Geriau saikingas deginimasis saulėje nei soliariume

Riebalai deginimasis važiavimas. saikingas, deginimasis, saulė, soliariumas - stageman.lt

Nuorodos kopijavimas

Norinčių numesti svorio pagrindinė užduotis — išeikvoti daugiau kalorijų nei jų suvartojama. Dėl šios priežasties dauguma žmonių treniruojasi naudodamiesi kardio treniruokliais, apie treniruotės efektyvumą spręsdami pagal sudegintų kalorijų kiekį, kuris rodomas treniruoklių ekranuose. Išsiaiškinkime, koks kardio treniruočių efektyvumas deginant riebalus. Treniruoklių tikslumas.

riebalai deginimasis važiavimas juostelės turi lieknėjimo efektą

Skaičius, matomas kardio treniruoklių ekranuose — nėra tikslus sudegintų kalorijų kiekis. Tikslesniems rezultatams nustatyti dažniausiai į treniruoklio kompiuterį reikia įvesti savo svorį. Tuomet, priklausomai nuo treniruotės intensyvumo pagal tam tikras formules apskaičiuojamas sudeginamų kalorijų skaičius.

{{{ data.title }}}

Tačiau kalorijų išeikvojimą lemia ir kiti faktoriai, į kuriuos treniruoklio kompiuteris neatsižvelgia, t. Fizinis pasirengimas. Jei esate pradedantysis sportininkas, atlikdami tokį pat fizinį krūvį jūs sudeginsite daugiau kalorijų už jau prityrusį sportininką.

Tęsti šį sąrašą galima be galo, bet kokia prasmė?

Prisiminkite, kaip buvo sunku nubėgti pirmuosius 3 kilometrus kai tik pradėjote bėgioti… Vėliau, kūnas prisitaikė prie gaunamo fizinio krūvio, padidėjo ištvermė ir tie 3 kilometrai tapo lengvai įveikiami. Didėjant treniruotumui, judesius atlikti tampa vis lengviau.

ar pirmiausia dega riebalai? idealios formos svorio metimo rezultatai

Net ir esant tokiam pat fiziniam krūviui nebereikia tiek daug pastangų, kiek anksčiau, todėl ir kalorijų išeikvojimas bus šiek tiek mažesnis nei vos pradėjus treniruotis. Labai svarbus faktorius deginant kalorijas — treniruotės intensyvumas.

riebalai deginimasis važiavimas

Tikėtina, jog vos pradėję treniruotis žmonės treniruosis kur kas mažesniu intensyvumu nei tie, kurie prie fizinio krūvio yra pripratę. Todėl nepatariama aklai pasikliauti vien kompiuterio rodmenimis.

Kūno kompozicija. Jūsų kūno kompozicija, kitaip tariant, raumenų-riebalų santykis, riebalai deginimasis važiavimas pat įtakoja kiek kalorijų sudeginsite sportuodami.

Didesnę raumeninę masę turinčių žmonių medžiagų apykaita yra greitesnė, kadangi raumenų audinyje vyksta aktyvesnė medžiagų apykaita, nei riebalų audinyje.

Persivalgymas ir kt. Sveikos mitybos principai Be abejo, dieta padės sudeginti bjaurias raukšles ant skrandžio, tačiau reikia pasirinkti protingai. Labai populiarios moterų mitybos sistemos, susijusios su baltymų ir angliavandenių kaitaliojimu. Jie elgiasi ne per greitai, bet patikimai.

Kardio treniruoklių kompiuteriai to neįvertina. Kūno svoris. Jei į kardio treniruoklio kompiuterį nereikia įvesti savo kūno svorio — didelė tikimybė, kad ekrane rodomų sudegintų kalorijų skaičius bus netikslus.

Partneriai

Didesnės riebalai deginimasis važiavimas masės žmonės sudegina daugiau kalorijų nei tie, kurių svoris mažesnis. Dažniausiai, kardio treniruokliuose sudeginamų kalorijų kiekis yra skaičiuojamas 70 kg sveriančiam žmogui.

  • Pasidomėjome, ką reiškia būti tokio būrio mama ir kaip nepamesti savęs?
  • Geriausias pėdų masažas - tai vaikščiojimas basomis žole, smėliu ar takais, takeliais.

Aišku, kad taip skaičiuojant bus žymūs netikslumai, tačiau treniruoklio ekrane bus rodomas toks pat sudegintų kalorijų skaičius. Kalorijų sudeginimas pagal kūno svorį per vieną valandą Mažo intensyvumo fizinė veikla.