Ar vaikščiojimas naudingas?

Svorio metimo takas ir laukas. Kaip mankštintis ant kranelio

Plaukimas yra unikali sporto šaka. Jis apima visas pagrindines raumenų grupes, daro teigiamą poveikį gyvybinėms širdies ir plaučių funkcijoms. Palyginimui: sudeginsite tokį patį kalorijų kiekį, kai maudysite krūtis ar ant nugaros, ir greitai sportuodami lėtai bėgdami.

Kaip vaikščioti norint numesti svorio?

Todėl labai keista, kad plaukimas yra daug mažiau populiarus dėl svorio metimo nei kitų rūšių fizinis aktyvumas. Australijos sporto instituto Mitybos departamento vadovas profesorius Louise'as Burke'as tvirtina, kad nepaisant lygiaverčių energijos sąnaudų treniruočių svorio metimo takas ir laukas, plaukikai, priešingai nei bėgikai ar dviratininkai, didžiąją dalį savo kūno turi riebalinio audinio atsargas.

Be kasdienio varginančio treniruotės baseine, jie turi užsiimti ir žemišku sportu - tai bėgimas ir važinėjimas dviračiu.

svorio metimo takas ir laukas

Šiuo metu nuomonės apie plaukimo naudą labai skiriasi. Kai kurie ekspertai teigia, kad tai yra vienas efektyviausių būdų numesti svorio, o kiti eksperimentiškai rodo, kad plaukimas turėtų būti visapusiškos svorio metimo programos dalis, o ne būti savarankiška veiklos rūšis. Yra žinomas dar vienas tyrimas, reikšmingas jo rezultatais.

Lengvoji atletika

Profesorius Grantas Praradimo svorio garsas palygino 3 mankštos programas: ėjimo, važiavimo dviračiu ir plaukimo.

Kiekvienas užsiėmimas prasidėjo 10 minučių apšilimu. Kiekvieną savaitę klasės trukmė pailgėjo 5 minutėmis, kol tapo lygi 60 minučių. Žmonės, kurie stebėjo vaikščiojimo programą, prarado 8 kilogramus, dviratininkai numetė 9 kilogramus, o plaukikai - tik 2 kilogramus. Kitaip tariant, dviračių sportas yra veiksmingiausia sporto šaka, norint numesti svorio.

Naujametiniai pažadai: kur apgauname save

Bet tai dar ne viskas. Ar galiu numesti svorio, plaukdamas baseine? Atlikdami panašų tyrimą Jutos universitete, mokslininkai nustatė, kad plaukimas buvo toks pat efektyvus kaip svorio metimo pratimai sausumoje. Nebuvo pastebėta jokių reikšmingų skirtumų tarp grupių, o plaukikų svorio metimo takas ir laukas nebuvo blogesni nei kitų.

svorio metimo takas ir laukas

Kodėl skiriasi plaukimo tyrimai norint numesti svorio? Dabar mes analizuosime.

Kuo skiriasi svorio metimas nuo riebalų deginimo

Standartinė temperatūra baseine yra 25,5—27,8 laipsniai. Pirmajame tyrime, kurio metu dalyviai priaugo svorio, jie plaukė lauko baseine, kur vandens temperatūra svyravo nuo 23 iki 25,5 laipsnių.

  • Vilniuje pradėtas atliekų konteinerių ženklinimas
  • Pasaulio uždarų patalpų lengvosios atletikos čempionatas Dauguma lengvosios atletikos treniruočių ir varžybų gali vykti uždarose patalpose lengvosios atletikos maniežetačiau pavasarį ir vasarą paprastai organizuojama lauke stadionuose arba gamtos plotuose.
  • nemokamų bėgimo takeliai nuotraukų | Piqsels
  • Jie siūlo atlikti paprastesnius, o vėliau ir sudėtingesnius pratimus.
  • Geros riebalų degintojai numesti svorio
  • Помнишь старинный фильм.

Gana šalta. Bet Jutos universitete atlikto tyrimo metu vandens temperatūra buvo 27 laipsniai, tai svorio metimo takas ir laukas daug arčiau daugelio šildomų baseinų temperatūros.

Pakanka vaikščioti tik 30 minučių per dieną, kad papildomi kilogramai pradėtų tirpti.

Ar tikrai vandens temperatūra yra tokia svarbi? Pasirodo, kad taip. Plaukimas šaltu vandeniu skatina apetitą.

Laukiami rezultatai

Daugelis žmonių jaučia stiprų alkį po maudynių šaltame vandenyje. Dėl to jie tiesiog blokuoja visas kalorijas, kurias praleido nauji, vartodami maistą po plaukimo, taip paneigdami visus šio fizinio aktyvumo pranašumus.

avarijos riebalų degintojas 10 geriausių gėrimų, skirtų svorio metimui

Floridos valstijos universitete buvo atliktas tyrimas, kurio metu grupė vyrų pirmiausia maudėsi šalto vandens 20 laipsnių baseine, o paskui šilto vandens baseine 33 laipsniai. Kiekvienos pamokos trukmė buvo 45 minutės.

svorio metimo takas ir laukas

Po pamokos vyrams buvo leista valgyti tiek maisto, kiek jie norėjo, be jokių apribojimų. Turiu pasakyti, kad jie praleido maždaug tiek pat kalorijų, nepaisant vandens temperatūros - kalorijos šiltas vanduokalorijos šaltas vanduo.

Apibendrinant: ar plaukimas padeda numesti svorio? Atminkite, kad mesti svorį turėtumėte išleisti daugiau kalorijų, nei vartoti jas su maistu. Priešingu atveju nė viena treniruotė nepadės numesti svorio.

Kaip mankštintis ant kranelio

Kaip plaukti baseine, norint numesti svorio? Jei jums patinka maudytis, plaukite ir darykite tai su malonumu! Daug geriau ir naudingiau užsiimti sportu, kuris jums yra artimas ir malonus.

Prievarta nieko gero neduos.

nemokamų bėgimo takeliai nuotraukų

Vienintelis dalykas, kurio galite imtis, - neplaukti baseine šaltu vandeniu! Priešingu atveju jums bus suteiktas žiauraus alkio po treniruotės jausmas, bet mums to visai nereikia. Pagal medžiagą: muscleevo. Fizinis aktyvumas vandenyje skiriasi nuo užsiėmimo sausumoje, nes jūsų kūnas yra nesvarus.

  • Kaip mankštintis ant kranelio - širdiesSkaityti Daugiau
  • Prarasti 1 kūno riebalai per savaitę