KLAUSIMAI-ATSAKYMAI

63 svorio metimo patarimai

Kai kurioms tam ryžtis reikia didelio įkvėpimo. Pasisemk jo iš moterų, kurių kiekviena numetė po keliasdešimt kilogramų.

Jums gali patikti

Perskaičiusi šiuos 29 patarimus iš asmeninės patirties, pajusi didžiulę motyvaciją! Shanna Fichera, 28 metų, Kalifornija. Svėrė: kg. Atsikratė: 50 kg 1.

Pradėk mažais žingsneliais. Iš pradžių pradėjau labai palengva mankštintis. Praėjus pirmiems dviem mėnesiams kasdien bėgiojau po 15 minučių. Tada krūvį padidinau iki 30 minučių vaikščiojimo arba bėgiojimo per dieną.

Kas kelis mėnesius krūvį iš lėto vis didinau. Procesas vyko labai pamažu. Nepasiduok, kai svoris nustoja kritęs.

63 svorio metimo patarimai

Negali nuleisti rankų. Būk realistė: įvardink žalingus įpročius ir jų atsižadėk. Tokia mityba tikrai negalėjo skatinti kristi svorį.

svorio metimas

Todėl tris sočius valgius per dieną pakeičiau šešiomis mažomis maisto porcijomis — dažniausiai valgiau šviežių daržovių salotų su liesa mėsa bei riešutais. Ir jokios baltos duonos! Atsikratė: 68 kg. Išsirink patinkantį sveiką patiekalą ir nuolat jį valgyk.

Apsistojau ties sumuštiniu su kalakutiena, šviesia visadalių grūdų duona ir garstyčiomis.

Nuorodos kopijavimas

Valgiau tokių sumuštinių kone per kiekvienus pietus ir vakarienę — taip buvau susitelkusi pasiekti tikslą, kad tas patiekalas nė kiek neįkyrėjo. Atsikratė: 47 kg 5. Pradėk nuo vieno nedidelio pokyčio. Po vienos sėkmingos savaitės mečiau sau kitą iššūkį — mažiau vartoti angliavandenių.

Valgiau tik rupių miltų duoną ir tik ruduosius ryžius.

KAIP NUMESTI SVORIO? 5 paslaptys iš Los Andželo grožio mokyklos…

Pasiruošk sveikesnę mėgstamo patiekalo versiją. Sočiau valgyti ruoškis iš anksto. Svėrė: kg Atsikratė: 59 kg 8. Mano naujieji užkandžiai — baltyminiai batonėliai arba baltymų kokteiliai, pistacijos, salierų stiebai su mažesnio riebumo riešutų sviestu ir lieso sūrio lazdelės.

Valgyk vertingesnių salotų. Tarkim, anksčiau valgydavau mėsainių, skrudintų bulvyčių, kukurūzų traškučių takųo dabar paprašau salotų be skrudinto batono ir su neriebiu užpilu. Ruošk maistą namie. Valgau šparaginių pupelių, morkų, salierų, liesos varškės, pistacijų, 63 svorio metimo patarimai, neriebaus jogurto, vynuogių ir mandarinų.

63 svorio metimo patarimai venastat svorio metimas

Dažniausiai alkana tikrai nesijaučiu. Padvigubink daržovių porciją, 63 svorio metimo patarimai pavalgiusi nesijauti soti. Jei darbe gali tekti naktinėti, pasiimk užkandžių.

63 svorio metimo patarimai geriausias natūralių riebalų nuostolių papildas

Dabar į darbą nešuosi savo ruošto maisto, kad grįžusi namo nesijausčiau alkana kaip vilkas ir nešveisčiau visko paeiliui. Kartais jais tikrai piktnaudžiaudavau. Dabar renkuosi vandenį, o vaisvandenių atsisakiau.

Sulieknėti norite pakoregavę vien tik mitybą: Sujeta įspėja, kuo rizikuojate taip darydami   21 Metant svorį, nori nenori tenka grįžti prie suvartotų ir sudegintų kalorijų santykio: suvartokite mažiau nei sudeginate ir sulieknėsite. Laikantis dietos, kurią sudaro nedaug angliavandenių turintys maisto produktai, galima greitai numesti perteklinį vandens svorį, tačiau jos laikytis nerekomenduojama.

Atsikratė: 67 kg Nelaikyk namuose gundančio maisto. Dabar jų užsimaniusi esu priversta eiti į parduotuvę.

  • Kaip greitai numesti svorio?
  • Сверху прямоугольник напоминал многослойный каркас из плотно утрамбованной ячеи, набитой птичьим пухом.

Jei nusprendžiu pasilepinti, stengiuosi apsiriboti tik viena porcija. Per pietų pertrauką pajudėk.

KLAUSIMAI-ATSAKYMAI

Nuolat po ranka turėk užkandžių. Tokiu būdu nuveju alkį, kad vėliau neprisivalgyčiau be saiko. Valgyk dažniau. Restorane ar kavinėje maistu dalinkis su draugais. Jei valgau viena ir neturiu su kuo pasidalinti patiekalu, pusę jo porcijos iškart sudedu į dėžutę, skirtą maistui išsinešti, ir prisiekiu jo neliesti mažiausiai dvi dienas. Atsikratė: 63 svorio metimo patarimai kg Kilok svarmenis, kad numestum svorio. Praėjus maždaug keturiems intensyvių treniruočių mėnesiams, sugebėdavau daryti pritūpimų su kg štanga, o tai yra 11 kg daugiau, nei pati treniruočių pradžioje svėriau.

daugiau nei 40 vyrų svorio netekimas numesti svorio sveika mąstysena

Mankštinkis net ir poilsio dienomis. Prisiimk atsakomybę už savo žalingus įpročius. Mažiausiai kartą per savaitę pakeliui į mokyklą sustodavau prie riestainių kioskelio, užsisakydavau riestainį su sūriu, tada kumpio, kiaušinio ir sūrio sumuštinį, dar vieną riestainį su dešra, kiaušiniu ir sūriu — specialiai pirkdavau tris gėrimus, kad 63 svorio 63 svorio metimo patarimai patarimai manytų, jog perku pusryčių rinkinius trims žmonėms.

Tada sėsdavau į automobilį ir ten viską sušveisdavau.

15 patarimų, kaip greitai ir saugiai numesti svorio: jais vadovautis galima nedelsiant

Vadinau tai priklausomybe, tačiau tai buvo tik pasiteisinimas. Tegu mankštinimasis netampa pretekstu prastai maitintis. Maitinkis paprastai. Jei tik įmanoma, stengiuosi vartoti ekologiškus maisto produktus, minimaliai apdirbtą maistą. Maisto prekių parduotuvėje pirk tikslingai. Vengiu vaikštinėti be tikslo po kitus skyrius, nebent ieškočiau tokių specifinių produktų kaip bolivinės balandos ar kitos retesnės kruopos.

Ruošk maistą iš anksto.

  1. Иди к Верховному Оптимизатору без меня, в качестве моей подруги.
  2. 44 ir stengiasi numesti svorio
  3. Mergina papasakojo, kaip per metus atsikratė daugiau nei pusės savo svorio

Kartą per savaitę pasilepink. Žinoma, darau tai su protu — stengiuosi neperlenkti lazdos ir nenuklysti nuo teisingo kelio. Gerk daug vandens. Tąsydamasi tokį jo kiekį po universiteto teritoriją gal ir kvailai atrodau, bet man nesvarbu. Atsikratė: 63 kg Paleisk muziką, kai neturi noro mankštintis sporto klube.

Sekite mus:

Svarbiausia yra judėti ir deginti kalorijas. Vaišėms namuose — ne vieta. Kasdien tokio maisto nevalgau, bet retsykiais leidžiu sau juo pasilepinti, tik labai saikingai, nedidelėmis porcijomis.