Patarimai merginoms: kaip sumažinti klubų ir šlaunų apimtis

Kaip numesti riebalus tiesiai virš klubų. Kodėl moterims sunkiau numesti svorio nei vyrams? Patarimai moterims

Patarimai merginoms: kaip sumažinti klubų ir šlaunų apimtis

Ypač ji opi tiems, kurie sunkiai atsispiria įvairiems skanumynams. Kokie pratimai padės atgauti  formą? Vyrų kūno sudėjimas ir hormoninis fonas turi savų ypatybių, dėl kurių riebalai kaupiasi pilvo srityje.

numesti svorio maitinimo vamzdelis

Kitaip nei moterims, vyrams šie riebalai kaupiasi ne tiek po oda, kiek pilvo ertmėje. Pašalinti jų vien kaip numesti riebalus tiesiai virš klubų raumenims skirtais pratimais nepavyks — reikia, kad dirbtų visas kūnas. Tada net ir nelabai intensyvios treniruotės metu sudeginsite daug daugiau kalorijų! Keliai prie krūtinės. Atsistokite tiesiai, kojos — pečių plotyje, rankos — ant liemens. Įtempkite pilvo raumenis, šiek tiek pasilenkdami į priekį lenkite koją per kelį ir kaip numesti riebalus tiesiai virš klubų ją krūtinės link.

8 pratimai riebalų pašalinimui apatinėje pilvo dalyje

Pakartokite su kita koja. Su kiekviena koja neskubėdami padarykite po 50— pakartojimų.

galingiausia riebalų deginimo priemonė kaip numesti svorio yra mėnuo

Pilvo raumenys turi būti visą laiką įtempti. Krūtinė prie kelių. Pradinė padėtis tokia pati, kaip ir pirmame pratime.

pranašesnis svorio metimas

Šiek tiek sulenkite kelius, rankas susidėkite už galvos. Pasilenkite į priekį, nuleiskite smakrą žemyn.

Tai tampa ypač sudėtinga, jeigu norima aptirpdinti riebaliukus tik tam tikroje kūno vietoje, šiuo atveju — nuo klubų ir kojų. Norinčioms lieknesnių kojyčių ir sėdmenų, siūlome greitą ir efektyvų būdą, kurio rezultatais džiaugsitės jau po dviejų savaičių. Dažniausiai moterys papildomus kilogramus nuo sėdmenų ar kojų meta besilaikydamos alinančių dietų, kurių metu sulieknėja visas kūnas. Tačiau ar daugelis mūsų nori, kad sumažėtų krūtinė? Turbūt ne.

Įtempkite pilvo ir krūtinės raumenis, lenkitės išriesdami nugarą iki horizontalios padėties. Grįžkite į pradinę padėtį, pakartokite 40—50 kartų. Pasisukimai į šonus. Kojos — plačiau negu pečių plotyje.

Stebuklinga programa, kuri sumažins šlaunų apimtis per 2 savaites

Dešinės kojos pirštai pasukti į išorę, rankos ant liemens, pilvas įtrauktas. Perkelkite kūno svorį ant dešinės kojos. Sukdami liemenį į dešinę, lenkite kairę koją ir traukite prie juosmens arba prie krūtinės. Pastatykite koją į vietą.

Kodėl auga skrandis?

Pakartokite į abi puses po 20—30 kartų. Gerai visiems žinomas pratimas. Atsigulkite pilvu ant žemės, kojos ištiestos, rankos — į priekį ir šiek tiek į šonus. Kelkite rankas ir kojas aukštyn, lyg norėdami atsiplėšti.

Kodėl moterims sunkiau numesti svorio nei vyrams? Patarimai moterims

Stenkitės išbūti tokioje padėtyje sekundžių. Pakartokite 10 kartų.

  • Stebuklinga programa, kuri sumažins šlaunų apimtis per 2 savaites - DELFI Gyvenimas
  • Kodėl moterims sunkiau numesti svorio nei vyrams?
  • Kaip namuose atliekant mankštą pašalinti riebalų perteklių iš kojų, klubų, veršelių ir varlių?
  • Štai paprastas efektyvių kūno įvyniojimų namuose receptas.

Atsiremkite į žemę delnais ir kojų pirštais. Rankos — vertikalioje padėtyje, kūnas ištemptas kaip styga.

Kokie pratimai mažina šlaunų ir klubų apimtis

Pajuskite, kaip virpa raumenys. Pabūkite taip, kol suskaičiuosite iki 20 ar daugiau. Atsigulkite ant pilvo ir atsipalaiduokite.

kaip numesti riebalus tiesiai virš klubų

Pakartokite kartus. Darykite šiuos pratimus reguliariai, ir rezultatus pamatysite jau visai netrukus!

Dažnai pasigirsta debatų, ar šioje srityje besikaupiantys riebalai yra naudingi ar žalingi organizmui. Vis tik dauguma specialistų sutinka, kad sveikatai svarbiausia, kokia yra bendra kūno riebalų masė.