Kaip numesti svorį nuo rankų

Naudojant medžiagų apykaitos greitį norint numesti svorio. Kas pagreitina medžiagų apykaitą

Pagrindiniai svorio metimo principai 4.

Tačiau akivaizdu, kad taip nebūna ir niekada nebus. Amerikiečių gydytojai atliko tyrimą, kuriame dalyvavo daugiau nei moterų. Jų lieknėjimo istorijos buvo išties margos: jos išbandė populiariausias dietas — baltymų, angliavandenių, monodietas, mažo kaloringumo ir pan. Rezultatai nustebino: paaiškėjo, kad pasirinkus bet kurią dietą, per du mėnesius galima numesti 2—4 kg.

Galimi tik du variantai — arba priimti save toks koks esate, arba išmokstate kaip tinkamai kad numesti svorio atsikratyti.

Kaip numesti svorio? Prieš pradėdami svorio metimo programą, turėtumėte žinoti 2 pagrindinius faktus: 1. Svorio metimas priklauso nuo energijos balanso. Kad numestumėte svorio, jūsų gaunamos energijos kiekis turi būti mažesnis už išnaudojamąjį energijos kiekį. Tai faktas. Nėra maisto; tablečių, piliulių ar kitokios formos vaistų, kurie stebuklingai tirpdytų kilogramus.

Vienintelis metodas, kuris tikrai padeda, yra šiek tiek mažiau valgyti, arba daugiau sportuoti. Nuolatinis svorio metimas reguliavimas, palaikymas reikalauja nuolatinių pasikeitimų. Įsisavinkite, kad jūs negalite 6 savaites laikytis dietos, o po to vėl grįžti prie ankstesnių įpročių. Trumpalaikės dietos suteikia tik trumpalaikį poveikį.

Kaip numesti svorį nuo pilvo

Vienintelis sėkmingas būdas išlaikyti norimą svorį — daryti nedidelius, bet nuolatinius jūsų gyvenimo būdo pasikeitimus. Tuo pačiu tai yra pats geriausias būdas gerinti, tobulinti jūsų sveikatą.

  1. Paneer doda nauda svorio
  2. Riebalų deginimas 5 papildas

Pagrindiniai principai, suteikiantys galimybę numesti svorį Nors pateikiama daugybė svorio metimo būdų ir pavyzdžių, visi jie vadovaujasi 6 pagrindiniais principais. Išstudijuokite šiuos principus ir naudojant medžiagų apykaitos greitį norint numesti svorio juos savo svorio metimo programos dalimi.

6 moksliškai patvirtinti svorio metimo būdai

Palaikykite sutvirtinkite arba patobulinkite savo sveikatą Jei jūs nesirūpinsite savo kūnu, jis nesirūpins jumis. Taigi, pirmasis žingsnis: įsitikinkite, kad jūsų mitybos racionas aprūpintas pakankamu vitaminų ir mineralų kiekiu, geriate gausiai vandens, pakankamai miegate ir būnate gryname ore, per daug nestresuojate. Visa tai padės jums visapusiškai patobulinti sveikatą bei mesti svorį. Sumažinkite gaunamų kalorijų kiekį. Kad numestumėte svorio, jūs turite pakeisti savo energijos balansą.

Tai padaryti jūs galite vienu iš dviejų būdų: arba suvartoti mažiau energijos kalorijų arba išeikvoti daugiau energijos treniruočių pagalba.

agurkų svorio metimo nauda kaip aš galiu natūraliai deginti riebalus

Lengviausias būdas — sumažinti suvartojamų maisto porcijų arba aukšto kaloringumo maisto porcijų kiekius. Bet tai nereiškia, kad jūs turite atsisakyti įprasto maisto. Naudojant medžiagų apykaitos greitį norint numesti svorio tas, kad visiškas ar griežtas maisto suvaržymas badas gali tik iššaukti norą atsisakyti laikytis dietos. Protingas būdas — tiesiog mažiau valgyti aukšto kaloringumo maisto produktų. Norėdami sužinoti kiek kalorijų suvartojate, labai svarbu turėti mitybos dienoraštį.

Jums nebūtina nešiotis šį dienoraštį visur kur einate, tiesiog stebėkite dienos gaunamų kalorijų kiekį mažiausiai vieną naudojant medžiagų apykaitos greitį norint numesti svorio.

Paskaičiuokite kiek suvartojate kalorijų, išskirstykite jas į skirtingas porcijas. Kas savaite keiskite ir perskaičiuokite kalorijas — darykite ciklus. Pvz: a stebėkite ką geriate. Tai ką jūs geriate, gali turėti svarbiausią įtaką gaunamų kalorijų kiekiui. Tarp skirtingų gėrimų yra labai nedidelis sotumo jausmo skirtumas, ir tai yra vienas iš lengviausių būdų patobulinti jūsų dietą. Jei nori pagardinti savo maistą, vietoj to pabandykite naudoti citrinų sultis, sojos padažą ir neriebius prieskonius, stebėkite jų sudėtį.

Išlaikyk arba padidink savo medžiagų apykaitą. Pagrindinė klaida, kurią daro dietos besilaikantys žmonės — labai staigiai sumažina gaunamų kalorijų kiekį.

Jei jūs taip darysite, gausite atsaką iš organizmo: ims lėtėti jūsų medžiagų apykaita ir svoris nustos kritęs. Kad užkirstumėte kelią šiam medžiagų apykaitos reguliavimo žemėjimui, darykite mažesnius nestaigius mitybos įpročių pasikeitimus.

Jūsų kantrybė jums atlygins nuosekliu svorio kritimu, didesne energija. Kad būtų pasiektas geresnis rezultatas, pridėkite pratimus.

geriausios avižos riebalų praradimui

Reguliarūs pratimai ne tik naudoja naudojant medžiagų apykaitos greitį norint numesti svorio, kai juos naudojant medžiagų apykaitos greitį norint numesti svorio, bet ir didina jūsų medžiagų apykaitos greitį — taigi, jūs sudeginate daugiau kalorijų netgi kai ilsitės. Aukšto intensyvumo pratimai sudegina daugiausiai kalorijų, bet nesirinkite pagrinde vien tik riebalų deginimo programos. Vietoj to, rinkitės pratimus, kurie jums tikrai patinka ir įtraukia į kasdieninę veiklą, nėra varginantys ir nuobodūs.

Pagrindiniai svorio metimo principai

Venkite alkio. Alkis yra vienas iš stipresnių organizmo sužadinimo pojūčių ir gali būti gana rimtas iššūkis jūsų valios stiprumui. Alkis taip pat santykinai lėtina nusiraminimą ir gali būti priežastimi dėl ko valgote daugiau nei reikia. Norint panaikinti ši neproduktyvų alkį bei persivalgymo įprotį, stenkitės pradėti valgyti dar prieš gerokai išalkstant.

Tai gali atrodyti prieštaringai tiems, kurie nori sumažinti kalorijų skaičių, bet tai labai efektyvus metodas. Tai atlikti padės 2 skirtingi metodai: a valgyti mažesnėmis porcijomis ir dažniau. Vietoj to, kad valgytumete 3 kartus per dieną, valgykite mažesnius patiekalus per dieną.

Dažniau valgant, tarp valgymu bus trumpesnis laiko tarpas ir tuo pačiu mažesnis šansas pajusti alkio jausmą. Kaip didžiausia nauda, yra netgi įrodyta, kad tai greitina medžiagų apykaitą.

Kai nėra galimybės valgyti dažniau, įsitikinkite, kad jūsų patiekalai sudaryti iš mišrių maistinių medžiagų. Skirtingai nuo angliavandenių, riebalai ir baltymai yra virškinami lėčiau.

ar avižos degins riebalus

Kai didžiausia dalis angliavandenių pasišalina iš jūsų skrandžio per 2 valandas, baltymai, savo ruožtu, virškinami 4 valandas, o riebalų virškinimas užtrunka daugiau nei 6 valandas. Pastaba: lėtesnis riebalų deginimas yra vienas iš svarbiausių priežasčių, kad žmonės besilaikydami mažai angliavandenių turinčios dietos tokios kaip pvz. Vis dėlto, nebūtina visiškai pašalinti angliavandenių iš jūsų mitybos.

Dauguma žmonių, besilaikančių subalansuotos mitybos dietos taip pat sugeba geriau kontroliuoti alkio jausmą. Ištaisykite blogus valgymo įpročius. Dauguma žmonių išvysto nesveikus įpročius, tuo sąlygodami persivalgymą.

Štai keletas netinkamos mitybos pavyzdžių, kurių turėtumėte vengti: a mišrus maistas ir pasilinksminimai pobūviai, pramogos.

Labai paprasta negalvojant suvalgyti kubilą spragėsių, pilną dėžę traškučių naudojant medžiagų apykaitos greitį norint numesti svorio kreminių ledų kol žiūrite TV. Valgykite atskirdami patį valgymo procesą nuo kitos veiklos ir maisto jūs suvartosite žymiai mažiau.

Nėra nieko blogo jei valgymas teikia malonumą, tačiau pasistenkite nenaudoti maisto kaip pagrindinio streso numalšinimo šaltinio. Raskite kitų būdų stresui išblaškyti tokių kaip treniravimasis, muzikos klausymas ar meditacija nei maistas. Bet stenkitės kad tai netaptų jūsų kasdieniu įpročiu. Stenkitės suplanuoti savo darbų tvarkaraštį taip, kad liktų pakankamai laiko pasiruošti maistą ir pavalgyti ramioje vietoje be jokios skubos.

Niekas nevalgo idealiai, tačiau, jei jūs nuolatos sunkiai kontroliuojat kaip jūs maitinatės, galite įsivaizduoti kad valgymo problemų sprendimas yra virš jūsų galimybių ribos.

naudojant medžiagų apykaitos greitį norint numesti svorio numesti svorio riebalų ląstelės susitraukia

Tokiu atveju jums reikėtų konsultuotis su valgymo sutrikimų specialistu ar psichologu dėl atitinkamos pagalbos. Registruok viską ką valgai.

lieknėjimas tikras

Įsigykite nedidelę, patogią nešiotis, užrašų knygelę ir joje žymėkitės ką valgote per visą dieną. Jei yra galimybė, darykite įrašus po kiekvieno valgymo. Didžiausiai naudai pasiekti, darykite įrašus mažiausiai 3 savaites.

svorio metimo skaičiuoklė

Turint mitybos dienoraštį bus paskata apmąstyti ir peržiūrėti ką valgote. Iš pradžių tai bus nuobodus užsiėmimas, bet tai padės greičiau išvystyti tinkamus mitybos įpročius. Maisto dienoraštis taip pat bus didelė vertybė jei vėliau, dėl savo dietos, konsultuositės su dietologu ar sveikatos priežiūros specialistu.