Ką Palangoj, kada namo?

Padėk man numesti svorio prašau

Turinys

    padėk man numesti svorio prašau realios dozės svorio netekimas Nr. 1

    Pirmadienis Pusryčiai. Virta arba garuose paruošta žuvies filė, neriebaus kefyro stiklinė, alyvuogių aliejumi apšlakstyti salotų lapai. Kietai virtas kiaušinis, pora riekelių juodos duonos ir 90 g virtos vištienos krūtinėlės.

    padėk man numesti svorio prašau

    Trečiadienis Pusryčiai. Puodelis vištienos sultinio be druskos ir riebalų3 riekelės grūdų duonos arba viena riekutė baltos duonos, 50 g virtos vištienos.

    Ketvirtadienis Pusryčiai. Penktadienis Pusryčiai.

    kuo greičiau prarasti riebalai

    Virta vištienos filė — 50 g, lėkštė garuose ruoštų žaliųjų pupelių ar su lupenomis virta bulvė ne daugiau vienosžalias obuolys, didelis apelsinas, 2 graikiški riešutai ir džiovinti abrikosai ne daugiau kaip 3 vnt. Šeštadienis Pusryčiai.

    Regal kavos svorio netekimas

    Pusė puodelio žuvies sultinio, 50 g ant garų ruoštos žuvies, žalia arbata su 1 arbatiniu šaukšteliu medaus, 3 valg. Lėkštė liesos ryžių košės, stiklinė neriebaus pieno, žalių salotų lapai su citrinos sulčių lašeliu ir sezamo sėklomis, didelis pomidoras, kivi vaisius ir nedidelis bananas.

    žiurkių nuodai riebalų degintojas

    Sekmadienis Pusryčiai. Pusė lėkštės virtų lęšių, 70 g virtos liesos mėsos, natūralaus jogurto stiklinė be priedų, nedidelė tamsių vynuogių kekė ir nedaug kedro riešutų. Yra kas prisijungs kartu nuo ryt?