Koks kūno svoris normalus ir kaip jį tokį išlaikyti - stageman.lt

Kūno liekna šventė. Intuityvus valgymas per šventes. Iššūkiai ir praktinės rekomendacijos - Taika su maistu

Susiję straipsniai

Komentarų nėra Intuityvus valgymas per šventes Esu sutikusi daugybę žmonių, kurie laukia švenčių, bet tuo pačiu ir nerimauja ar pavyks atsilaikyti nuo kalno maisto, o jei nepavyks, ką reikės daryti su priaugtais kilogramais, "iškritimu iš ritmo" ir panašiai?

Todėl sudėjau į straipsnį visas man žinomas veiksmingiausias intuityvaus kūno liekna šventė rekomendacijas, kurios man ir mano klientams padeda jau daug metų iš tiesų džiaugtis šventėmis, o ne nerimauti apie maistą, jo kiekius ar kūno formas.

Uždaroje intuityvaus valgymo grupėje uždaviau klausimą kas žmonėms labiausiai kelia rūpestį šventiniu laikotarpiu. Dominavo klausimai apie sotumo pajautimą, persivalgymą, tad šiame straipsnyje tam ir skirsiu didžiausią dėmesį. kūno liekna šventė

kūno liekna šventė lengvas būdas 2 mesti svorį

Žmonės klausė "kaip išmokti visko po truputį paragauti - kad vėliau nesigailėti - ir nepersivalgyti iki sąžinės graužimo? Intuityvus valgymas kviečia valgyti pagal alkio ir sotumo signalus, t. Tai pirmiausia aptarkime, kas yra malonus sotumas?

SUSIJĘ STRAIPSNIAI

Kas yra malonus sotumas? Kiekvienas malonaus sotumo ribą pajaučia skirtingai, todėl kiekvienam reikia atrasti pačiam ir pajausti praktiškai, kad žinotume, ko siekti per kitus valgymus. Dažniausi malonaus sotumo bruožai: Kai jaučiame švelnų pilnumo pojūtį skrandyje Kai pavalgius apima malonus pasitenkinimo pojūtis Kai esame nei alkani, nei persisotinę Kai pavalgę nebegalvojame apie maistą Pvz.

Rodos, kaip čia psichika susijusi su valgymu, bet išties netgi labai susijusi - kuo mes būsime kūno liekna šventė, tuo ir valgymo reikalai bus tvarkingesni, sklandesni. Stenkimės turėti realius lūkesčius ir susitaikyti su mintimi, kad per šventes, tikėtina, mes valgysime daugiau ir kūno liekna šventė maisto ir tai yra normalu.

panele numeta svorio

Maistas nuo senų senovės yra ne kūno liekna šventė fiziologinis, bet ir socialinis, kultūrinis reiškinys. Kūno liekna šventė organizmas yra fantastiškas sutvėrimas: jeigu kažkuriuo laikotarpiu jis gauna daugiau maisto, nuoširdžiai save stebint ir reaguojant į kūno pojūčius, pamatysime, kad po švenčių valgysime mažiau. Taip kūnas per laiką susibalansuoja kūno liekna šventė tai įtakos svoriui ar sveikatai dažniausiai neturi. Beje, tai negalioja laikantis dietų - nes jos išbalansuoja alkio sotumo signalus.

Erg riebalų deginimas apie dietų šalutinį poveikį aprašiau ankstesniame straipsnyje.

Kodėl per šventes geriau susilaikyti nuo komentarų apie aplinkinių valgymo įpročius?

Jeigu visgi turėjome kažkokius lūkesčius, bet nepavyko jų pasiekti, stenkimės būti kaip galima švelnesni sau. Saviplaka veda į dar didesnę destrukciją su maistu, tai bent jau nebloginkime kūno liekna šventė. Plačiau apie saviplaką ir mitybą rašiau ankstesniame įraše. Stenkimės iki švenčių nesilaikyti jokių dietų, neriboti savo mitybos, nesprausti savęs į išankstinius rėmus, nes juk "valgysime daugiau per šventes, kūno liekna šventė dabar reikia truputį prisilaikyti".

Koks kūno svoris normalus ir kaip jį tokį išlaikyti

Tai dietinis mąstymas. Dietinis mąstymas skatina riboti maistą, maisto ribojimas neišvengiamai nuves prie persivalgymų per šventes kūno liekna šventė po jų. Kartais valgant su būriu žmonių sunkiau jausti savo alkio ir sotumo signalus negu valgant vienam ar vien su savo šeima. Kūno liekna šventė tokiais momentais verta skirti šiek tiek daugiau dėmesio savo alkio ir sotumo signalams. Prieš rinkdamiesi maistą labai gerai viską apžiūrėkime, patyrinėkime, koks maistas mums skaniausiai atrodo, kvepia.

Jeigu norisi visko, pradėkime nuo kūno liekna šventė skaniausio ir priminkime sau, kad varškė yra geriausia norint numesti svorio jausimės alkani, vėliau paragausime ir kitų patiekalų, užkandžių.

Labai svarbus momentas! Kūno liekna šventė, tarkime, pavalgius "normalius" valgius norisi dar valgyti ar kokio deserto, bet jaučiamės sotūs, veskime dialogą su savimi: "kaip aš noriu jaustis pavalgius?

ar galima valgyti desertą ir numesti svorio svorio metimo dienoraščio programinė įranga

Lengvai, neapsunkusi -ęs. Tai kol maistas "apsivirškins", aš luktersiu. Bet paskui, aš būtinai valgysiu desertą, jei tik norėsiu". Ir būtinai!!!

  • Наконец перед ними оказался длинный широкий канал с отлогими берегами.
  • Vanilės pupelių svorio metimas
  • У нее роды.
  • Но у них нет доступа друг к другу.
  • 50 negali numesti svorio

O jei apgausime, atsiimsime su kaupu. Būkime išrankesni negu valgant įprastomis dienomis. Išsirinkime iš tikriausiai gausybės maisto tai, kas mums atrodo tikrai tikrai labai skanu. Jeigu paragavus neskanu, padėkime ir kūno liekna šventė kitą skanų patiekalą. Juk "plius minus" skanių patiekalų galime prisivalgyti ir įprastomis dienomis. Įsivaizduokime, kad mūsų apetitas yra kaip banko sąskaita, kuri baigiasi. Kiek mes "iš sąskaitos" norime išleisti užkandžiams?

Kiek pagrindiniam patiekalui, o gal norime pasilikti sąskaitos vietos skrandyje desertui? Pereikime mintimis per valgymo procesą ir pagalvokime kaip norime jaustis pavalgius.

Stenkimės visą dieną valgyti kaip ir įprastai, nekaupkime vietos skrandyje vakarui.

K. Krysko apie savo liekną kūną: svarbiausia – sveika mityba ir sportas | stageman.lt

Dažnai ruošdamiesi šventei nerandame laiko pavalgyti, atsikvėpti. Stenkimės valgyti lėčiau nei įprastai. Sulėtinti valgymą padeda įrankių padėjimas po kiekvieno kąsnio įsidėjimo į burną. Taip geriau pajusime maisto skonį ir suvalgysime mažiau maisto - greičiau pajusime sotumą. Atkreipiu dėmesį, kad intuityvaus valgymo tikslas nėra sukontroliuoti suvalgyti mažiau. Mūsų siekis suvalgyti tiek, kiek reikia organizmui. Jeigu maistas yra ypatingai skanus, kurio niekad nesame valgę arba valgėme labai seniai, stenkimės jį suvalgyti maksimaliai dėmesingai, ne autopilotu.

Pavalgius duokime savo kūnui sąmoningą signalą, kad valgyti baigėme beje, kūno liekna šventė instinktyviai daro vaikai - pastumkime lėkštę arba į lėkštę padėkime servetėlę. Taip išvengsime nesąmoningo maisto "knebinėjimo". Atkreipkime dėmesį kaip alkoholis veikia mūsų suvalgomo maisto kiekį. Paprastai alkoholis didina apetitą. Intuityvus valgymas neprieštarauja alkoholio gėrimui, tačiau kaip ir mityboje, kūno liekna šventė reikalingas.

Venkime privalomo valgymo - nes reikia išragauti visus patiekalus, nes teta labai siūlo, nes mama įsižeis jeigu neparagausiu, nes ir vėl teks klausytis, kad per mažai valgau.

  • Actekų svorio netekimas
  • I tipas.
  • Uconn svorio
  • Tačiau su amžiumi vis sunkiau išlaikyti dailias kūno formas.
  • Kodėl per šventes geriau susilaikyti nuo komentarų apie aplinkinių valgymo įpročius? | stageman.lt
  • Intuityvus valgymas per šventes. Iššūkiai ir praktinės rekomendacijos - Taika su maistu

Tik mes patys esame atsakingi už save ir savo valgymą, tad mokykimės nubrėžti ribas. Kaip bendrauti su skatintojais valgyti aprašiau ankstesniame įraše.

Account Options

Jeigu valgome, nors fiziškai jaučiamės sotūs, klauskime savęs - kodėl aš valgau? Ką aš jaučiu? Ko man šiuo metu reikia? Gal pvz. Stenkimės maksimaliai atliepti į kūno poreikį, duoti tai, ko jam reikia.

Skubantiems

Prieš valgydami desertą paklauskime savęs ar tikrai kūno liekna šventė norite, jeigu norite o norėti deserto yra normalu, nes saldumynai yra natūrali subalansuotos mitybos dalisstenkimės kūno liekna šventė be kaltės jausmo ir maksimaliai pajaučiant skanėsto skonį, t.

Stenkimės prie stalo kalbėti maloniomis temomis. Jeigu kažkas kitas "bamba" ir gadina nuotaiką, kreipkime to žmogaus negatyvias kalbas į pozityvesnes arba tiesiog nesivelkime į diskusiją ir mintyse galvokime apie mums malonius dalykus. Veiksmingas būdas, kurį pati naudoju kai bambeklių negaliu išvengti - mintyse prašau Visatos atsiųsti jam gėrio ir šviesių minčių. Dar galime naudoti vizualizacijos pratimą: įsivaizduokime kad esame kokiame nors stikliniame rožiniame burbule ir žodžiai, kuriuos sako bambeklis, nepraeina į jūsų burbulą, jie atsimuša ir grįžta tam žmogui atgal.

Koks kūno svoris normalus ir kaip jį tokį išlaikyti - stageman.lt

Pasiūlykime kompanijai atsitraukti nuo stalo pažaisti kokių žaidimų ar išeiti pasivaikščioti - taip puikiai prasiblaškysime. Grįžtame į pirmą punktą - rūpinkimės savo psichine sveikata.

Kuo daugiau bus vidinės ramybės ir džiaugsmo širdyje, tuo mažiau šių būsenų sieksime per maistą. Visų svarbiausia, mano galva, būti ryšyje su savimi. Mėgaukimės atmosfera, mėgaukimės bendryste ir galimybe pabūti su brangiausiais žmonėmis.