Vaisingumo dieta. Ką valgyti, norint pastoti | stageman.lt

Numesti svorio bandant pastoti. Vaisingumo dieta. Ką valgyti, norint pastoti

Apie vaikučius, šeimą, grožį, sveikatą ir daug daugiau Vaisingumo dieta. Ką valgyti, norint pastoti Administratorius vasario 7 Kiekviena nauja gyvybė prasideda nuo paprastų dalykų. Bent jau iš pirmo žvilgsnio. Pirmiausia, aktyvus spermatozoidas prasiskverbia į subrendusį kiaušinėlį. Tuomet apvaisinta kiaušialąstė įsitvirtina gimdos sienelėse ir pradeda augti. Nieko sudėtingo, tačiau šiuos įvykius lemia kaip laikrodis dirbantys hormonai, kurių reikia kiaušinėliams ir spermatozoidams subrandinti, fiziologija ir aplinkos veiksniai.

Visi žinome, kad mityba, mankšta ir sveikas gyvenimo būdas lemia gyvenimo trukmę ir bendrą sveikatos būklę. Ar vaisingumas įskaičiuotas? Ne taip seniai tai pasikeitė.

Vaisingumo dieta: pagrindinis tikslas – padėti pastoti, bet pavyks ir sulieknėti - DELFI Gyvenimas

JAV mokslininkai stebėjo ir tyrė 18 moterų, norėdami išsiaiškinti mitybos ir kitų faktorių poveikį sveikatai. Kiekviena šių moterų teigė norinti pastoti. Per 8 stebėjimo metus dauguma jų pagimdė, tačiau vienai iš 6 tyrime dalyvavusių moterų iškilo problemų bandant pastoti, daugumai — problemų dėl ovuliacija. Numesti svorio bandant pastoti jų mitybą ir gyvenimo būdo įpročius, mokslininkai pastebėjo tam tikras tendencijas, kurias susistemino ir pateikė rekomendacijas vaisingumui padidinti.

Šių rekomendacijų tikslas — ovuliacijos problemų, dėl kurių kyla ketvirtadalis ir daugiau nevaisingumo atvejų, prevencija. Šios rekomendacijos nepasitvirtins, kai nevaisingumo priežastys kitos, pavyzdžiui, kiaušintakių nepraeinamumas.

Badavimas, periodinis badavimas, raktas į gražią figūrą ir sveikatą

Lėtai virškinami angliavandeniai Kažkada, ne taip seniai, angliavandeniai buvo pagrindinis gero skonio ir energijos šaltinis. Duona, makaronai, ryžiai, bulvės — tai buvo ypač rekomenduojamas maistas, įsitaisęs mitybos piramidės viršūnėje. Tačiau vienu metu angliavandeniai buvo įrašyti į produktų sąrašą, kurių vartoti negalima, norint numesti svorio. Nauji tyrimai parodė, kad angliavandeniai daro įtaką ir vaisingumui. Valgant daug lengvai virškinamų angliavandenių, pavyzdžiui, baltos tt torrez svorio metimas, bulvių, saldžių gėrimų, padidėja ovuliacijos problemų rizika.

Vartojant lėtai virškinamus angliavandenius, turinčius daug ląstelienos, tikimybė pastoti gali padidėti. Angliavandeniai lemia cukraus ir insulino lygį kraujyje. Kai jis pakyla pernelyg aukštai, sutrinka hormonų, reguliuojančių vaisingumą, balansas. Žinodami, kad mityba lemia cukraus ir insulino lygį kraujyje, mokslininkai aiškinosi, ar angliavandenių vartojimas gali paveikti sveikos moters vaisingumą.

Atsakymas buvo — numesti svorio bandant pastoti. Mokslininkai grupavo tyrimo dalyves pagal tai, kiek jos vartoja angliavandenių ir pastebėjo sąsają tarp jų kiekio ir sveiko gyvenimo būdo.

Daugiau angliavandenių valgančios moterys valgė mažiau riebalų ir numesti svorio bandant pastoti kilmės baltymų, gėrė mažiau alkoholio ir kavos bei valgė numesti svorio bandant pastoti augalinės kilmės baltymų ir ląstelienos nei tos, kurios vartojo mažiau angliavandenių.

Mityba bandant pastoti

Daugiau angliavandenių vartojančios moterys taip pat svėrė mažiau, mažiau jų rūkė ir buvo fiziškai aktyvesnės. Bendras angliavandenių suvartojimas taip pat nebuvo susijęs su ovuliacijos problemomis.

Su jomis susidūrė moterys ir daug, ir mažai angliavandenių suvartojančiųjų grupėse. Ir nieko nuostabaus.

svorio netekimas neturi valios

Juk skirtingi angliavandeniai skirtingai veikia cukraus ir insulino lygį kraujyje. Vertinant bendrą angliavandenių vartojimą, nepastebimi lieka kai kurie svarbūs aspektai.

Vaisingumo dieta. Ką valgyti, norint pastoti

Tad buvo pažvelgta į glikeminį krūvį, kuris parodo ir angliavandenių kiekį, ir kaip greitai jie virsta cukrumi kraujyje. Kuo daugiau vartojama greitųjų angliavandenių, tuo didesnis glikeminis krūvis.

numesti svorio bandant pastoti celiulito puodelio svorio metimas

Moterys aukščiausioje glikeminio krūvio kategorijoje 92 procentais dažniau susidūrė su ovuliacijos problemomis nei moterys žemiausioje kategorijoje, įvertinus jų amžių, rūkymą, vartojamų baltymų šaltinį ir kitus vaisingumą lemiančius faktorius.

Numesti svorio bandant pastoti balansas metais Danijos valdžia priėmė drąsų sprendimą, norėdama padėti apsaugoti gyventojus nuo širdies ligų: ji uždraudė trans riebalus numesti svorio bandant pastoti būdu gaunami riebalai greitajame numesti svorio bandant pastoti, kepiniuose ir kituose pusfabrikačiuose. Šis sprendimas baigėsi netikėtai — padidėjo numesti svorio bandant pastoti gimstamumas.

Kaip parodė JAV mokslininkų tyrimas, trans riebalai yra galingas faktorius, kalbant apie ovuliaciją ir vaisingumą. Valgant mažiau šio dirbtinio riebalo gali pagerinti vaisingumą, o vartojant daugiau sveikų nesočiųjų riebalų, šansai pastoti gali dar padidėti. Moterys, gydytojai ir mitybos ekspertai seniai žinojo, kad kūno riebalų ir energijos atsargos daro įtaką vaisingumui.

Prenumeruok

Moterys, kurios turi nepakankamai energijos atsargų nėštumui palaikyti, susiduria su sunkumais dėl ovuliacijos arba apskritai nebesulaukia mėnesinių. Moterys, kurios šios energijos riebalų rezervo turi pernelyg daug, dažnai pastoti negali dėl kitų priežasčių. Trans numesti svorio bandant pastoti — kita istorija.

Trumpai tariant, kuo daugiau tokių riebalų moteris vartoja, tuo didesnė ovuliacinio nevaisingumo tikimybė. Efektas pastebėtas, net kasdien suvartojant apie 4 gramus tokių riebalų. Tai mažiau nei suvartoja vidutinis amerikietis. Riebalai turi galingą biologinį efektą. Baltymai Daugumos patiekalų centre — kalnas baltymų. Jautiena, vištiena, kiauliena — populiariausi baltymų šaltiniai. Pupelės atsilieka toli toli.

Apie vaikučius, šeimą, grožį, sveikatą ir daug daugiau Mityba bandant pastoti Administratorius vasario 7 Jei bandote pastoti, jums bus įdomu sužinoti, kokią įtaką jūsų šansams turi tai, ką kasdien valgote.

Ankštinės daržovės — puikus baltymų ir kitų reikalingų medžiagų, kaip ląsteliena bei mineralai, šaltinis. Pasitelkusi fantaziją ir valgydama daugiau pupelių bei riešutų, galite pasijusti valganti už du. Mokslininkų tyrimas atskleidė, kad vartojant daugiau augalinės ir mažiau gyvulinės kilmės baltymų — didelis žingsnis vaisingumo link.

numesti svorio bandant pastoti kūno įvyniojimas riebalų praradimui

Tyrėjai aiškinosi, kokią įtaką vaisingumui daro baltymų vartojimas ir paaiškėjo, kad daugiausiai baltymų vartojančios moterys dažniau turi sunkumų pastoti dėl ovuliacijos sutrikimų.

Tuomet mokslininkai pradėjo tirti vartojamų baltymų kilmę. Dažniausiai ovuliacijos problemų turėjo gyvulinės kilmės baltymus valgančios moterys.

  1. Mityba bandant pastoti | stageman.lt
  2. Kadangi ilgiau užtrukęs nėštumo planavimas ima kelti psichologinę įtampą, stresą, neretai neigiamai paveikia poros santykius, o visa tai dar labiau mažina tikimybę pastoti, porai paliekama didesnė pasirinkimo laisvė, ar kruopščiai laikytis visų simptoterminio metodo taisyklių, ar apsiriboti vien gimdos kaklelio gleivių metoduar galbūt net padaryti pertrauką, leisti sau pailsėti nuo itin atsakingo ciklo stebėjimo lentelių pildymo.
  3. Taisyklės siekiant pastoti - Natūralus šeimos planavimas - nšstageman.lt

Ir atvirkščiai — augalinės kilmės baltymus dažniau besirenkančios moterys tokių problemų turėjo rečiau. Paprasčiau tariant, po mėsos patiekalą kasdien valgančioms moterims ovuliacijos problemų rizika padidėja trečdaliu.

Jums gali patikti

Kiaušiniai arba žuvis ovuliacijai įtakos neturėjo, o pupelės, žirniai, soja, riešutai teikė apsaugą nuo ovuliacinio nevaisingumo.

Pienas ir pieno produktai Įsivaizduokite vanilinių ledų kaušelį, apipiltą šokolado padažu, pabarstytą riešutukais ir pagardintą plakta grietinėle. Jei susidūrėte su ovuliacijos problemomis, laikykite tai sveiku maistu. Tyrėjai nustatė, kad numesti svorio bandant pastoti suvalgant 1 — 2 pieno produktų porcijas pienas, jogurtas, varškė ir net ledai saugo moteris nuo ovuliacinio nevaisingumo, o nugriebto ir neriebaus pieno gaminiai sukelia atvirkštinį efektą.

Jums numesti svorio bandant pastoti pat gali patikti:.