknėjimas – tai mados tendencija ar neatidėliotinas poreikis? | stageman.lt
  2. Beje, o kas gi mums juos perša?

Yra pora paprastų taisyklių, kurios neduoda greitų rezultatų ir greito nusivylimo, bet parodo ilgą ir sunkų kelią sveikatos link. Pirma taisyklė: Pamažu keisti savo įpročius. Jokio streso dėl nesuvalgyto torto ar, atvirkščiai, sąžinės graužimas, dėl per didelio jo suvartojamo kiekio. Atpjaukite nuo savo mėgstamo pyrago pusė gabalėlio ir bandykite valgyti lėtai, mėgaujantis kruopščiai kramtyti.

supermenas eksperimentas svorio metimas sveikas svorio netekimas svarų per savaitę

Pasakykite sau, kad šis kiekis jums tinkamas — jūs neatsisakėte, bet ir nepakenkėte. Kitą kartą šį gabalėlį sumažinkite dar. Tokių gudrybių galima sugalvoti daug. Tai veikia geriau nei draudimai. Antra taisyklė: Laikas nuo laiko žmogaus organizmui reikia poilsio, iškrovimo bei valymo. Tokie periodai ypač lieknėjimas į madą ankstyvą pavasarį ir rudenį, kai būtina mobilizuoti apsaugos sistemas lieknėjimas į madą keičiantis sezonui.

Bet tai nėra dogma.

Darykite tai, kai jaučiate tam poreikį. Pasistenkite nevartoti tam tikrą periodą sunkiai virškinamų produktų — mėsos, riebaus maisto, saldaus. Tokius produktus pasirinkite patys — tai lieknėjimas į madą sprendimas, jūsų asmeninis poelgis, jūsų maža pergalė. Trečia taisyklė: Į organizmo iškrovos dienas reikia įtraukti valymo programas tam, kad atkurti virškinimo sistemos sveikatą.

Lieknėjimo centras pristato: 10 produktų padedančių lieknėti Lieknėjimo ir sveikatingumo centras pateikia jums 10 puikių maisto produktų padedančių lieknėti. Įtraukti į kasdieninę mitybą šie produktai ne tik padės sulieknėti, bet ir nebepriaugti svorio ateityje. Įtraukite į savo mitybą bent kelis produktus iš šio sąrašo, ir antro bandymo lieknėti gali nebeprireikti teigia Lieknėjimo ir sveikatingumo centro Sveikos gyvensenos specialistas Dainius Vyšniauskas.

Toks valymas padeda pašalinti gleives, atstato gaurelių bei žarnyno epitelio funkcijas, stiprina vietinį organizmo epitelį, atstato žarnyno mikrobiocenozę.

Valymo programos turi būti be prievartos, nesukelti daug problemų bei nekeisti gyvenimo būdo.

Posts navigation

Šios valymo programos turi būti sudarytos iš gamtinių enterosorbentų, tokias savybes turi maistinės skaidulos — tai gamtos sukurtas stebuklas. Maistinės skaidulos augalinių produktų dalis, didžiausias jų kiekis yra šiuose augaluose: linų sėklose, gysločių sėklose, sėlenose, dumbluose ir kt.

Maistinių skaidulų teigiamas poveikis jaučiamas visame žmogaus organizme lieknėjimo slaugos šveitikliai atskirose sistemose.

realios dozės svorio netekimas Nr. 1 deginti riebalų atsargas

Yra lieknėjimas į madą, sudarytų iš tirpių bei netirpių maistinių skaidulų, pektino ir lignino, kurie aktyvuoja limfos drenažinę funkciją ir yra praturtintos probiotikais bei prebiotikais.

Tokie mišiniai normalizuoja žarnyno funkcijas, gerina virškinimą, atstatyto žarnyno mikroflorą, mažina maisto netoleravimą ir alergijas.

Straipsniai

Be to, tokie mišiniai turi savybę skrandyje išbrinkti, todėl suteikia sotumo, komforto ir patogumo jausmą. Valant organizmą tokiu lieknėjimas į madą, reikia vartoti daug vandens, tai padidina programos veiksmingumą. Ketvirta taisyklė: Jau organizmo valymo laikotarpiu lėtai ir palengva pratinkite save atlikti bent kelis paprastus pratimus. Tai turėtų būti organizmui šiek tiek neįprasti pratimai, bet ne sunkūs — pvz.

Ar prigis mada atsisakyti pieno

Bet fizinį krūvį didinkite labai palaipsniui. Susitarkite su savimi apie pasivaikščiojimus pėsčiomis. Pradžiai bent pusė valandos per dieną. Organizmas turi pastebėti padidėjusį krūvį, bet nesureaguoti ir pradėti kaupti maistinių medžiagų atsargas.

  • Zzward svorio netekimas
  • Kontaktai - Lieknėjimo centras

Penkta taisyklė: Būtent po tokio parengiamojo laikotarpio, galima galvoti ir apie kilogramų numetimą. Išmatuokite liemens, klubų, pečių apimtį. Kelis kartus rytais nepusryčiavus pasisverkite.

lieknėjimas į madą numesti svorio Harley gatvėje

Šešta taisyklė: Kai kurį laiką užsirašinėti reikės viską, turėkite užrašų knygutę. Data, savaitės diena, svoris, kas suvalgyta ir išgerta per dieną, kokius vitaminus ar vaistus vartojote, apytikslė fizinė ir psichologinė apkrova — toks maisto dienoraštis suteikia neįkainojamą pagalbą analizuojant savo individualias reakcijas į įvairius maisto produktus, tinkamos dietos parinkimui, suprasti kokie produktai jums netinka.

Sekančius kilogramus numesti gali būti sunkiau ir paprastai užtrunka ilgiau. Tai nėra blogai, nes procesui vykstant ilgesnį laiką organizmui lengviau prisitaikyti ir kilogramų atsikratymas vyks patikimiau ir lengviau.

Pastebime, kad keičiasi ne tik drabužių, šukuosenų, bet ir mitybos mados. Pastaruoju metu madinga: atsisakyti pieno produktų, nevalgyti produktų, kurie turi gliuteno. Tai du skirtingi dalykai — šviežias pienas ar jogurtas, varškė, sūris.

Mes niekur neskubame, juk sveikatiname savo organizmą. Per kiek laiko svajojame jų atsikratyti? Tai ilgas ir sunkus darbas.

Lieknejimo ir sveikatingumo centras

Stebuklų nebus. Bet bus sveikata. Ir lieknėjimas į madą yra daug svarbiau nei daugelis trumpalaikių dalykų. Aštunta taisyklė: Sugalvokite ją sau patys, nes kiekvienas iš mūsų turi savo motyvaciją, savo tikslų ir savo kelią iki jų. Padarykite jį laimingu ir harmoningu, mėgaukitės gamtos sukurtais lieknėjimas į madą, nenutolkite nuo jo. O žmogaus kūriniais naudokitės protingai ir saikingai, tame randant vienybę, džiaugsmą bei harmoniją.

Add Comment.