Kaip bėgiojant numesti svorio tiesiogine to žodžio prasme - DELFI Pilietis

Vox numesti svorio. Kodėl nesuplonėsite sporto salėje: 7 dalykai, kuriuos reikia žinoti - stageman.lt

Metant svorį patariama valgyti šiuos 20 produktų - LRT

Ši maksima kartojama ne vieną dešimtmetį. Ją galima išgirsti iš kūno rengybos trenerių, ekrano žvaigždžių, maisto produktų ir gėrimų gamintojų ir vox numesti svorio gydytojų.

Mintis, kad ledai ar šokoladukas prieš arba po aktyvios treniruotės nepakenks, vox numesti svorio visiems — ir sporto salėms, pardavinėjančioms abonentus ir personalines treniruotes, ir produktų parduotuvėms, ir mums patiems: malonu save pagirti už teisingą gyvenimo būdą.

vox numesti svorio Ar galite lieknėti apatinę kūno dalį?

Problema tik viena: viskas visai ne taip. Pateikiame pagrindines riebalų deginimas pabusti išvadas. Judėjimas pervertinamas Paplitęs įsitikinimas, kad šiuolaikiniai žmonės priauga daug svorio, nes vidutiniškai judame daug mažiau, nei mūsų protėviai. Todėl tyrėjai mėgsta tyrinėti tautas, išlaikiusias pirmykštį gyvenimo būdą, kai vyrai kiauras dienas laksto, medžiodami žvėris, o moterys prižiūri ūkį ir vaikus.

Antropologas Hermanas Pontzeris iš Hunterio koledžo išvyko į Tanzaniją stebėti vox numesti svorio, lig šiol gyvenančių medžiotojų ir rinkėjų gyvenimą.

Kai paskaičiavo, kiek kalorijų jie eksperimente dalyvavo 18 — 75 metų amžiaus 13 vyrų ir 17 moterų sunaudoja per dieną, rezultatai nustebino: lieknieji vox numesti svorio rinkėjai eikvodavo tiek pat energijos, kiek ir šiuolaikiniai amerikiečiai ar europiečiai. Kaip tai paaiškinti? Visų pirma, sunaudojamų kalorijų kiekis priklauso ne tik nuo judėjimo, bet ir nuo tūkstančiams kitų mūsų organizme vykstančių ir gyvybę palaikančių procesų sunaudojamos energijos.

  • Skirtingi maisto produktai organizme įveikia skirtingus medžiagų apykaitos kelius.
  • Avižų svorio nauda sveikatai
  • Kaip prarasti organų riebalai
  • Geriausias sveikatos priedas svorio metimui

Šio ir kitų neakivaizdžių organizme vykstančių procesų įtaka nepakankamai įvertinama. Tai, kad hadziai nenaudoja daugiau kalorijų nei mes, vox numesti svorio rodyti kitą paprastą faktą: jie nepersivalgo. Fizinis krūvis vis vien reikalingas Net jei bėgtakis jūsų apimčių niekaip nepakeis, atsisakyti jo nevertėtų, tvirtina Belluz: fiziniai pratimai naudingi kūnui ir protui.

Garsios nepriklausomų tyrimų organizacijos Cochrane darbas parodė, kad pratimai svorį sumažina nedaug ir efektyviausi, kai derinami su specialia dieta, tačiau sumažina širdies kraujagyslių ligų ir diabeto išsivystymo riziką netgi tiems, kas nesulieknėjo.

Kiti tyrimai taip pat patvirtina, kad reguliarios apkrovos mažina demencijos ir Alzheimerio ligos išsivystymo riziką ir padidina kognityvinius gebėjimus. Galų gale, jei neseniai sulieknėjote, pratimai padės išlaikyti svorį naujame lygyje.

vox numesti svorio

Patys savaime pratimai naudos neduoda Kaip jau minėta, sporto salės išties naudingos, jei derinamos su teisinga mityba. Daugelyje eksperimentų su maratonuose dalyvavusiais žmonėmis, dvyniais, moterimis po menopauzės ir vox numesti svorio žmonių grupėmis, deginusiais kalorijas treniruotėmis, geriausiu atveju buvo stebimas svorio sumažėjimas keliais kilogramais, pabrėžia Belluz.

petite svorio netekimas sėkmės istorijas Pamela Doyle svorio netekimas

Tyrimų sąrašą galima tęsti. Pusšimtį metų egzistuojanti idėja, kad vox numesti svorio eikvojimas sudegins proporcingą skaičių kalorijų, dabar laikoma pernelyg supaprastinta — mokslininkai organizmo energijos balansą nagrinėja kaip kintančią ir prisitaikančią sistemą. Judėjimas sudegina mažiau kalorijų, nei atrodo Deja, tai tiesa.

Kaip sako Alexxai V. Dalis to tenka judėjimui, kurį mes ir taip atliekame kiekvieną minutę, netgi nesitreniruodami.

Deja, vienas iš šių metų mano pasibėgiojimų virto košmaru. Bėgdama beveik ten, kur mato akys ir leidžia takas, nusileidau Antakalnyje prie Neries. Drąsos suteikė asfaltuotas takelis, dviračių ir pėsčiųjų tako ženklas bei šviečianti saule. Deja, mano daug pastangų nereikalaujantis eilinis bėgimas greitai virto košmaru.

Didžioji energijos dalis tenka bazinio metabolizmo palaikymui, tai yra, funkcijoms, kurias organizmas atlieka ramybės būsenoje: kvėpavimas, širdies darbas,medžiagų apykaita ir t.

Ir tik tai, kas lieka, tenka judėjimui. Štai todėl judėjimo aktyvumo didinimas kalorijų sunaudojimą ir svorio mažėjimą paveikia taip nežymiai. NIH sukurtas modelis rodo, kad 90,5 kg sveriančiam žmogui pradėjus vidutiniu tempu bėgioti po 60 minučių keturis kartus per savaitę ir nepradėjus vartoti daugiau kalorijų, nei prieš pradedant treniruotes, per mėnesį jis neteks kiek daugiau, nei poros kilogramų. Jei kalorijų suvartojimas vox numesti svorio, rezultatas bus dar kuklesnis.

Pratimai gali trukdyti mesti svorį Tai, kiek judame, susiję su tuo, kiek valgome.

Akivaizdu, pradėjus eikvoti daugiau energijos, organizmas stengiasi nuostolius papildyti ir signalizuoja, kad praalkome. Šis alkio jausmas gali mus priversti suvalgyti net daugiau, nei sudeginome.

vox numesti svorio lieknėjimo rinkinys

Čia yra ir psichologinis aspektas: po treniruotės žmonės gali suvalgyti daugiau, ne įprastai, nes jiems atrodo, kad jie sudegino baisingai daug kalorijų. Galiausiai, daugelis po treniruotės sumažina savo normalų aktyvumą, taip niveliuodami dalį teigiamo efekto, primena Belluz.

Rgp 10, Slaptieji žudikai. Tokiu skambiu epitetu apibūdinami cukrus ir druska, kurių perteklinis vartojimas gali lemti aibę sveikatos sutrikimų. Druska ir… Lie 28, Sveikos gyvensenos įpročius svarbu suformuoti dar vaikystėje, kai organizmas auga — tuomet yra didelė tikimybė, kad jie išliks visą gyvenimą.

Viename tyrime metais mokslininkai tris mėnesius kamavo septynias dvynių poras, pripratusias prie nejudraus, sėdim gyvenimo būdo, — vertė juos po dvi valandas vox numesti svorio kasdien minti velotreniruoklio pedalus. Bandomieji buvo maitinami tik laboratorijoje, taip palaikant kalorijų suvartojimą tame pačiame lygyje.

Mokslininkų nuomone, vox numesti svorio įvyko arba dėl bazinio metabolizmo sulėtėjimo, arba žmonės mažiau energijos eikvojo nesitreniruodami. Kuo daugiau treniruojiesi, tuo daugiau sudegini? Dar yra energijos vartojimo plato hipotezė. Nesename Hermano Pontzerio darbe nustatyta, kad energijos sąnaudos nebūtinai proporcingos fiziniams krūviams.

svorio netekimas omeprazolio

Padalijęs suaugusius tiriamuosius į tris grupes, Pontzeris pamatė, kad vidutiniškai aktyvių sportu užsiima 2—3 kartus per savaitę energijos sąnaudos didesnės už vox numesti svorio gyvenimo būdo atstovų, o taip pat, kaip tai paradoksaliai beskambėtų, už besitreniruojančių beveik kasdien.

Tai yra, pasiekus tam tikrą apkrovos lygį, energijos sąnaudos nustoja didėti.

Nuorodos kopijavimas

Tokia išvada prieštarauja tradiciniams įsivaizdavimams, kuriais grindžiamas įvairiausių sporto aktyvumo matavimo prietaisų veikimas, — kad treniruočių trukmės ir sudeginamų kalorijų kiekio priklausomybė yra tiesinė. Vox numesti svorio daro prielaidą, kad žmogaus organizmas moka nustatyti energijos sąnaudų ribą, kad pernelyg daug neprarastų. Kol kas tai tik hipotezė. Nuo blogos mitybos neįmanoma pabėgti Pusę amžiaus girdime, kad fizinė kultūra padės laimėti prieš nutukimą; ši idėja imponuoja, pavyzdžiui, gaiviųjų gėrimų ir saldumynų gamintojams, kurie palaiko įvairius sveikatinimo renginius ir sporto šventes.

Sąmokslas atskleistas: norint numesti svorio, nereikia sportuoti

Dabar daugelis mokslininkų siūlo šiuos įsivaizdavimus peržiūrėti. Sara Kirk, nutukimo specialistės iš Dalhousie universiteto Vox numesti svorio nuomone, juose slypi potencialus pavojus, nes žmonės, besitikintys viso viršsvorio atsikratyti sporto salėje, nepakankamai įvertina maitinimosi įtaką svoriui. Ką daryti? Remiantis JAV tyrimų projekto National Weight Control Registry surinkta informacija, sėkmingai atsikratę viršsvorio turi kelis bendrus bruožus.

Jie sveriasi kiekvieną savaitę, riboja kalorijų suvartojimą ir stengiasi laikytis atokiau nuo pernelyg riebaus vox numesti svorio.

svorio netekimo dalykas

Be to, jie seka porcijų dydį ir reguliariai sportuoja. Čia svarbu suprasti, kad fizinis aktyvumas ne pakeičia, o papildo maitinimosi ribojimą.