Sekite mus:

10 lengvų gudrybių norint numesti svorio. Kalorijos pagal formules

Persivalgant ar per mažai valgant, svoris, net to nesiekiant, kinta.

10 lengvų gudrybių norint numesti svorio

Kaip tiksliai apsiskaičiuoti paros energijos poreikį? Iš kokių maisto medžiagų turi susidaryti suvartojamos kalorijos?

Specialistai sutaria, kad tai nėra lengva. Tačiau yra keletas būdų, kurie gali padėti pasiekti geidžiamą rezultatą. Jo žodžiai paremti 28 metų sportine veikla ir trenerio darbo praktika, per kurią teko parašyti daugiau kaip individualių treniruočių programų, iš kurių 60 proc. Tai mano paties pasiektas asmeninis rezultatas: 5—6 rimtos treniruotės per savaitę, griežtas mitybos ir poilsio planas. Pokyčiai greiti ir efektingi, bet ar tai sveika organizmui?

Į šiuos ir kitus klausimus atsakinėjo gydytoja dietologė Jūratė Dobrovolskienė. Kaip 10 lengvų gudrybių norint numesti svorio paros energijos poreikį? Kiekvienam asmeniui, atsižvelgiant į jo ūgį, svorį, amžių, lytį ir fizinį aktyvumą, reikia suvartoti skirtingai kalorijų, todėl abstraktūs pasakymai, 10 lengvų gudrybių norint numesti svorio vyrams ir kiek moterims reikia suvartoti kalorijų, nėra tikslūs.

  1. Kaip mesti svorį neturint laiko
  2. Sergančiųjų onkologinėmis ligomis mityba Sergančiųjų onkologinėmis ligomis gydymas neveiksmingas, jei netinkamai parinkta mityba.
  3. Tačiau yra geresnis būdas sulieknėti.

Yra keli būdai paros energijos poreikiui apsiskaičiuoti. Pirmasis būdas — pagal statistiškai patikimą Harris Benedict formulę. I būdas paros energijos poreikiui apskaičiuoti pagal Haris Benedict formulę: Paros energijos poreikis PEP apskaičiuojamas padauginus pagrindinę energijos apykaitą PEA iš fizinio aktyvumo koeficiento K.

KAIP NUMESTI SVORIO? 5 paslaptys iš Los Andželo grožio mokyklos…

II būdas paros energijos poreikiui apskaičiuoti Antrasis būdas reikiamų suvartoti kalorijų kiekiui apskaičiuoti yra paprastesnis. Iš kūno masės indekso formulės KMI susiskaičiuojamas idealus svoris, t. Tuomet gauta kūno masė dauginama iš 25—30, kadangi yra manoma, kad vienam kilogramui kūno masės reikia 25—30 kcal.

Jums gali patikti

Iš ko turi susidaryti suvartojamos kalorijos? Žmonės dažnai pamiršta, kad svarbu ne tik kalorijų kiekis, tačiau ir kas tas kalorijas sudaro.

tipiškas riebalų praradimo būdas jokio svorio netekimas

Galima sakyti, kad, pavyzdžiui, suvalgius dvi plyteles šokolado, suvartojama apie kcal, ir tai jau — pakankamas kiekis suvartotų kalorijų. Tačiau juk šokolade tėra cukrus ir riebalai, o to nepakanka organizmui.

16 veiksmingų patarimų, kaip greitai numesti svorio

Todėl būtent į tai ir reikia 10 lengvų gudrybių norint numesti svorio atsižvelgti, susidarant valgiaraštį. Baltymai, riebalai ir angliavandeniai.

10 lengvų gudrybių norint numesti svorio kaip gauti maksimalų riebalų nuostolių

Tai — trys maisto medžiagos, kurios yra vartojamų maisto produktų pagrindas ir į kurių proporciją valgant būtina atsižvelgti. Per parą reikia suvartoti 12 proc.

Patarė, kaip veiksmingai atsikratyti riebalų nuo juosmens Shutterstock Per trumpą laiką iš apvalaus žmogaus negalima padaryti liekno, tačiau per 14 dienų atsikratyti pilvo — tikrai realu. Tereikia laikytis kelių taisyklių.

Būtina atkreipti dėmesį į tai, kad kiekviena maisto medžiaga išskiria skirtingą kiekį kalorijų: 1 gramas baltymų išskiria 4 kcal, 1 g riebalų — 9 kcal, 1 g angliavandenių — 4 kcal.

Taigi, kiek suvartojamų kalorijų turi sudaryti baltymai, riebalai ir angliavandeniai? Paprasčiausia susiskaičiuoti pagal triskaitę taisyklę — baltymų procentus dauginti iš reikiamų suvartoti 10 lengvų gudrybių norint numesti svorio kiekio ir padalinti iš Taip susiskaičiuojama, kiek kalorijų baycare svorio metimas gauti iš baltymų.

Gudrybės, padėsiančios nepriaugti svorio per šventes

Lygiai tą patį padaryti su riebalais riebalų procentus padauginti iš paros kalorijų kiekio ir padalinti iš ir su angliavandeniais angliavandenių procentus padauginti iš paros energijos poreikio ir padalinti iš Paimkime tą patį pavyzdį, kai moteriai pagal Benedict Harris formulę per parą reikia suvartoti kcal.

Turint tik kalorijas, sunku suprasti, kokį konkretų kiekį šių maisto medžiagų reikia suvartoti.

10 lengvų gudrybių norint numesti svorio riebalų nuostoliai yra lėtas procesas

Tuomet, kaip jau minėta, prisimename, kad 1 g baltymų išskiria 4 kcal, 1 g riebalų — 9 kcal, 1 g angliavandenių — 4 kcal.

Taigi turimas kiekvienų maistinių medžiagų kalorijas reikia padalinti iš atitinkamo skaičiaus: baltymų kalorijas iš 4, riebalų — iš 9, angliavandenių — iš 4. Tuomet pagal gautus skaičius jau galima susidėlioti savo valgiaraštį.

10 lengvų gudrybių norint numesti svorio svorio vidurių užkietėjimas

Reikėtų nepamiršti, kad pusryčiai turi sudaryti 35 proc. Kiek galima atsisakyti kalorijų, norint numesti arba priaugti svorio?

Ir visai neatrodė išsekusi, netgi priešingai — švytėte švytėjo ir mielai dalijosi patirtimi. Japoniška dieta pažiūrėti atrodo visai patraukli — maisto produktų daug, jų kiekis pakankamas. Regis, valgyk, kiek telpa. Keblumas tas, kad 13 dienų privalėsite griežtai laikytis nekeistino valgiaraščio. Japoniškos dietos variantai yra keli, bet svarbiausi principai ir produktai — tie patys: daržovės kopūstai, pomidorai, morkosįvairūs vaisiai išskyrus bananus ir vynuoges — jie per daug saldūs ir baltyminiai produktai žuvys, jautiena, kiaušiniai.

Norint numesti svorio nuo reikiamo suvartoti kalorijų kiekio reikia atimti kcal, norint priaugti — pridėti kcal. Tačiau jokiu būdu negalima suvartoti per dieną mažiau nei kcal, kadangi tai sutrikdytų vidaus organų veiklą.

Taip pat negalima laikytis jokių dietų paauglystės metu. Siųsti draugui:.