Recent Posts

50 svarų svorio nauda sveikatai. Brangumo Nutukimas

Televizoriaus dieta

Vilnietės kraujo tyrimai nustebino net visko mačiusius medikus   98 metais lenkų chemikas Kazimieras Funkas padarė vieną iš pačių įtakingiausių visų laikų biomedicinos atradimų. Jis išsiaiškino, kad liga beriberi susirgdavo tie, kurių dietą sudarė balti ryžiai, bet valgiusieji daugiausiai rudus ryžius, šia liga nesirgo.

Dabar šią medžiagą vadiname vitaminu B1. Tai viena iš daugelio maistinių medžiagų, kurių žmogaus kūnas pakankamai pasigamini negali ir riebalų deginimo 50 svarų svorio nauda sveikatai turime gauti iš maisto. Kazimiero proveržis paskatino kitus panašius atradimus, tarp kurių ir medžiagos apsaugančios nuo skorbuto ir rachito.

Dėl ankstyvos deficito nustatymo, prevencijos ir gydymo sėkmės, natūraliai kilo idėja, kad maisto priedai neša naudą visiems. Dabar mokslui žinoma apie tuziną svarbiausių vitaminų, bei 20 mineralų, kurių nedideli kiekiai būtini.

rotveilerio svorio metimas dozės ir aukos svorio metimui

JAV jodas imtas dėti į valgomąją druską gūžio profilaktikai metais, vitaminas D į pieną rachit o profilaktikai — metais ir keletas vitaminų ir mineralų į miltus — aisiais. Drauge su visuomenės supratimu apie vitaminus, augo ir noras tai kontroliuoti asmeniškai. Vieno vitamino papildai JAV pasirodė ketvirtajame XX 50 svarų svorio nauda sveikatai dešimtmetyje, o multivitaminai pradėti pardavinėti dešimtmečiu vėliau.

Nors sveikatos ekspertai pabrėžia, kad dauguma mūsų turėtume gauti visus reikalingus vitaminus ir mineralus iš subalansuotos dietos, pramonė suklestėjo. Papildų sąraše dabar šimtai pavadinimų. Vertinama, kad maždaug pusė JAV gyventojų kasdien vartoja kokius nors papildus, o beveik trečdalis žmonių daro tai JK.

Visos tos tabletės ir milteliai ne tokia smulkmė: šios srities vertė JAV yra maždaug 30 mlrd dolerių, ir apie mln svarų JK. Bet 50 svarų svorio nauda sveikatai metu kilo abejonių, ar šie papildai išties veikia ir ar jie visada yra saugūs — ypač, kai juose yra vitaminų, kurie gali pamažu pasiekti pavojingą lygį, kaupdamiesi kūno riebaluose.

Žemiau apžvelgiame naujausius duomenis už ir svorio metimo loginis modelis 20 populiariausių. Informacija šioje dalyje apibendrina publikuotus tyrimus bei rekomendacijas ir neskirta naudoti individualiems medicininiams patarimams.

Tačiau tik XX amžiaus pradžioje buvo atrasta kad tai vyko dėl vitamino A. Jis 50 svarų svorio nauda sveikatai svarbus augimui, regėjimui ir vystymuisi. Pieno produktai ir žuvų riebalai yra puikūs jo šaltiniai.

Provitamino formos, tokios, kaip oranžinis pigmentas beta karotenas, kūne paverčiamas vitaminu A. Vos pusės morkos pakanka, kad patenkintumėte 0,6 — 0,7 miligramų paros poreikį. Tačiau kai kuriuose papilduose jo būna didesnės dozės, ir perteklius kaupiasi riebaluose, kur gali pasiekti kenksmingą lygį.

Kasdien vartojamas po daugiau nei 1,5 miligramo, gali kliudyti teigiamai veikti vitaminui D ir silpninti kaulus.

  1. Lieknėjimas į madą
  2. 50 milijonų svarų svorio netekimas - Scrappbook svorio kritimo galerija
  3. Nuo A iki Z: kokius papildus gerti verta, o kurie – pinigų švaistymas - DELFI Sveikata
  4. Edmark splina skystas chlorofilas gėrimas yra mitybos sveikatos gėrimas, gaminamas šviežias ir grynas skystas chlorofilas iš augalų.
  5. Изрядно нагулявшись по коридорам, Ричард и Арчи попали на совещание, где с полдюжины осьминогов обсуждали перспективы замены целой симбиотической цепи из четырех различных видов.
  6. Amžiaus svorio metimo patarimai
  7. Aktyvuotos anglies nauda organizmui - DELFI Gyvenimas
  8. После того как я вернулся в Новый Эдем, моя энцефалограмма сделалась странной.

Vitamino A deficitas yra pagrindinė priežastis nuolat blogai maitinamų vaikų išvengiamo aklumo priežastis. Tačiau gerai besimaitinančiuose Vakaruose, tyrėjai devintame dešimtmetyje domėjosi kokią naudą duoda šiek 50 svarų svorio nauda sveikatai gausesnis jo vartojimas. Epidemiologas Richardas Dollas pastebėjo, kad vėžio rizika atrodė mažesnė, kai retinolio lygis kraujyje didesnis. Bet nuo tada keletas gerai parengtų tyrimų ir nesena metaanalizė neparodė jokios gausesnio naudojimo naudos.

Tiesą sakant, šie tyrimai rodo, kad papildai gali padidinti vėžio ir mirties riziką. Blogai besimaitinančiose populiacijose, vitamino B3 niacino trūkumas gali sukelti diarėją, odos pažeidimus ir demenciją simptomatišką susirgimui pelagra. Tačiau vakariečiai gali lengvai gauti visus reikiamus B grupės vitaminus su maistu.

Vegetarai ir veganai yra išimtis, kadangi vitaminas B12 natūraliai randamas tik mėsoje, kiaušiniuose ir pieno produktuose. Bet ar gali papildomi B vitaminai duoti naudos ir kitiems? Teigiama, kad B vitaminų papildai tinka širdies ligos, insulto ir protinių gebėjimo menkimo prevencijai, kadangi jie mažina homocisteino — kraujo komponento, kuris gali būti susijęs su šiais sutrikimais — lygį. Bet randomizuoti tyrimai šios idėjos nepatvirtina.

Naujos apžvalgos parodė, kad folio rūgštis, B12 ir B6 mažina homocisteino lygį, bet tai nedarė poveikio protiniams sugebėjimams.

Aktyvuota anglis Nėra skirtumo, ar namų vaistinėlėje turite augalinės, ar gyvulinės kilmės aktyvuotos anglies. Tereikia žinoti — ši maža tabletė sėkmingai sutraukia ir dujas, ir skysčius, kurie gali kelti grėsmę organizmui. Medikai pataria gerti aktyvuotos anglies tik tokiu atveju, jeigu pacientui gresia stiprus apsinuodijimas. Tiesa, pastaruoju metu iš daugelio receptų galima spręsti, kad medicininės anglies galima vartoti neribotais kiekiais, norint sulieknėti.

Kita didelė analizė neparodė trijų komponentų naudos, tiek po vieną, tiek ir atskirai, širdies ligos prevencijai. Visavalgiams — nelabai. Bet nebent treniruojatės arktinėje karinėje stovykloje, kasdienė vitamino C tabletė nuo peršalimo neapsaugos.

Neapsaugo ir nuo vėžio, kaip kai kas teigia.

Skaityti daugiau "Sveikata visose politikos"

50 svarų svorio nauda sveikatai su citrina ©  Shutterstock nuotr. Mūsų kūnai vitamino C negamina, tad reikia jo gauti su maistu. Jis padeda absorbuoti geležį ir gaminti kolageną, žaizdoms padedantį gyti baltymą.

Jo trūkstant, gali prasidėti dantenų kraujavimas ir atsirasti skorbuto žaizdos, kaip senovės jūreiviams.

Meizitang dietos tabletes

Suaugusiesiems reikia bent 40 miligramų 50 svarų svorio nauda sveikatai C kasdien, ką nesunku pasiekti įvykdyti, valgant, tarkime, pipirus, brokolius ir žemuoges. Vienas apelsinas patenkina vitamino C poreikį. Tai kodėl taip išpopuliarėjo papildomo vitamino C naudojimas peršalimo prevencijai?

Už tai galime padėkoti Nobeli premijos laureatui, chemikui Linusui Paulingui, kuris buvo šventai įsitikinęs jo veikimu nuo visų ligų. Gaila, tačiau įrodymai ne tokie įkvepiantys: tyrimų apžvalga parodė, kad 50 svarų svorio nauda sveikatai miligramų vitamino C vartojimas gali sumažinti peršalimo sunkumą ir trukmę, bet kelio jam neužkerta — nebent esate kareivis, besitreniruojantis stipriame šaltyje, maratono bėgikas, ar rungtyniaujantis slidininkas. Šiek tiek papildomo vitamino C vargu ar pakenks, bet itin didelės dozės gal sukelti diarėją, rėmenį ir kitas problemas.

Viršutinė rekomenduojama dienos dozės riba yra mg. Paulingas dar manė, kad vitaminas C gal padėti 50 svarų svorio nauda sveikatai vėžį. Yra vienetinių duomenų, kad vėžiu sergantys žmonės, kuriems intraveniškai buvo leidžiamos didelės vitamino C dozės, išgyveno ilgiau, nei prognozuota, bet neįmanoma pasakyti, ar taip nutiko dėl vitamino.

50 milijonų svarų svorio netekimas

Kokybiškesni prevencinių vitamino C savybių tyrimai liūdnesni: didelio masto tyrimai neparodė mažesnės susirgimo vėžiu rizikos. Bet nenusiminkite, jei dygitės žaliais žiedeliais.

Dieta, kurioje 50 svarų svorio nauda sveikatai vaisių ir daržovių, turėtų suteikti šio mineralo pakankamai. Na, jeigu jums jo išvis reikia. Chromuoti ar ne — štai karštai diskutuojamas mitybos klausimas.

Brangumo Nutukimas

Manymas, kad jo reikia, remiasi tuo, kad ima mažėti ilgai intraveniškai maitinamų šio mineralo neturinčiu maistu žmonių svoris ir pasireiškia kitos sveikatos problemos. Kol kas mokslininkai mano, kad mums jo reikia, ir aiškinasi, kiek gauna sveikas žmogus, kad turėtų nuorodą. Milijonai amerikiečių naudoja chromo papildus, tikriausiai suvilioti teiginių, kad jis gali deginti riebalus ir sumažinti insulino toleranciją.

Bet paprastiems žmonėms jo vartoti tikriausiai neverta. Jei norite, 10 miligramų per dieną ar mažiau, pasak JK Nacionalinės sveikatos tarnybos, turėtų pakakti. Deja, tai ir lieka tik teiginiais. Jungtinėje karalystėje suaugusiems per dieną rekomenduojama gauti 3 — 4 miligramus, o JAV — 15 miligramų.

Nuo A iki Z: kokius papildus gerti verta, o kurie – pinigų švaistymas

Abiem atvejais jo 50 svarų svorio nauda sveikatai galima gauti iš augalinio aliejaus, riešutų, sėklų ir žalių daržovių. Vitamino E deficitas sveikiems žmonėms pasireiškia retai — netgi gaunant šiek tiek mažiau, nei reikėtų, nepanašu, kad tai kenktų, — bet kadangi jis būna riebaluose, jis gali išsivystyti sergantiesiems tam tikromis ligomis, trukdančiomis kūnui virškinti ar absorbuoti riebalus, tokiomis, kaip Krono liga ar cistinė fibrozė.

Deficitas gali sukelti raumenų silpnumą ir regos problemas, ir ilgainiui pakenkti kepenų ir inkstų funkcijai. Kadangi vitaminas E yra antioksidantas — gali neutralizuoti žalingus laisvuosius radikalus, kurie yra ląstelių apykaitos pašaliniai produktai — buvo manoma, kad vartojant dideles jo dozes su papildais, turėtų būti užkertamas kelias vėžiui ir kitoms ligoms, siejamoms su laisvųjų radikalų daroma žala.

Tyrėjų nuomone, tai gali vykti dėl to, kadangi mūsų kūnai laisvaisiais radikalais žudo bakterijas ir vėžio 50 svarų svorio nauda sveikatai. Antioksidantų pliūpsnis iš papildų gali šias bjaurybes išgelbėti. Išties, didelės vitamino E papildų dozės padidina riziką susirgti prostatos vėžiu. Kadangi jis tirpsta riebaluose, nejučiomis kūne galime sukaupti pavojingai dideles dozes. Kalbant apie kitus negalavimus — nuo širdies ligos iki senatvinių dėmių ir demencijos, — vėlgi, teikiamos naudos įrodymų nėra.

50 svarų svorio nauda sveikatai

Be to, nepaisant populiaraus įsitikinimo, kad vitaminas Etepamas kaip kremas ar gelis, mažina randų matomumą, tyrimas to nepatvirtina. Todėl kasdien mums jo reikia bent miligramų. Pieno produktai yra puikus šaltinis, kaip ir lašiša. Tačiau netoleruojantys laktozės ar veganai neretai jo gauna per mažai. Tai kelia nerimą: per ilgą laiką, dėl pernelyg mažo kalcio kiekio gali skilinėti kaulai ir išsivystyti osteoporozė.

Tikriausiai todėl pusė JAV suaugusiųjų naudoja kokius nors kalcio 50 svarų svorio nauda sveikatai. Dar neseniai tai buvo rekomenduojama ir moterims po menopauzės.

Dietos ir sveika mityba, hipokalorinės dietos, nutukimas, nutukimo gydymas.

Bet nauji duomenys rodo, kad jų teikiamą naudą gali užtemdyti pavojaus sveikatai rizika. Po 35 metų amžiaus kaulų masė ima mažėti, todėl senstant auga kaulų lūžių rizika. Tokie atradimai paskatino JAV Nacionalinio sveikatos instituto konsensuso tarybą rekomenduoti vyresniems žmonėms naudoti papildus. Tik bėda, nuo to laiko nemažai tyrimų parodė problemas.

riebalų netekimas yra lengvas riebalus deginanti lazanija

Pradžiai, pernelyg daug kalcio iš papildų gali sukelti akmenis inkstuose. Bet didesnį nerimą kelia rizika širdžiai. Penkis metus trukę moterų po menopauzės tyrimai parodė, kad vartojančioms kalcio papildus rizika patirti insultą ar širdies infarktą labiau tikėtina, nei nevartojančioms. Vėlesnė analizė patvirtino išaugusią riziką. Dėl tokių tyrimų, medicininis rekomendacijos kinta. Bet nemažai žmonių papildomas papildo naudojimas gali kelti grėsmę sveikatai.

DHEA steroido mūsų kraujyje yra daugiausia ir jis padeda gaminti kitus svarbius steroidus.

Kur nusipirkti Southbeach dieta šaldytų patiekalų Meizitang dietos tabletes DELFI - Vienas iš įspūdingiausių rezultatų pasiekusių valgymo varžybų dalyvių iš Jungtinės Karalystės JK tikina, kad jo dieta išlieka subalansuota ir sveika net ir tais atvejais, kai per vieną kartą jis suvartoja iki 20 tūkst.

Senstant jo mažėja. Iš kur tokia nepaprasta jo reputacija? Penkiasdešimt metų tyrimų su gyvūnais rodo, kad DHEA gali padėti išvengti alergijų, didina vaisingumą ir netgi prailgina gyvenimą.

Bet bandymai su žmonėmis dėtų vilčių nepateisina.

ПРОРОЩЕННЫЕ ЗЕРНА - ПОЛЬЗА ОРГАНИЗМУ и простое похудение

Ta nereiškia, kad DHEA nieko neduoda. Ankstyvi duomenys rodo, kad jis gali sumažinti raukšles, nes, stimuliuoja kolageną gaminantį fermentą. Nedideli tyrimai su vyresniojo amžiaus žmonėmis rodo, kad DHEA papildai gerina miego kokybę, kaulų tankį ir psichologinę savijautą. Daug žadantys pilotiniai tyrimai taip pat rodo, kad DHEA susilpnina uždegiminę dubens ligą ir astmą, bet jie dar nepatvirtinti. DHEA natūraliai gaminamas kūne ir 50 svarų svorio nauda sveikatai būti užpatentuotas, tad didžiosios farmacijos įmonės nėra suinteresuotos finansuoti tyrimus.

Galiausiai, žmonėms su adrenalino trūkumu, DHEA gali sustiprinti libido padėdamas skatinti atitinkamus hormonus. Tačiau tai gali ir nebūti tinkamas jūsų seksualinio gyvenimo eliksyras. Kits tyrimas nenustatė teigiamos įtakos seksualinei funkcijai, tik daugiau dėmių, riebesnę odą ir padidėjusį plaukuotumą.

DHEA vartojimo pašaliniai poveikiai dažniausiai būna minimalūs, bet jis nerekomenduojamas žmonėms, kuriems yra nuo hormonų priklausančių 50 svarų svorio nauda sveikatai atsiradimo rizika.

50 svarų svorio nauda sveikatai svorio metimo garso bangos

Bet jie gali ir nežinoti, kad šis vitaminas susijęs su didesne rizika susirgti autoimuninėmis ligomis ir virusinėmis infekcijomis. Žuvis ©  Shutterstock nuotr. Vitaminas D yra unikalus tarp visų vitaminų, mat galime jo pasigaminti saulės šviesai veikiant odą.

  • Chan visuomenės sveikatos mokyklos.
  • Įprastos dietos, turinčios padėti sulieknėti, neturi mitybinės vertės, todėl vartojant įprastą kasdienį valgį, vitaminų preparatus bei maisto papildus, jūsų organizmas negaus tokios naudos, kaip laikantis ką tik išspaustų sulčių dietos.
  • Fosfatidilserinas svorio netekimui
  • Riebalų degintojo kumščio butelis
  • Peržiūrų skaičius: Jei norite sudeginti daugiau kalorijų nekeisdami mitybos įpročių, mokslininkai siūlo labai paprastą dietą: išjunkite televizorių.

Vasarą, šviesios odos žmonės vitamino D gali gauti daugiau nei pakankamai, minimaliai apsirengę, praleisdami saulėje 5 — 10 minučių. Tamsesnės odos žmonėms reikėtų praleisti 30 — 40 minučių. Tačiau jei 50 svarų svorio nauda sveikatai šiauriau San Francisko ar piečiau Melburno, žiemą šis patarimas netinka. Vitaminą D visada galima gauti su maistu; riebi žuvis — vienas iš geriausių šaltinių.

Solitai dietinis tabletes

Ar reikia naudoti papildus? Dauguma sutaria, kad vaikai, nėščiosios ir vyresnio amžiaus žmonės juos vartoti turėtų — ir kiti suaugusieji taip pat, jei nebūna pakankamai saulėje. Rekomenduojama paros norma yra apie 15 numesti svorio modelio patarimai, bet ekspertai sako, kad saugu vartoti iki µg per dieną. Naudojant pernelyg daug vitamino D, kraujyje gali imti kauptis kalcis, dėl ko gali pykinti ir kilti inkstų problemų.

Natūraliai gaminami tik jūrų dumblių ir titnagdumblių, jos kaupiasi dumbliais mintančiose žuvyse ar mintančiose mažesnėmis žuvimis, kurios maitinasi dumbliais. Mums omega-3 reikia, be viso kito, kaip nervų ir smegenų audinių statybinių blokų. Gyvybiškai svarbus DHA vaidmuo, formuojantis embrionų ir kūdikių smegenims ir nervų sistemai neginčytinas, bet nauji tyrimai rodo, kad tai gali būti naudinga ir vyresniems žmonėms: aukštesnius EPA ir DHA lygius kraujyje turinčių asmenų smegenų tūris paprastai būna didesnis, ypač dalyse, siejamose su atmintimi.

Žuvų taukų kapsulės turi ir savo kritikų — kai kurie tyrimai parodė, kad naudos įrodymai riboti. Viso pasaulio sveikatos autoritetai rekomenduoja kasdien suvartoti mažiausiai po mg ir nenustato viršutinės suvartojimo ribos. Jei žuvys nėra mėgiamiausias patiekalas, jas gali pakeisti kapsulės. Tad, nieko keisto, kad papildai dažnai skelbiami kaip pagalba nuo artrito.

Gyvūnų tyrimuose gliukozaminas sumažino skausmą ir uždegimą bei sulėtina sausgyslių eroziją. Tačiau tyrimų metodai labai įvairūs, tad ką nors užtikrintai pasakyti sunku. Maži bandymai su žmonėmis rodo, kad kasdien geriamos tabletės gali palengvinti artrito skausmus 50 svarų svorio nauda sveikatai uždegimą, bet meta analizės neranda ryškaus skirtumo tarp gliukozamino ir placebo.

Tačiau nerandama skirtumų ir tarp jų daromos žalos. Tad, gal gliukozaminas smarkiai ir nepadės, bet ir reikalų veikiausiai nesugadins. Žmonės, alergiški moliuskams, turintys hipertenziją aukštą kraujospūdį ar diabetą, jo turėtų vengti: gliukozamino papildai dažnai išgaunami iš moliuskų geldučių, kai kurie stabilizuojami, naudojant daug druskos, ir esama duomenų, rodančių, kad gliukozaminas gali kliudyti kūnui apdoroti gliukozę.