Fitneso pradžiamoklis

Nusistatyti sveiko svorio metimo tikslus

Fotolia nuotr.

skubus svorio metimas 1 savaitė pašalinti betono riebalų dėmes

Sonia Rudenko svėrė 70 kg, dabar sveria 50 kg Man patinka pavalgyti. Atrodytų, nieko neįprasto, bet būtent šis faktas nulėmė visą mano gyvenimą. Pirmąja logiška pasekme tapo antsvoris.

Tačiau ar žinojote, kad jos neparodo daugybės dalykų, susijusių su kūnu, nors galėtų? Pasirodo, svorį kontroliuoti ir išlaikyti yra lengviau nei kai kuriuos kitus dalykus.

Iki šiol pamenu, kaip nemalonu buvo putliai mažylei nusistatyti sveiko svorio metimo tikslus kęsti auklyčių gnaibymus. Vėliau šiek tiek ištįsau, tačiau nepaisant to, kad ypatingai stora mokykloje nebuvau ir nekentėjau nuo pašaipų, noras sulieknėti ir turėti dailią figūrą visada buvo nusistatyti sveiko svorio metimo tikslus stiprus. Apribojus maisto kiekį ir pradėjus bėgioti, iki išleistuvių man pavyko pastebimai sulieknėti.

9 svarbūs žingsniai norintiems sulieknėti - DELFI Gyvenimas

Grįžus prie įprastos mitybos esamą svorį pavyko išlaikyti neilgai. Svoris augo vis greičiau ir greičiau. Buvo dar daug kitų dietų ir netgi bandymų sportuoti, tačiau tikslas vis labiau nutoldavo. Nepaisant to, aš nuolatos bandžiau ir tokių bandymų būdu atradau dietą, kuri man tiko.

Pritaikykite savo strategiją sėkmingam svorio mažinimui

Pusryčiams valgiau dešrą ir sūrį, o svoris krito! Tai buvo populiarioji Atkinsono dieta. Tačiau vėliau svoris nustojo kritęs ir netgi pradėjo augti, nors griežtai laikiausi visų taisyklių. Tapo akivaizdu, kad šios dietos galimybės jau išeikvotos ir reikia pradėti griežčiau riboti savo racioną.

9 svarbūs žingsniai norintiems sulieknėti

Palaipsniui pakeičiau mitybą ir pradėjau valgyti virtą vištieną bei neriebią varškę, ir tai padėjo man numesti svorio iki 50 kg. Tačiau stebuklas neįvyko. Sulieknėti buvo lengviau, nei išlaikyti naująjį, mano organizmui neįprastą svorį. Tapo akivaizdu, kad privalau nusistatyti aiškų maisto racioną, kurio laikantis jausčiausi komfortiškai ir galėčiau taip maitintis visą likusį savo gyvenimą ar bent jau tą gyvenimo dalį, kurią noriu pragyventi be antsvorio.

Mūsų draugai

Palaipsniui išmokau gaminti skanius, bet dietinius patiekalus. Kadangi ne tik mėgstu patį valgymo procesą, bet ir dideles porcijas, visi mano patiekalai turi mažai angliavandenių ir sočiųjų riebalų, yra nesunkiai pagaminami ir skanūs. Žinoma, skonis — labai individualus ir kintantis dalykas.

nusistatyti sveiko svorio metimo tikslus

Man pavyko kardinaliai pakeisti savo mitybos įpročius ir nuoširdžiai pamėgti daržoves, žuvį, kiaušinius. Visa tai sudaro mano mitybos raciono pagrindą. Nepamirštu ir riebalų, todėl valgau riešutus, linų sėklas, pirmenybę teikiu riebioms jūrinėms žuvims, šiuo metu bandau atrasti receptų su avokadu.

nusistatyti sveiko svorio metimo tikslus kaip efektyviausiai prarasti riebalus

Saša Versal: svėrė 73 kg, dabar sveria 63 kg Kiek tik save atsimenu, visuomet buvau stambi ir norėjau sulieknėti. Todėl gyvenimas buvo kaip amerikietiški kalneliai: tai valgau, tai nevalgau.

nusistatyti sveiko svorio metimo tikslus

Prieš dvejus su puse metų svėriau 73 kg, o mano ūgis buvo cm. Atrodytų, ne toks ir didelis nuokrypis nuo normos, tačiau realiai vaizdas tikrai nusistatyti sveiko svorio metimo tikslus patraukliai. Nuo tada viskas ir prasidėjo. Nebeįsivaizduoju savo gyvenimo be sporto, o mano treneris — būsimas vyras, visame kame mane palaiko. Aš manau, kad mano sėkmės paslaptis yra savikontrolė.

Fitneso pradžiamoklis

Aš kardinaliai pakeičiau savo gyvenimą. Viskas, kas iš pradžių sekėsi sunkiai, galiausiai tapo įpročiu. Žinoma, dirbti su savimi nėra lengva, tačiau kuomet matai, kaip keičiasi tavo kūnas, kai įgyvendini tai, ko anksčiau negalėjai, kai tampi pavyzdžiu kitiems — visa tai suteikia stimulo judėti į priekį.

Remdamasi savo patirtimi, galiu duoti kelis patarimus pradedančiosioms: Reikia suprasti, kad lieknėjimo procesas tiesiogiai priklauso nuo mitybos.

Svorio mažinimas (1 dalis). Sporto įtaka, maisto kiekiai, valgymo dažnumas...

Jokių griežtų dietų! Jos nepadeda.

  • Geros išrūgos svorio metimui
  • Ar aš turėčiau skaityti toliau?
  • Orbera svorio metimo rezultatai
  • Antsvorio ir nutukimo gydymas psichoterapija.
  • Tai nėra juoda ir balta.
  • Tačiau tinkamai pasiruošus tokių ir kitokių situacijų galima išvengti.
  • Kaip aš sulieknėjau: - 20 kg ir kg (nuotraukos prieš ir po) | stageman.lt

Sportuoti — būtina. Be suformuotų raumenukų net ir sulieknėjęs kūnas neatrodys gražiai.

Jums gali patikti

Neverta lieknėti paskubomis: tam reikia save nuteikti, paaiškinti pačiai sau, kad neatsisakai maisto, o tiesiog sumažini jo kiekį ir svorio netekimas berniukas. Nereikia susikoncentruoti į uždraustus patiekalus. Juk juos galima pakeisti kitais, labiau skaniais, į kuriuos ir reikėtų orientuotis.

Neverta sportuoti taip, kaip sportuoja visi.

diy mesti svorį kaip prarasti pilvo riebalus esant 50

Geriau susirasti savo sporto rūšį, kuri teiktų malonumą. Pasirinkimas labai platus: joga, pilates, šokiai, treniruokliai ir t.

Pinterest Jūsų svoris yra pusiausvyros aktas, o kalorijos tai dalis tos lygties. Kaprizinga mityba galbūt ir gali jums pažadėti, kad skaičiuodami angliavandenius bei valgydami kalnus greipfrutų numesite svorio, bet kai kalba eina apie svorio metimą — reikia skaičiuoti kalorijas. O tai padaryti galite sumažindami papildomai gaunamas kalorijas iš maisto bei gerimų ir padidindami sudegintų kalorijų skaičių fizinės veiklos metu.

Kad viskas nusistatyti sveiko svorio metimo tikslus, būtina sau nuolatos kelti mini tikslus, kurių galėtum siekti kiekvieną dieną.