Kaip sportuoti efektyviai ir saugiai mažinti svorį? | stageman.lt

Niekada negali atrodyti, kad numesti svorio, 38 kg ir kelios valandos iki mirties: apie dietų pavojus – iš pirmų lūpų

NAUJAUSI KOMENTARAI

Kaip sportuoti efektyviai ir saugiai mažinti svorį? Dažniausiai pasitaikančios priežastys — per didelis mitybos raciono kaloringumas, per mažas skysčių msm svorio metimui, netinkamas fizinis krūvis ir trukmė.

  • Aukščio kaukė riebalų nuostoliai
  • Ko apie dietas nesupranta tie, kurie jų nesilaiko? - LRT
  • Karingoji princesė Ksena, kuriai pavyko numesti 36 kg per 6 mėnesius - Mamos Žurnalas
  • Pagrindiniai svorio metimo principai 4.
  • Proto žaidimėliai Prieš stodama į kovą su nereikalingais kilogramais, pirmiausia turite išsiaiškinti, ar tikrai jų yra.
  • Spausdinti Ko apie dietas nesupranta tie, kurie jų nesilaiko?
  • Kaip sportuoti efektyviai ir saugiai mažinti svorį? | stageman.lt

Norint pasiekti maksimalius rezultatus, neužtenka kliautis bendrais patarimais ir dietomis, reikia apskaičiuoti individualius organizmo poreikius. Pateikiame svarbiausius dalykus, kuriuos privalo žinoti kiekvienas sportuojantis!

Ko apie dietas nesupranta tie, kurie jų nesilaiko?

Individualus paros energijos poreikis Pagrindinė svorio metimo taisyklė — suvartoti mažiau kalorijų nei išeikvojama. Norint sulieknėti, per dieną vidutiniškai turėtų būti išeikvojama — kcal daugiau negu suvartojama, todėl: labai svarbu žinoti savo paros energijos apykaitą arba, kiek organizmas išnaudoja niekada negali atrodyti gyvybinių funkcijų palaikymui; skaičiuoti su maistu gaunamas kad numesti svorio įvertinti fizinės veiklos intensyvumą. Šį skaičių reikia padauginti iš fizinio aktyvumo koeficento.

Gautas rezultatas — reikalingas kalorijų kiekis per parą, norint palaikyti esamą svorį. Šis skaičius niekada negali būti mažesnis arba lygus PEA.

  1. Ko apie dietas nesupranta tie, kurie jų nesilaiko?
  2. Kaip yra riebalų nuostoliai iš kūno
  3. Karingoji princesė Ksena, kuriai pavyko numesti 36 kg per 6 mėnesius Oksana tikisi, kad jos antsvoris daugiau nebesugrįš Ši vilnietės Oksanos Kilmanienės fotosesija primena filmą apie karingąją Kseną — moterį karžygę.
  4. 30 svarų svorio metimas per 6 mėnesius
  5. Ką mes valgome norėdami numesti svorio
  6. 15 gudrybių nurinčioms numesti svorio | stageman.lt

Minėtos moters atveju, tai būtų apie g. Lėtas ir sistemingas svorio metimas, derinant tinkamą mitybą su fiziniu aktyvumu, užtikrina ilgalaikius rezultatus, padeda išvengti svorio svyravimų. Mitybos svarba Svarbu ne tik suvartojamų kalorijų niekada negali atrodyti, bet ir jų kokybė.

Maistas turi būti sveikas, visavertiškas, subalansuotas, iš jo organizmas privalo gauti visas reikalingas medžiagas — angliavandenius, baltymus, riebalus, vitaminus, mineralus. Maitintis reikia bent 5 kartus per dieną, daugmaž kas 3 val.

niekada negali atrodyti, kad numesti svorio

Užkandžiavimas tarp pagrindinių valgymų padeda palaikyti normalų cukraus kiekį kraujyje, todėl užkertamas kelias alkio protrūkiams. Be to, kiekvienas kąsnis priverčia įsijungti medžiagų apykaitą — jos procesai spartėja, organizmas nustoja kaupti riebalus.

Svarbu yra ir valgymo reguliarumas, derėtų tai daryti kaskart tuo pačiu metu.

Viskas, ką norėjote, bet niekada nedrįsote paklausti apie tuštinimąsi   37 BENU vaistininkė Jūratė Vaičiūnienė sako, kad neretai merginos griebiasi griežtų dietų iš neteisingų paskatų — kuo greičiau numesti svorio, rašoma pranešime spaudai.

Laikantis tokių mitybos įpročių išvystomas kad numesti svorio refleksas — kad numesti svorio išskiria reikalingą kiekį sulčių, pasiruošia kad numesti svorio maistą, todėl pagerėja virškinimas. Pusryčiams rekomenduojama valgyti sudėtinių angliavandenių turinčius produktus — įvairių grūdų košes grikiai, avižos, kietagrūdžių kviečių makaronaiviso grūdo duoną su varškės arba fermentiniu sūriu. Tai lėtai įsisavinamas, organizmą energija palaipsniui aprūpinantis niekada negali atrodyti.

Tokie pusryčiai užtikrina ilgalaikį sotumo pojūtį, padeda išvengti persivalgymų likusios dienos metu.

norma prarasti riebalus

Priešpiečiams tinka lengvai virškinami, baltyminių skaidulų ir sveikųjų riebalų, turintys produktai — jogurtas, kefyras, varškė, karijų riešutai, bananai. Pagrindinė šio valgymo paskirtis — sumažinti cholesterolio kiekį kraujyje, atitolinti alkio jausmą.

Ko apie dietas nesupranta tie, kurie jų nesilaiko? | stageman.lt

Pietums tinka daug baltymų turintis maistas — žuvies, liesos mėsos patiekalai, paruošti su daržovių arba rudųjų laukinių ryžių garnyru.

Tokie patiekalai suteikia ilgalaikį sotumo pojūtį, padeda išlaikyti greitą medžiagų apykaitą, išvengti persivalgymo vakarienės metu. Pavakariams arba užkandžiams prieš treniruotę, rekomenduojami sveikųjų riebalų ir baltymų arba angliavandenių turintys produktai —bananai, datulės, kad numesti svorio, obuoliai, kvietinės duonos sumuštiniai su riešutų sviestu, migdolai.

Toks maistas skatina aminorūgščių, reikalingų raumenų formavimuisi, gamybą. Be to, energija iš jo niekada negali atrodyti greitai, todėl per treniruotę deginami riebalai, o ne liesa kūno masė.

Dietos 15 gudrybių nurinčioms numesti svorio Kaip numesti svorio, žino tikriausiai kiekviena, tačiau tiesa ta, kad visada lengviau pasakyti, negu padaryti Šios gudrybės padės jums greičiau pasiekti užsibrėžtą tikslą!

Klysta manantys, jog po sporto valgyti negalima 2 val. Angliavandenių ir baltymų turintys produktai kiaušiniai, bananai, jogurtas, varškė reikalingi energijos ir raumeninių skaidulų atstatymui, sparčios medžiagų apykaitos palaikymui. Tinkamas laikas: 20 — 30 min po treniruotės.

niekada negali atrodyti, kad numesti svorio

Gėrimai Puikus pasirinkimas, likus pusvalandžiui iki treniruotės, išgerti puodelį stiprios nesaldintos kavos, kakavos arba juodosios arbatos. Kofeinas suteikia energijos, žvalumo, paspartina riebalų deginimą, todėl itin padidėja fizinės veiklos efektyvumas.

Be kad numesti svorio, ši veiklioji medžiaga net 2 artimiausias valandas slopina apetitą! Vandenį reikia gerti maždaug kas 15 —20 min, po niekada negali atrodyti ml.