35 svarų svorio metimas per 3 mėnesius

Naujieji metai tampa lyg naujos pradžios, naujų galimybių atskaitos tašku. Ką sau pasižadame Naujųjų metų išvakarėse? Iš viso per pirmąjį metų pusmetį buvo atlikta daugiau kaip mln.

Geriausios dietos nėra. 9 pagrindinės svorio mažinimo taisyklės

Pasirodo, dažniausiai išsikeliami tikslai yra susiję su tobulėjimu ir mokymųsi 44,3 proc. Didelė dalis žmonių išsižada savo tikslų jau vasario mėnesį Atsisveikindami su senaisiais metais manome, kad naujieji leis atversti švarų baltą lapą ir pradėti kitokį gyvenimą.

Deja, ne viskas taip paprasta.

Minėtas tyrimas atskleidė ir tai, kad dažniausiai išsikelto tikslo žmonės laikosi tik pirmą savaitę 72,6 proc. Kodėl taip 35 svarų svorio metimas per 3 mėnesius Dažnai žmonės, kurie greitai nuleidžia rankas, išsikelia pernelyg didelius tikslus, neįvertina savo galimybių, užsibrėžia pernelyg trumpą periodą tikslui pasiekti. Galiausiai, dažnai pritrūksta ir reikiamų žinių, konkretaus plano, disciplinos.

O, susidūrus su pirmąja nesėkme, motyvacija siekti užsibrėžto tikslo galutinai dingsta. Dalinamės keliais patarimais, kurie padės neprarasti motyvacijos ir toliau siekti, tai ką įsipareigojai įgyvendinti.

Svetainė neegzistuoja

Jei vienam tikslui gali pakakti kelių mėnesių, kitam gali prireikti ir metų, kelių. Objektyviai įvertink, kiek Tau gali prireikti laiko jam pasiekti. Pažvelk į savo tikslo formuluotę. Ar jis konkretus, realistiškas, su galutiniu terminu? Jei — ne, performuluok jį ir patikslink. 35 svarų svorio metimas per 3 mėnesius sukurti tinklaraštį, tačiau pastebi, kad jau mėnesį renki medžiagą, o rašyti vis dar nepradėjai?

Išsikelk tikslą, kiek tekstų iki kurio laiko turi parengti, o tekstų rengimo grafiką išdėliok laike. Nusimatyk laiką, per kurį galėtum parašyti tekstą ar jo dalį gali nusimatyti ženklų skaičių per tam tikrą laiką. Jei Tave nuolat kažkas blaško ir sunku susikaupti rašymui, susirask tam tinkamą ramią vietelę, paruošk aplinką, kad joje neliktų nieko, kas Tave galėtų atitraukti nuo užduoties.

Viena iš rašymui tinkamiausių produktyvumo metodikų — Pomodoro technika.

Janelle macdonald svorio metimas Aš stengiuosi numesti svorio

Jos principas —  norimą veiksmą atlieki nedideliais intervalais su poilsio pertraukėlėmis. Pavyzdžiui, 25 minutes rašai, po jų 5 minutes gali ilsėtis, atsitraukdamas -a nuo rašymo, tuomet vėl pradedi naują 25 minučių trukmės rašymo sesiją.

Po 4 tokių sesijų daroma ilgesnė — minučių pertrauka. Jei manai, kad Tau tokių dažnų pertraukų nereikia, gali telefone nusistatyti laikmatį valandai, dviem ar kitam laiko tarpui, kuriam įsipareigoji savo dėmesį skirti tik savo atliekamam veiksmui, be jokių pašalinių veiklų jokio naršymo internete, socialiniuose tinkluose ar pan.

  • Geriausios dietos nėra. 9 pagrindinės svorio mažinimo taisyklės | Žmonėstageman.lt
  • Msm svorio metimui
  • Kūno degalų riebalų deginimo rezultatai
  • Pilna portalo versija svorio metimo Kodėl dietos nepadeda sulieknėti?
  • Svorio netekimas reikšmingas sunkus
  • Psichologiniai žaidimai: kas meluoja apie tikrąjį stageman.ltomedovo svorį?

Susidūrus su sunkumais ir pradėjus silpnėti motyvacijai, sugrįžk prie šios  plano dalies ir vėl prisiminti, kokių intencijų vedinas -a ėmeisi savo 35 svarų svorio metimas per 3 mėnesius. Norėdamas -a išlaikyti motyvaciją ne tik pirmąjį naujų metų mėnesį, bet ir visą tikslo siekimo periodą, nuolat užduok sau klausimus: kodėl išsikėlei šį tikslą, kodėl jis tau svarbus, kaip jausiesi kai jį įgyvendinsi, ko tikiesi iš jo įgyvendinimo.

Kai kam tai gali būti puiki laisvalaikio praleidimo forma, kuri teikia malonumą, tačiau jei ilgą laiką nesportavai ir staiga įsipareigosi kasdien sportuoti didelio intensyvumo treniruotėse, vargu, ar ilgai tai ištversi. Svarbu nepersistengti, kad tikslo siekimas netaptų kančia. Pritaikyk šį principą bet kuriam išsikeltam tikslui. Suplanuok jo siekimo kelią taip, kad jis neatimtų iš savęs miego, laiko su šeima, draugais ir keltų kuo daugiau gerų 35 svarų svorio metimas per 3 mėnesius.

Nespausk savęs net tada, kai matai, kad gali nespėti įgyvendinti savo tikslo iki termino, kurį užsibrėžei.

Terminą visada galėsi pakoreguoti. Šie trigeriai padeda laikytis gerųjų įpročių, nes numato, kaip bus elgiamasi, jei susidursi su kliūtimi.

kaip vyras gali prarasti sėdmenų riebalus ar niekada negalima prarasti riebalų ląstelių

Sugalvok, kas labiausiai kelia grėsmę Tavo tikslo įgyvendinimui ir tai užrašyk. Tuomet kiekvienai grėsmei sugalvok po trigerį. Pavyzdžiui, nori daugiau kokybiško laiko praleisti su šeima, partneriu -etačiau kasdien nevalingai užsibūni darbe.

35 svarų svorio metimas per 3 mėnesius

Tarkim, Tavo siekis yra išsiugdyti įprotį 18 val. Kas neleidžia Tau tai padaryti? Nuolatiniai skambučiai po darbo? Kolegų prašymai padėti? Netinkamas laiko planavimas, kuris priverčia ilgiau atlikinėti užduotis?

Nuolatinis elektroninių laiškų srautas, plūstantis ir po darbo valandų?

Trigeriai galėtų būti tokie: Kai ateinu į darbą ryte, tai pirma mano užduotis — susidaryti svarbiausių darbų sąrašą, susidėlioti jį prioritetine tvarka ir kiekvieną atlikti nepertraukiamai pertraukėles daryti tarp užduočių ; Jei darbo telefonas pradeda skambėti 15 minučių iki darbo pabaigos, įjungiu automatinį peradresavimą į balso paštą; Kai į elektroninio pašto dėžutę atkeliauja svarbus laiškas, stengiuosi į jį atsakyti iki Jei kolega prašo padėti iki 16 valandos ir neturiu skubių darbų, imuosi padėti, kitais atvejais paprašau kreiptis rytoj.

Galbūt priartėjęs -usi prie 35 svarų svorio metimas per 3 mėnesius tarpinių rezultatų, 35 svarų svorio metimas per 3 mėnesius -a sveikatingumo tikslų, gali sau padovanoti naują treniruočių aprangą?

Ilgai plušėjai prie startuolio idėjos įgyvendinimo, naujo tinklaraščio ar kito projekto? Galbūt pabaigęs -usi svarbią jo dalį, gali sau leisti smagų vakarą su draugais, tinginiavimo ar parodų lankymo, filmų žiūrėjimo savaitgalį?

8 keisčiausi svorio metimo būdai

Šiek tiek atsitraukęs -usi nuo darbų vėliau į juos kibsi turėdamas -a daugiau energijos, o kitas numatytas numesti svorio partijomis paskatins neatidėlioti.

Kiekvieną kartą susitikęs -usi su draugais, šeimos nariais, kolegomis, kurie žino apie Tavo tikslą, susilauksi daugybės klausimų, 35 svarų svorio metimas per 3 mėnesius Tau sekasi. Jausiesi įsipareigojęs prieš juos nesustoti pusiaukelėje. Galbūt kai kurie Tavo draugai, pažįstami siekia tokių pačių ar panašių tikslų? Gali pakviesti juos kartu apsilankyti Tavo tikslo siekimui naudinguose renginiuose, dalyvauti kursuose, programose.

Ar tu — su manim?

Tačiau akivaizdu, kad taip nebūna ir niekada nebus. Amerikiečių gydytojai atliko tyrimą, kuriame dalyvavo daugiau nei moterų. Jų lieknėjimo istorijos buvo išties margos: jos išbandė populiariausias dietas — baltymų, angliavandenių, monodietas, mažo kaloringumo ir pan. Rezultatai nustebino: paaiškėjo, kad pasirinkus bet kurią dietą, per du mėnesius galima numesti 2—4 kg.

Užrašęs -usi tikslą ir kasdien planuodamas -a nedidelius veiksmus, kurie reikalingi jo įgyvendinimui, turėsi kasdieninį įsipareigojimą veikti ir išsiugdysi itin naudingą įprotį. Kasdien atlikdamas -a po mažą žingsnelį nuo straipsnio perskaitymo, ženklų tekstuko parašymo, kelių skambučių iki kursų lankymo, susitikimo su reikiamais žmonėmisnet nepastebėsi, kaip priartėsi prie galutinio tikslo.

Tekstą parengė tikslų įgyvendinimo bendruomenės Įgyvendink. NBC News. Statictic Brain Institute. New Years resolution svorio metimas slaugos namuose. Rodomas puslapis 1 iš 11 You may also like